Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1191
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk nylig LSD fra litt utenfor Stavanger, rundt Sola området, noen andre som har handla der den siste tiden? Lurer på om det var bunk/ripoff, eller bare jeg som ikke får noe funk av denne LSD’en

Kan fint si jeg er en erfaren turer for å si det sånn så vet hva jeg ska forvente av syre, han jeg fikk det av mente den var god å sa han hadde prøvd den selv, samme sa en kompis av meg som introduserte meg til han.

Han sa det var 99.9% ren LSD som gjorde meg litt usikker på om det var real stuff eller bare noe han sa

Går det an å ha 99.9% ren eller er det bare tull?
Nå er jeg spent. Hvordan målte han renheten?
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Haha ja ikke sant var det jeg og tenkte, håper han på en eller annen måte ser dette inlegget å forklarer seg ��
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
At han i det hele tatt sier den er "99.9% ren" er i mine øyne (eller ører ) god nok grunn til å være skeptisk.
Enten er det LSD, eller så er det ikke det, liksom. Ingen grunn til å smøre på tjukke lag om renhet. Det er som sagt enten eller.
Svekker troverdigheten hans hvertfall.

Hvis du får lite effekt av den, kan det være ekstremt lave doser (har hørt om lapper som var så lave som 40-60mg), eller at det ikke er LSD i det hele tatt.

Første gang jeg tok LSD, viste det seg i ettertid at vi hadde fått N-bome, istedenfor LSD (sukkerbiter).
Det var jævlig kult, og imo kulere enn de andre syreturene jeg har hatt (hvor vi var sikre på at vi hadde ekte LSD), men du kan faktisk dø av for mye N-bome, så det er jævlig kritisk at man faktisk vet hva man tar.

Hadde sagt i fra til kompisen din om at dette var noe dritt, og at de skal teste syra de tar inn.
Noen ganger blir jo faktik dealere lurt til å ta inn Research chems, uten å vite det selv.
Man kan ikke være naiv når det kommer til disse tingene.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Han virka som en fyr som kunne greiene sine, + at kompisen min er et syrehue så siden han sa det var bra rekna jeg med at det skulle funke vertfall.

Det med at han sa det var 99.9% rent acid, jeg følte på meg at han lurte meg akkurat da men hadde dårlig tid så tenkte ikke så mye over det desverre :/
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
40-60mg er vell litt drøyt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han virka som en fyr som kunne greiene sine
Vis hele sitatet...
Du er langt ifra den første som har fått inntrykk av at en person som tar feil virker pålitelig.

Hvis han sier at han selger 99.9% ren LSD kan du gå ut ifra at han ikke kan greiene sine, eventuelt at han bare finner på tull for å selge mer produkt.