Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1151
Har farta litt siden 22-tiden før idag, kjørt jevnlige (men små og kontrollerte) lisser siden da, liten time siden sist.
Har ganske kjapt intverall på åndedragene mine, og kjenner jeg angra på at jeg ikke kjøpte meg en lypsyl før start. Har planer om å ta meg en våken-natt, men merka for en times tid siden at jeg nesten ikke kjente noe i fingertuppene. Utrolig ekkelt å skrive, og jeg kjenner de gode gamle rusha når jeg går på do for å pisse hver 20. min.

Har noen våken-netter bak meg på fart, og jeg er veldig påpasselig på å få i meg proteiner, væske, fiber og karbohydrater (via diverse lett spiselig mat). Tar også ett par små bongtrekk med god grønt.

Noen som vet hvorfor?
Jeg vet at dette her er utrolig potent da dette er noe jeg har igjen fra en 2dagers for ett halv-år siden.

Beklager hvis jeg skrev litt usammenhengende, you understand

Any inputs?
Sist endret av weedsuit; 9. september 2012 kl. 02:19.
Gratulerer, du er stuka.
Hehe figured .

Ga seg når jeg tok meg ett trekk og gikk en tur med bikkja. Merka det kom i føttene når seg satt i ro :P
la speed jobbe alene, jo mere kokker jo mere søl..
Utfallet med røyk oppå fart traff meg midt i...
Røyker jeg nå ender det med dårlig stemning.
Nesjda! Gikk vel en 3g med grønt iløpet av natta / dagen idag . Jeg synes at rusen blir bedre hvis man topper det hele med litt THC

Kanskje litt flisespikkeri, men heter det ikke jo flere kokker jo mere søl? :P