Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 329
Hei. Har lest mye på freak nå i helgen, har fri og gadd ikke ut å drikke. Så har skrevet noen tråder: Først og fremst for å høre andre sin versjon knyttet opp mot mine erfaringer osv.

Men spørsmålet mitt er: På Mandag fikk jeg rivotril hos en som var skyldig meg for noe greier. Jeg tok 1 rivvo å kjente med en gang at det funka. Hadde team møte på jobben og jeg merket at angst og alt var borte og praten bare fløyt.

Men så tok jeg 9 rivvo på Torsdag (fordi jeg ikke kjente noe av 3 stk).
Jeg fikk ingen funk egentlig? Hva kan det komme av? Jeg er ikke tolerant på benzo. Å alle de 10 pillene var fra samme brett. Så jævlig merkelig.
Noen som kan ha noe logisk svar på det? Hadde også tatt moffa. Kunne det tenkes at morfinen overskygget rivvoen?

Ha en fortsatt fin Søndag, freaks
Tar jeg en rivo så sovner jeg.
Med det sagt har jeg sikkert tatt 5-10 i fylla (sprit og øl) en gang og uten problemer.
Men jeg var så PISSED OFF at jeg merka knapt en dritt før jeg plutselig bare våkna på sofaen dagen etterpå.
Hva gjorde du på torsdag og fredag?