Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 15959
La oss si jeg har no sprit, men ikke liker sprit, finnes det andre måter og bli full på? uten om og drikke det.
Være våken ganske lenge uten å sove? Skulle visst funke det, ja.
Du kan injisere det
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Tror du ville blitt jævlig full hvis du satt deg opp ned og stappet den i rumpa. Ting blir tatt opp dritbra i endetarmen.
Katy Perry <3
Barber hodet, ta en tampong fra mor, legg tampongen på hodet, vent noen minutter, bli dritings.
Dypp bomull i spriten og fest de i armhulen din. Det skal funke ganske bra har jeg hørt =)
Katy Perry <3
Glemte en ting; hvis du er jente dypper du tampongen i sprit og pakker den opp i din vakre vagina.
Om det smaker dårlig burde du prøve en bedre drink med mindre alkohol. Eller bare shotte.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av moan1244 Vis innlegg
Dypp bomull i spriten og fest de i armhulen din. Det skal funke ganske bra har jeg hørt =)
Vis hele sitatet...
Tror de prøvde det på Dansken & Fingern som gikk på viasat4 ellerno, og det funka visst dårlig..

Eneste måten jeg kommer på som kan funke er jo og injisere det, men ingen er vel så tette håper jeg.. Så ville lagd noe smoothie og blanda spriten oppi eller geloshots elller no..

Eller bare lavær og røre sprit hvis det er så ille :P drikke øl istede eller lavær og drikke idet hele tatt. hehe :P
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Tror du ville blitt jævlig full hvis du satt deg opp ned og stappet den i rumpa. Ting blir tatt opp dritbra i endetarmen.
Vis hele sitatet...
Dette kan jeg av erfaring si fungerer ekstremt bra.

Bruk sprit. Tyrker svir noe inni helvette.
Sitat av moan1244 Vis innlegg
Dypp bomull i spriten og fest de i armhulen din. Det skal funke ganske bra har jeg hørt =)
Vis hele sitatet...
Funker absolutt ikke! Dette har vert testet med både øl og sprit!
Noen kompiser av meg snorta sprit flere ganger på diverse fester for en liten stund siden. Prøvde kun en gang selv og kan ikke si jeg likte det. De ble fulle da
Sitat av Tihi Vis innlegg
Du kan injisere det
Vis hele sitatet...
Noe som er dødsfarlig med sprit!
Sitat av Skateward Vis innlegg
Noen kompiser av meg snorta sprit flere ganger på diverse fester for en liten stund siden. Prøvde kun en gang selv og kan ikke si jeg likte det. De ble fulle da
Vis hele sitatet...
De må ha vært rimelig fulle dersom de snorta sprit. Det er det skækkeste jeg har hørt på lenge
Legg flaska i fryseren.
Iskald sprit vil ikke smake like jævlig som temperert sprit.

Du kan også vanne det ut til du ikke smaker spritsmaken i nevneverdig grad, og drikke mange, mange liter for å få i deg den nødvendige mengden alkohol for å bli beruset av det.

Om du ikke liker sprit, kan du også bli full på rusbrus eller noe sånt, men det er vel egentlig et trass-spørsmål. De fleste liker ikke alkoholsmaken de første gangene. Selv synes jeg øl smakte forferdelig i begynnelsen, men nå kan jeg helt fint nyte et kaldt glass øl.
Sitat av saxoni Vis innlegg
Glemte en ting; hvis du er jente dypper du tampongen i sprit og pakker den opp i din vakre vagina.
Vis hele sitatet...
Ei vennina prøvde dette hos meg engang, kan love deg at jeg aldri har hørt noen skrike så høyt at det svir, men hun ble virkelig full. Vel å merke så drakk ho også litt etter på, men hun sa det fungerte bra.
Katy Perry <3
Kjenner ei dame som jobber på legevakta. Hun har sett utallige alkoholikere som kommer vinglende inn med en tråd hengende fra trusa. Selvsagt fungerer det - men om det er så sunt er en annen sak.
Sist endret av saxoni; 11. april 2012 kl. 01:30.
Du har jo flere metoder får å bli full uten å drikke.

Lage "sprit vannmelon"
Lage "sprit gummibjørner" (alt gummi godteri funker tror jeg)
Gele shots.
Slush (men det blir jo nesten drikke?)

