Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 719
Heisann freaks!
Jeg har selv akuratt bestilt meg et longboard fra daddiesboardshop, og kusina mi skal til å kjøpe et til seg selv. Jeg er ingen mester på longboarding, og har ingen anelse på hva som er best for nybeynnere som henne (og meg)..
Hun spurte om hvem av disse brettene som var best ;
Denne og denne

Jeg tenker selv at Drop Kick brettet er best, og hun kommer nok til å bruke den til mest cruising o.l
Hun spurte meg og om det var noen andre brett som kunne anbefales, til helst under 2000 kr. Nettsiden må helst være norks, ettersom at utenlandske sider er et stort minus for henne. (Lenger ventetid og styr for foreldrene, hun har en tidsramme, og sende tiden kan jo ofte bli lang.)

Jeg setter stor pris på all hjelp.
Som sagt ville jeg ha valgt Gravity Drop Kick, men er usikker da hun spurte etter andre forslag.
loaded derrish ti teng..
Jovial.no er behjelpelige med alt fra anbefalinger til at de har knallgod service. Bestilte et Madrid 3D derfra, fikk det etter fire-fem dager.

Send de en mail, de ordner akkurat hva hun trenger. Cheers!
Trådstarter
Takk for svar
Skal definitivt sende dem en mail
▼ ... noen måneder senere ... ▼
jeg har hat 3 brett hit til, jeg vil gjerne kjøpe nytt, men et ikke hva eller hvor hjelp?!
De er nok veldig behjelpelige på anbefalinger. Selv har jeg to brett, de er dog kjøpt i Belgia og USA. Når det kommer til anbefalinger, kommer det jo veldig ann på hva du skal bruke brettet til. Jeg kjører til vanlig en pintail som jeg har byttet hjul på slik at det blir bedre til cruising på landevei og tåler litt røffere underlag. Mitt andre brett kan vel nesten betegnes som et shortboard.

Denne linken dekker ganske mye, så der kan du ihvertfall få et innblikk. (Tenker ihvertfall på typebeskrivelsene) http://www.warehouseskateboards.com/...d-buying-guide