Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1045
Tenkte jeg skulle poste denne i totto sin post, men det kom bare til å ødlegge posten.

Var for en stund siden innom et sony ericsson forum, med alt av spill, programmer, tips
og triks til sony ericsson k5\7.
Men så formaterte jeg, uten og huske på å ta vare på bookmarksa mine.
Har prøvd å googla, men uten hell

Noen som kanskje tilfeldigvis kjenner til forumet? Var et ganske nytt forum så vidt
jeg skjønte.
Vet ikke hvilket forum du snakker om, men stikk inn på http://sonyericsson.howardforums.com og se om det gjør susen.
nevnte i en tidligere tråd, om www.getjar.com, de har en god del appliksjoner/spill som passer til de fleste mobiler med java, deriblandt K5\7 serien
sonyericsson.no var tidligere et SE-forum. Nå er siden gått over til xmobil.no, og er ikke bare SE lenger.

anbefaler forresten ikke siden i det hele tatt, men kanskje det forumet du mente
Vet dette er ganske offtopic, men jeg lurer på om noen vet om det er mulig å lage egne fjernkontroller (slike man kan styre pcer med via blåtann) til K700i? De tre som følger med telefonen er ikke særlig bra, og jeg kunne særlig tenkt meg en som kan styre Winamp og en som kan styre VLC.
Floats mobile agent -FMA
solrikioo: Dette ser enkelt og greit genialt ut. Tusen takk!