Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1602
Hei trenger tips/hjelp til kjøp av et dj headset, og et headset til lydproduksjon:

pris klasse: maks 6 k pr stk ( holder på å spare til noen litt overkill kvalitet fremfor kvantitet


forslag ? erfaringer ? annet

håper på noen svar her
sennheiser! De ligger langt foran i teknologi. Audi technica ATHpro har jeg eid. De er rimelige og varer LENGE! Topp kvalitet. Anbefalt av mange DJer og amatører

Headset til 6k er overkill. Betaler du over 3k så betaler du mest for brand og kanskje glitter og tull. Hold deg rimelig. Bruk heller pengene på noe annet.

Hold deg unna kommersielle merker.
Jeg spiller med Allen & Heath XONE XD2-53 og er godt fornøyd. Relativt nøytralt lydbilde sammenlignet med en del andre DJ headset som jeg synes blir for tunge i bassen. Du bør få dem for under 2k ferdig levert fra en norsk nettbutikk.
Har du 6k, spytter du inn 1000 til og kjøper Sennheiser HD700/800. Det er ikke noe å tenke over engang.
Sist endret av SkyMarshal; 12. september 2014 kl. 21:35.