Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1820
Har et sinnsykt irriterenes problem med msn nå! den logger seg av nesten hele tiden! utrolig irriterenes.
Netterveket er i orden og funker som det skal, så kan ikke være nette som hopper ut, er selve msn
Noen som veit hva problemet er? og hvordan jeg får fiksa det?
prøv å kjøre virus-scan.
Kan være et virus.
Det er ikke at du har logga inn på en annen PC og lagret brukernavnet, så klikker de bare på "Du har logget på MSN på en annen maskin. Klikk her for å logge inn igjen"?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
MSN-nettet er ikkje OK i dag. MSNP15 ser ut til å vere død i dag, mens MSNP12 er oppegåande. Prøv en alternativ klient som amsn eller pidgin med msn-pecan.

http://ostebaronen.dk/?p=93
nei, er ikke det, for vis noen logger seg på en annen maskin så står det at jeg ble logget av på en annen maskin, men står ikke noe sånt når den logger seg av, starter virus-scan nå så får se om det er det!
Har på følelsen at noen driver å kødder med pcen/msn kan det være det som gjør det? hvis noen har hacka seg på pcen min eller no?
Har skjedd et par ganger før, men ikke ofte og ikke så mange ganger på rad som nå...

Vist noen kødder med maskinen min og overvåker den eller lignendes fra en annen maskin, er det mulig å kjøre et program som oppdager det?

kan foresten nevne at de andre i huset ikke har noe problem med msn på dataen sin

kan foresten nevne at de andre i huset ikke har noe problem med msn på dataen sin

nå kom det en feilmelding når en logga seg av! søkte etter feil og i følge msnen så var alt i orden..

når jeg skriver i den posten her så fucker freakforum seg også, tar evigheter før innlegget kommer og det har kommet dobbelt innleg 2 ganger på rad nå!
Enten så er jeg paranoid, eller så er det noen som ikke vil at jeg skal finne ut av hva som skjer med msnen
Sist endret av sykofant; 12. januar 2009 kl. 22:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.