Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1618
Hei.
Jeg er ny her på forumet, å jeg fikk en parabol til min konfirmasjon.
Det jeg lurer på er: Hvilke kanaler får jeg inn uten noen som helst form for et piratkort?
Er det mye jobb for å få tv3 norge på pirat kort?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
JA. Om du hadde søkt litt på forumet hadde du funnet ut at du IKKE kan få tv3 Norge på piratkort.
Legg 800 spenn i piratutstyr så får du nesten de kanalene du vil.

400 for brenner
og 3 / 400 for kortet
Eller bare invester i en Dreambox og noen som holder på med cardsharing.
Word: Dreambox er det mest skammeide utstyret jeg noen gang har sett. Linux <3
Sitat av Dark
Legg 800 spenn i piratutstyr så får du nesten de kanalene du vil.

400 for brenner
og 3 / 400 for kortet
Vis hele sitatet...
Nåja, nå til dags er det fint lite som funker med piratløsninger. Må nok vente, å se om det dukker opp løsninger.
du får inn nrk uten å betale!! *party hard*
Sitat av Popp
du får inn nrk uten å betale!! *party hard*
Vis hele sitatet...
NRK e jo den mest kostbare kanalen, siden man må betale lisens


men siden trådstarter ikke er så gammel så er det vel ikke han som betaler lisensen i huset..
Litt utenfor temaet, men er det noen som faktisk har blitt tatt for å ha piratkort her på forumet?
du betaler lisens for å ha tv da, de driter i om du ikke har nrk på den.. så du må betale lisens uansett.
Sitat av hakkon
du betaler lisens for å ha tv da, de driter i om du ikke har nrk på den.. så du må betale lisens uansett.
Vis hele sitatet...
det er helt feil! Det finnes døve som har en tv i huset for og bruke den til andre ting
og de betaler ikke lisens til NRK, men har du en antenne i huset så kan NRK si at du må betale!
Norsk læreren min lærte meg det!
spør bare...Hvem er det som gir en gutt en paranbol i konfirmasjonsgave? "Her gutt! For lange kvelder foran tv'en"
Sitat av r33l
spør bare...Hvem er det som gir en gutt en paranbol i konfirmasjonsgave? "Her gutt! For lange kvelder foran tv'en"
Vis hele sitatet...
Vel.. Har han ønsket seg det så er det vel ikke noen stor forskjell på å få en gave du ønsker deg i konfirmasjonen eller på en bursdag? (Med mindre du ser på Bibelen som lørdagsunderholdning og at kirken er alt du lever for)
Finnes mer bisarre konfirmasjonsgaver der ute, se på amerikanerne der det blir mer og mer vanlig å gi gavekort for f.eks puppeforstørrelse. "Her jente/gutt, siden du ikke føler deg vel med det vi har så skal vi bare understreke at det krever operasjoner for å fikse det!"