KOmmer ikke på noen flere atm :P
Det i rumpa funka ikke på kompisen min, 96% under begge arma mine gjorde heller ikke noe for meg, hadde ikke fått noe mindre funk om jeg shotta det...Ikke noe jeg gidder waste alkohol på igjen hvertfall.!
Sist endret av KjellFresh; 11. april 2012 kl. 01:33.
Det å legge tamponger dyppet i sprit under armene, i endetarmen eller i navlen kan være ekstremt farlig og anbefales ikke. Som sagt tidligere legg spriten i fryseren, da smaker den ekstremt mye bedre. Ellers så kan du søke på spriten din + "drink recips" og lignende på google for å få oppskrifter på gode drinker du kan lage ut av den.
Sitat av Tawon Vis innlegg
De må ha vært rimelig fulle dersom de snorta sprit. Det er det skækkeste jeg har hørt på lenge
Vis hele sitatet...
Faktisk ikke. De gjorde det gjerne på vors, men erfarte raskt at det ikke er særlig lurt. De ble ganske dårlige hver gang.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av Skateward Vis innlegg
Faktisk ikke. De gjorde det gjerne på vors, men erfarte raskt at det ikke er særlig lurt. De ble ganske dårlige hver gang.
Vis hele sitatet...
Seriøst? De må jo være rimelig tette. hehe no offense :P men snorte sprit lissom, da er du rimelig glad i sprit vil jeg tru eller promille på langt over 3
Den undervurderte
Sitat av saxoni Vis innlegg
Glemte en ting; hvis du er jente dypper du tampongen i sprit og pakker den opp i din vakre vagina.
Vis hele sitatet...
Dette er da ikke å anbefale, da det er livsfarlig !
Dette høres kanskje litt OT, men uansett! Det handler om å bli full bare med sovetabletter.

Jeg sliter en del med søvn og får utskrevet stilnoct/zolpidem for å sovne. Klarer jeg ikke å sove etter en sovetablett på 10mg, kan jeg ikke ta en til for å få sove, men jeg må da ta to stk og ligge i sengen og være forberedt på å sove. Hvis jeg er fremdeles våken mellom ca 1/2 til 1 time etter jeg har kastet i meg en sovetablett, pleier jeg å oppføre meg helt annerledes, og gjør masse rare ting som jeg ikke ville gjort ellers, og man er på vei til å føle seg full.

Men om hovedhensikten med å kaste i seg sovetabletter for å bli full, som en annen person som drikker alkohol, kaster jeg gjerne i meg 6 x 10mg stilnoct/solpidem, og sørger for å være i aktivitet som f.eks. høre på musikk, se tv, være på vors etc. Så etter en 1/2 - 1 time begynner det virkelig å kicke inn, og man kan alltids forsterke dette ved å drikke litt alkohol(1 pils/1 dram holder i massevis for min del).

Da føler jeg meg full, men jeg har jo så å si ingen promille i motsetning til de jeg drar på byen sammen med.
Problemet med å ta sovetabletter (for min del) for å bli full er at man husker ikke en dritt fra kvelden før(og da mener jeg ingenting). Men jeg slipper derimot å være fyllesyk!

Men piller for å bli "full" er ingen god metode! Gjør ikke akkurat det så ofte.
Vis du har en vannpipe, kan du fylle på med spriten der du skal ha vannet, og bruke den som vanlig
funker jævli bra!
Pillerus er ikke det samme som å være full!

Men jeg får også disse for søvnproblemer - og kan si meg enig i at følelsen\svimmelheten disse kan gi minner litt om å være full. Men disse smaker også jævlig, så det er nok ikke noe for trådstarter, samt at det er vel litt vanskelig å oppdrive uten resept også - det er iallefall inntrykket jeg har.
Men alt er selvsagt relativt, noen har kontakter for alt.
Sitat av MalerStuen Vis innlegg
Vis du har en vannpipe, kan du fylle på med spriten der du skal ha vannet, og bruke den som vanlig
funker jævli bra!
Vis hele sitatet...
Har hørt at det funker jævli bra å drikke lettøl også!..

Sprit som bongvann vil ikke gi noen effekt med mindre spriten blir ca. 80 grader varm og fordamper, noe den ikke gjør.
Sist endret av tgod; 11. april 2012 kl. 02:25.
Sitat av MalerStuen Vis innlegg
Vis du har en vannpipe, kan du fylle på med spriten der du skal ha vannet, og bruke den som vanlig
funker jævli bra!
Vis hele sitatet...
Man vil ikke oppnå noe alkoholrus av å røyke på en bong fyllt med sprit! Hvem røyker uansett med sprit i bongen?! Jeg mener, hva hvis spriten tar fyr? Da er man nok rimelig fucked vil jeg tro...
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sette seg i en sauna/badstue og fylle på med sprit på de varme steinene istedenfor vann, da vil det jo fordampe og samtidig bli innesperret
Sitat av MalerStuen Vis innlegg
Vis du har en vannpipe, kan du fylle på med spriten der du skal ha vannet, og bruke den som vanlig
funker jævli bra!
Vis hele sitatet...
Seems legit.
Dette var vell sånn vi trodde på barneskolen da vi trodde vannpipe var vanndamp med smak?
Sitat av lilpsych Vis innlegg
Sette seg i en sauna/badstue og fylle på med sprit på de varme steinene istedenfor vann, da vil det jo fordampe og samtidig bli innesperret
Vis hele sitatet...
Da kan man oppnå effekt ja hvis det er snakk om større mengder i en liten badstue, men da er det jo like greit å unne seg noen iskalde shots..
Sist endret av tgod; 11. april 2012 kl. 02:32.
Sitat av lilpsych Vis innlegg
Sette seg i en sauna/badstue og fylle på med sprit på de varme steinene istedenfor vann, da vil det jo fordampe og samtidig bli innesperret
Vis hele sitatet...
Om man er så dum at man gjør dette, håper jeg i det minste man har vett til å ta på seg svømmebriller.
Alkoholdamp svir nemlig noe jævlig i øynene, og sannsynligvis vil det irritere huden også etter en kort stund, så du blir sittende der som "the alphamale of ginger-world" med en herlig svie over hele kroppen.
Sitat av Verilon Vis innlegg
Om man er så dum at man gjør dette, håper jeg i det minste man har vett til å ta på seg svømmebriller.
Alkoholdamp svir nemlig noe jævlig i øynene, og sannsynligvis vil det irritere huden også etter en kort stund, så du blir sittende der som "the alphamale of ginger-world" med en herlig svie over hele kroppen.
Vis hele sitatet...
Dette ble også prøvd ut på Dansken & Finger'n, det var ingen endring på promillen. Heller ikke tamponger under armhulene.

