Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1623
Jeg får muligens tilgng til 2C-E om en ukes tid, har ikke hørt noe særlig om det og finner ikke så veldig mye info om det på nettet. Jeg har lest litt om det på Erowid og Wikipedia, men har funnet litt begrenset info om erfaringer og trip rapporter.

Er det noen av dere freaks som har erfaringer eller kunnskap med dette stoffet? Er dette farlig, ustabilt eller generelt noe man ikke bør ta?

Takk for svar!
Er ikke store forskjellen fra LSD osv. Rusen varer kortere på 2C-E.. har du prøvd syre/LSD osv og likte det og har kontroll på tripping osv så tror eg det ikke er noe bekymringer. Snorting fører til Kraftigere rus og du trenger mindre enn ved evt dropping. tror 10mg er mer enn nok i nesen hvertfall
Har du prøvd det? Hallusinerte du i såfall?
Jeg har aldri trippet på LSD og det eneste jeg har trippet på før er en liten dose på 30 fleinsopp.
2c-e er awesome.
Vær forberedt på ekstrem bodyload sånn bare så du vet det.
I tillegg vil jeg si at det er ganske likt LSD, men jeg føler 2c-e er enda hakket vassere rent visuelt om man snakker normale doser. Og for å ikke snakke om lydopplevelse. Det er få ting som slår musikk på 2c-e, det er totalt fuckings vilt.
Jeg må også si at du fort kan trippe gode 12timer på 2c-e, så det varer ikke kortere enn LSD. Som regel har jeg kommet ganske godt ned på en 8-10timer, men du kan fort oppleve det temmelig intenst en god stund etterpå.

Angående dose vil jeg si en 12-15mg oralt er en ganske god dose.

Hvordan det er rent helsemessig er litt vanskelig å si, det er jo et forholdsvis nytt stoff så det er ikke gjort så veldig mye forskning rundt skadevirkninger. Jeg har ikke opplevd noe videre negativt, men man vet jo aldri.

Jeg har sikkert tatt dette stoffet en 10-12 ganger, så det er bare å spørre ut om det er noe du lurer på egenetlig.

Oh, bare sånn by the way. Håper du har en nøyaktig vekt. Når vi snakker så små mengder vi gjør her så er korrekte doser ekstremt viktig. 5mg er ingeting for øyet, men for hodet ditt er det veldig veldig mye.
Synes 2C-E er kjedelig i forhold til sopp og LSD. Det er så lite givende, hvis dere forstår hva jeg mener.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Synes 2C-E er kjedelig i forhold til sopp og LSD. Det er så lite givende, hvis dere forstår hva jeg mener.
Vis hele sitatet...
Mja. Til dels enig. Man får ingen videre innsikt eller noe dypere blikk. Det er en ganske overfladisk rus sånn sett, men om man er nybegynner på psykedelika så kanskje det er like greit. Fett med fete farger og mayamøsntre all over, men uten tankekjør i 12timer. Jeg synes sopp feks ofte kan bli litt mye på hodet der, 2c-e er ganske cleant i forhold. Man er fucked opp, men ikke på en berg og dalbane i egen bevissthet. Sånn cirka.
Takk for svar!
Har dere blitt kvalme eller følt dere dårlig etter dere har tatt det?
Og hvordan kan man ta det hvis man ikke vil sniffe det? Droppe det?
Sol Niger Within
Vartec's Avatar
Første gang jeg prøvde psykedelika var faktisk en cocktail med 2C-E og 4-AcO-DMT, og det har vært eneste gang jeg har kastet opp på psykedelika. Har dog prøvd 2C-E ved flere anledninger senere, og kan iallefall si at man blir bra sofa-sittende.
Hva mener du med bra sofasittende?
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Synes 2C stoffene er generelt kjedelig alene. Men utrolig gøy i combos
Føler egentlig det er ganske vitalt å ta seg en spliff sånn ca rundt peaken. Det pleier å skyte fart i sakene.
Sitat av Nexusone Vis innlegg
Hva mener du med bra sofasittende?
Vis hele sitatet...
Som sagt; man får en helt ekstrem bodyload. Du merker fort hva vi mener. Dette stoffet gjør at man ikke akkurat får lyst til å bevege seg noe videre. Det er veldig sånn typ "sitte inne og kose seg"-stoff.
Kroppen blir tung. Man får et press i mellomgulvet som ikke helt forsvinner og alle muskler føles seige. Det er ganske kjipt egentlig, men om man klarer å bruke det kroppslige ubehaget som en del av trippen så går det liksom greit. Det er ikke noe man danser på
Det skal da sies at jeg føler det ikke blir så ille om man putter stoffet i nesen, selv om det er absolutt tilstede.
Men jeg synes det funker på en bedre måte om man spiser det, i tillegg til at nesen står i fuckings flammer det påfølgende kvarteret om du går nasalt.

Smådoser 2c-e i nesen mens man kjører med MDMA funker ganske gull som dansestoff faktisk. Typ 5mg; det er nok til at man har det fett uten at 2c-e bodyloaden blir slitsom.
Mye lettere og kontrolere rusen enn med feks sopp. Musikk er genialt på det, og det morsomme er at jeg til og med klarer og spise på det.

Den store forskjellen vil jeg si at i stedet for tankekjør, så blir man veldig klar i hodet, men likevel med den trippy effekten som gjør musikk og alt annet så givende.
og det morsomme er at jeg til og med klarer og spise på det.
Vis hele sitatet...
Anbefaler å teste bamsemums. Det er det merkeligste jeg noensinne har vært borti. Den konsistensen er bare så totalt fuckings wierd på 2c-e.