Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 846
Helt ærlig, jeg driter i om denne tråden ikke passer inn her..
nå synes jeg de har gått for langt alle sammen..
enn å henrette en person som ken gibley??
hva galt hadde han gjort? ingenting!!!
blir så forbannet at det kunne ha klikket for meg..
i et eller annet tidsom hadde jeg litt medfølelse for de som slet i afghanistan og irak, men ikke lengre.. hvilken rett har de til å avlive mennesker som ikke har gjort noe galt? blir så kvalm at jeg kunne ha spydd. . .
driter i om jeg er full eller ikke nå, for dere som ikke er enige: hold kjeft å lag deres egen tråd, jeg gidder iallefall ikke å høre på dere. til ken bigley: fred være med deg og din familie..
Vel.

Hva var det med Ken Bigley som rørte så sterkt ved deg? Han var vel "bare" det n-te gisselet som er blitt drept den siste tida. Han er blitt mye mer omtalt i media enn de fleste andre ofrene, men det henger vel strengt tatt kun sammen med at han er brite, og ikke koreaner eller fillipiner.

Hva galt har alle de sivile som er blitt slakta av koalisjonsstyrkene gjort, wicked?

Jeg driter også i om du er full.

Edit: Og sier navnene Eugene Armstrong og Jack Hensley deg noe?
Sist endret av Gilgamesj; 9. oktober 2004 kl. 16:48.
Tåplig post!

Hvorfor lager du en tråd på ett diskusjonsforum hvis du ikke vil høre fra de som ikke er enige? Full eller ei, finnes jo grenser på hvor dum man behøver å være. Hvis du har så utrolig stort behov for å dele dine synspunkt med verden, lag en blogg. Når du lager innlegg her må du regne med og godta at folk faktisk er uenige med deg.

Til topic: Joda, selvsagt er det kjipt at han ble tatt av dage. Han var forholdsvis uskyldig ja, men sånn er det omtrent alltids når det gjelder gisler. Ser det ikke som noe verre at Bigley ble henrettet enn de tidligere gislene som har måtte lide samme skjebne.
fy faen så tapere dere begge må være..
poenget mitt var aldri at man måtte være enig med meg, jeg ville bare se hvor mange som hadde samme feeling som meg.. og hva som er galt med at sivile blir slakta? alt!!!
og de navnene sier meg ingenting nei, jeg synes det er like trist at hvilke som helst blir drept....

og spiderworm, om du har den innstilling til alle gisler, så kan jeg desverre ikke hjelpe deg.. alle de som har blitt henrettet tidligere har jeg like mye medfølelse for, men det er ikke poenget.. prøv å ha det dere også.. jeg synes det e så trist at jeg finner ikke ord..
Så du vet ikke hvem Eugene Armstrong og Jack Hensley er? Snakker om å sette seg inn i saken.

Selvfølgelig er det kjempetrist når gisler blir henrettet. Men det er vel egentlig like trist med alle de uskyldige irakerne som har måtte bøte med livet. Hva er forskjellen på å bli halshugget eller skutt (vet ikke om Bigley ble halshugget, men regner med det)? Man dør vel uansett? Selvfølgelig er det verre for oss andre å se på, og kanskje noen mener man vanærer offeret eller noe slikt. Men til syvende og sist handler det om et tapt liv.

Jeg har all mulig medfølelse med Bigley og hans familie. Men herregud, skulle vi laget en ny post hver gang noen hadde blitt drept i Irak, så hadde vi rimelig fort doblet antall poster her på forumet.
Når du kaller meg taper bekrefter det hvor dum du må være (satse på du faktisk er litt mer opplagt i edru tilstand)

Se hvor mange som er enig med deg, lag en poll, eller ta det ett annet sted enn i ett diskusjonsforum!

Leste du i det hele tatt posten min? Jeg sa det ikke var noe verre med Bigley enn de tidligere gislene, ingenting om hvor ille jeg syntes det i utganspunktet var. At du ikke kan hjelpe meg takker jeg høyere makter for, din hjelp er høyst unødvendig. Og hvor trangsynt er du? Du hadde sympati med de vanskeligstilte tidligere, men ikke nå lenger fordi noen ekstremister gjorde noe du ikke likte!
Eugene Armstrong og Jack Hensley ble tatt til fange sammen med Bigley. Men du har hørt om Bigley på TV, og bryr deg følgelig om han, og ikke de andres minst like tragiske skjebne.

Og ikke prøv deg med at du har like mye medfølelse for alle som blir drept. Hadde du, eller hvem som helst, hatt den evnen ville du tatt livet av deg for lenge siden. Eller i det minste donert alle eiendelene dine og dedikert livet ditt til noe annet enn å sitte og whine på et forum.

Og at du kaller meg taper, og opphever deg selv til noe bedre tar jeg som et kompliment.
haha, du skulle hatt premie wicked, men du får nok passet ditt påskrevet snart. God tur
Det er jo krig forvent deg at det spilles
" shity moves" mellom irakerne og okkupasjon-styrkene selvom jeg ikke har lagt merke til at amerkanerne gjør noe annet enn å drepe sivile som er litt shity. Dette med at irakiske terrorister eller opprørere kidnapper sivile amerikanere osv. Er nok for å ta igjen på de sivile tapene. Men snart blir sikkert en nordman tatt som gissel å vis ikke norge følger kravene skal jeg personelig være med å drepe Bondevik og de andre sjefene fordi å la en norsk man dø der nede å bli torturet og drept er noe som gjør meg dritsur å tenke på.
Selvfølgelig er det en tragedie, men han er ikke det første gisselet som har blitt henrettet. Hvis slike ytterligående grupper også skal få endre på din oppfatning av midt-østen konflikten, så har du et problem. De representerer ikke majoriteten. Husk det!
Skjønner bare ikke at folk gidder å dra ned dit for å jobbe. Ja det er mye penger å hente der nede, men de er da så jævlig fullstendig klar over at å jobbe i dette landet er livsfarlig.
er du full klokka halv 5?
jaja..ganske meningsløs post..
man SKAL jo ikke forhandle med terrorister..uansett..
Bigley var "bare" nok et offer for feige gisseltakere. Å bli tatt som gissel i Irak (dersom du jobber der) er like sannsynlig som og brenne ihjel i sitt eget hus..
Opprinnelig postet av Joe Pantoliano
Det er jo krig forvent deg at det spilles
" shity moves" mellom irakerne og okkupasjon-styrkene selvom jeg ikke har lagt merke til at amerkanerne gjør noe annet enn å drepe sivile som er litt shity. Dette med at irakiske terrorister eller opprørere kidnapper sivile amerikanere osv. Er nok for å ta igjen på de sivile tapene. Men snart blir sikkert en nordman tatt som gissel å vis ikke norge følger kravene skal jeg personelig være med å drepe Bondevik og de andre sjefene fordi å la en norsk man dø der nede å bli torturet og drept er noe som gjør meg dritsur å tenke på.
Vis hele sitatet...
Dreper du Bondevik for noe slik, leier jeg inn noen til å drepe deg!!

Nei, serriøst. Jeg mener Storbritania gjør helt rett ved "å la Bigley dø". De har rett og slett ikke noe valg. Etterfølger de kravene, hva tror du da skjer? *tenke tenke tenke* Kanskje de fortsetter å ta gisler?

Fillipinene trakk styrkene sine ut (ikke rare greiene, men prinsippet ligger der enda) og var kanskje med på å lage et av de største gisselhelvetene der nede.

Man skal aldri handle med terrorister. Gjør man det vil vondt bare bli verre.