Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 432
Her kan vi drøfte, tipse og kritisere alternativ medisin, som en kontrast til skolemedisin.

Dette skal i utgangspunktet ikke handle om midler som gir rus, men hvis rusmidler hjelper, så kan det drøftes, tipses og kritiseres.

Jeg har to helt konkrete spørsmål.

Alternativ behandling mot hundealergi.

Alternativ behandling for kraftig hårvekst. Det var noen i en sauna her for leden som sa noe om en urt, eller eterisk olje, men jeg har så mange baller i lufta om dagen at jeg ikke husker hvilken.
Uvaksinert 👍
D og zinc kan hjelpe mot allergi.
Jeg har fått behandling mot allergi med bioresonans. Ble helt frisk. Fikk behandling med fotsoneterapi for galleblæra. Nå er den fin og jeg slapp operasjon. Tar i dag ett homeopatisk middel mot smerter i kroppen som har redusert smertene med 70 %. Bryr meg fint lite om folk mener det er humbug så lenge det virker for meg. Har også prøvd akkupunktur. Følte meg veldig bra etterpå. Jeg har alltid sjekket grundig at behandleren har skikkelig utdanning og lang erfaring før jeg har bestilt time hos noen. Har virkelig fått mye mer hjelp hos alternative behandlere enn hos legen. De tar seg bedre tid og behandler rotårsaken og ikke bare symptomene. Når det er sagt så har jeg en ok fastlege også som hjelper meg. Ja takk begge deler sier jeg. Skulle ønske det ikke var så steile fronter, men mer forståelse og samarbeid til beste for pasientene.
Tidsvitne
Trådstarter
Jeg har kjempegode erfaringer med homeopatisk medisinsk behandling av gresspollen allergi.

Da utsetter du kroppen for gresspollen i økende doser, og er resistent når det type pollenet dominerer luft og luftveier.

Support your local homeopat.