Derimot å dyppe tampong i sprit, også putte tampongen i nesen skal gi utslag på promillen.
Eneste måten å like det, er ved å drikke det. Hvis ikke, drit i det?
Herregud, bare mix en god drink. Ikke verre enn det.
Fest trikset er jo å dyppe posjons-snus i sprit, aka spritsnus. Funker fjell, men bør vel ha litt på siden om det skal vare en stundt.
Geleshots:-)
Aquavit i frysern så kjenner du lite til spritsmaken, snavel.

Eller du kan ta den gode gamle kaffedoktor, ikke så verst det heller.
Beste ville vel uansett være å finne noe du liker, prøv deg litt frem! Fant ut at Captain Morgan fort ble en favoritt, bamsemums også (Jägermeister og energidrikk typ burn/battery/redbull).
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Få noen til å konspirere mot deg og bruke vann i stedet for sprit i drinkene dine. Placebo ftw!

Eller bruk sitronsyre og sprite, da drikking er den mest praktiske måten og innta alkohol på.
Sist endret av droppboks; 11. april 2012 kl. 03:22. Grunn: rar orddeling
Av erfaring blir det meste av spritsmak borte hvis du blander med appelsinjuice.
Sitat av lilpsych Vis innlegg
Seriøst? De må jo være rimelig tette. hehe no offense :P men snorte sprit lissom, da er du rimelig glad i sprit vil jeg tru eller promille på langt over 3
Vis hele sitatet...
Man skulle tro det, ja. Tror det hele startet etter en episode Blue Mountain State hvor alle snorter sprit.
hvor gammel er du? fordi alkohol blir bedre med alderen :P
jeg hatet øl når jeg var 16, nå (snart 19) elsker jeg øl!
Jeg hatet øl når jeg var 16 og er nå 21 og hater det enda :P

Leste om et sted i england at det er et utested som kjører sprit ut i lufta så man blir god og brisen av og labbe rundt der inne. Vet ikke om det funker da.
Du kan vel "shotte" det med øyet også, så vidt jeg vet.
Å legge sprit i armhuler, anus, vagina, og så videre skader området betraktelig. Mange unge jenter som har blitt tørr som en bestemor i en alder av 13-19 år pga "tampongfest".
Mange teite forslag her, vil heller ambefale deg å finne en mix du liker, ingen som sier at du trenger å blande 50/50 sprit/mix. Første gang jeg drakk sprit drakk jeg det sammen med Apelsin juice. Funker som faen det.
prøvde øl første gang som 16åring er nå 28snart 29 og liker ikke øl noe nevne verdig bedre, smaken endres ikke over tid, om man ikke begynner og røyke og drekke umenneskelige mengder kaffi, da tror jeg man får en annen smak


gøysaft med fruktfest smak og sprite + iskald sprit (prøv vikingfjord veldig nøytral i smaken, min fav da jeg ikke likær sprit smaken så mye) og en isbit eller 3 voila en vinning kombo som gjør fest formen fin
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
prøvde øl første gang som 16åring er nå 28snart 29 og liker ikke øl noe nevne verdig bedre, smaken endres ikke over tid, om man ikke begynner og røyke og drekke umenneskelige mengder kaffi, da tror jeg man får en annen smak


gøysaft med fruktfest smak og sprite + iskald sprit (prøv vikingfjord veldig nøytral i smaken, min fav da jeg ikke likær sprit smaken så mye) og en isbit eller 3 voila en vinning kombo som gjør fest formen fin
Vis hele sitatet...
bytt ut gøysaft med husholdningssaft, og legg til en liten sprut sitronkonsentrat.