Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  79 17213
dediker en time hver dag til et brutalt treningsregime med hovedfokus på maksimal styrke og nevral tilpassning på partallsdager, og høyintensitets kardio med fokus på forbedret VO2max på oddetallsdager.
Alltid kult å kunne løfte tunge ting og ha vill utholdenhet.
Luke i blomsterbedd gir iallefall meg en veldig indre ro.
Død over alle løvetann.
Likte innlegget ditt KåreKokk!
Herligt å kunne drive me sport/trening ute om sommeren
Sitat av Magnuszor Vis innlegg
Luke i blomsterbedd gir iallefall meg en veldig indre ro.
Vis hele sitatet...
Det kan man gjøre når man er 60 og ryggen er fucka uansett Men, hvis det gir deg en indre ro, så er det ikke noe galt med det.

Dra til hawaii og lær deg å surfe og se på hotte chicks.
Sist endret av eskil2k; 2. juni 2010 kl. 23:16.
Hvis du røyker, legg deg ned i gresset og røyk, se på himmelen. Noe av det mest avslappende jeg har gjort på lenge! Selvfølgelig trenger du ikke å røyke, men for meg blir det ikke det samme :P

Gå ut med venner, så tar dere det bare derfra, ikke sitt inne hele dagen for å prøve å finne ut hva du skal ffs!
Rape and kill
Sykle Norge rundt
Sitat av Spesiellgnom Vis innlegg
Røyk hasj og spill WoW.
Vis hele sitatet...
Jeg lo. ******
Roadtrip til Amsterdam. Aldri dra hjem.
Kjør motorsykkel, men IKKE i kombo med alkohol!!!
King Of Nipples
0rgasmatr0n's Avatar
Du kan jo alltids få komme å hjelpe meg med å skru bil!
Selv har jeg tenkt å ta fly ned til Sør-Frankrike en plass, reise med buss/tog oppover igjen, og chille et par dager på steder som virker interessante. Målet er Holland, hvor det blir full avslapning en ukes tid.

Ellers synes jeg kiting eller hanggliding/paragliding virker ganske kult, men koster ca. 10,000 for kurs med sistnevnte... Edit: Men det er gratis å prøve.

Sitat av Herremann Vis innlegg
Ta deg en tur rundt verdens feteste bilbane Nürburgring.

Har hatt lyst til å dra dit selv en gang.
Vis hele sitatet...
Det har jeg gjort før etter å ha haiket 1 mil feil vei på vei hjem fra Rock am Ring. Det var ikke noe gøy, fyllesyk og jævlig som jeg var. Og når jeg kom tilbake til utgangspunktet hadde alle bussene gått. Heldigvis var det noen hyggelige folk der i samme situasjon, med 3 kasser øl de trengte hjelp med å drikke opp. Men det er sikkert gøy når du gjør det frivillig. Fikk forresten komme inn i en garasje og se når de mekket på en formel-1 bil. Det var ganske stilig.
Sist endret av HomerJay666; 3. juni 2010 kl. 02:10.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
TS: Hvis du har problemer med å fylle sommerferien, vil jeg virkelig anbefale å skaffe deg sommerjobb.

Ellers er det veldig mange bra forslag her, selv tar jeg turen til Roskilde.
skaff deg et skateboard eller noe lignende, rulleskøyter, skateboard. samme hva, men da har du iaff noe å gjøre denne sommern.
No har du fått forslag til aktiviteter du kan bruke på et helt år.
greenscreen, du kan filme deg selv og legge til peniser bak deg, alltid en slager i disse varme dager..
Sitat av Insanity Vis innlegg
Pulpulpul. God trening, avslappende, kan gjøres hvor som helst også på fylla.
Vis hele sitatet...
I mitt tilfelle vil ihvertfall ikke snurrebassen opp i fylla
Men uansett så skal jeg til HOVE festivalen i år, må jo det når selveste Damian Marley kommer Utenom det så ser jeg på sommerferien som et synonym til båtturer i fjorden og rølpefyll
"Drikk øl" er vel det dårligste tipset noensinne, selvom det absolutt hører med til sommeren. Ærlig talt skal høydepunktet hver dag om sommeren være å drikke øl vil det fort bli kjedelig med en edru kveld. Det gjelder å finne gleden i enklere og ikke minst billigere aktiviteter!

Overasket at ingen har nevnt fiske på 4 sider, det er den ultimate avslapning.. I regnvær, slå opp pressening ved ett tjern i skogen, kok kaffe å grill pølser å hev uti duppen. På en fin solskinnsdag kan du ta en tur på sjøen og fiske makrell. Ellers er svensketur fint om du har lyst på damer. Det er ikke noe hemmelighet at svenske jenter tenner på det norske språket og maskuliniteten norske menn visstnok har i motsetning til de svenske. Eventuelt bare råne rundt med dirty oppland på fullt i Stockholm å få all oppmerksomheten man kan drømme om.
Sist endret av jassågitt; 6. juni 2010 kl. 20:21.
Det er sommer så STRAND
extrema outdoor
HøyRisiko Psykopat
Bygg en Potetkanon.
Gå ut å bad i havet eller ein foss .
Slapp av i sola.
Gå eller sykle på tur med venner eller alene, og ha med eit kamera i tilfelle du drar til ein fin plass.
Båttur til en folketom holme/øy, så kan dere kose dere å grille/bade/****.
Anbefales dog ikke i kombinasjon med (for mye) alkohol
Kjøp deg skateboard. Da har du noe å drive med lenge framover.
fjelltur, huletur, TUR.
▼ ... over en måned senere ... ▼
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Spill fotball hver dag, så holder du deg i form samtidig som du kan briljere med dine awzum skillz på stranda
Dra til syden
kjøp deg pil og bue. har selv recurve bue, drit fett!
hvis du er på utkikk errer fete ting så kan du jo kjøpe et bar donuts, ei flaske olje og sånn da. det er jo ganske fett.
Seriøst det verste jeg veit er når folk skal dra opp sånne halvgamle tråder igjen, huff. Hvis du er et utemenneske så gå ut og finn på noe. Hvis du er en frreak, så har Ps3 blitt veldig billig nå og mange gode spill er satt til minstepris. Mur deg inne, dra ned rullgardina, spill og kos deg!
Graffiti= Stort rush