Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  73 6060
Hei, Freaks! Jeg har funnet tilbake til min gamle N64, men har ikke så mange spill lengre. Super Mario 64 er det eneste jeg har igjen av de gamle klassikerne.
Så. Hvilke spill er det dere spilte mest, og hvilke er must-have for gamle N64-nerder?
Og hvor er en bra plass å få tak i spill for en billig penge?
The Legend of Zelda Ocarina of time!
Ocarina of Time er en selvsagt slager, ja! Samme med Majoras Mask!
Ocraina Of Time og Mario Kart 64 hører til i ethvert møblert hjem.
Hehehe Pokemon Stadium! Men spørs om det er like gøy nå, 10 år senere...
Besserwisser
Sumpen's Avatar
Paper Mario er også helt fantastisk. Heftig nostalgi nå.
Golden Eye og Perfect Dark er ett par FPS spil som er verdt å sjekke ut.
Utenom det har du Donkey Kong 64, Banjo Kazooie (og Banjo Tooie), Mariokart 64, Diddi Kongs Racing og antageligvis enda mer.
- Donkey Kong 64
- Conker's Bad Fur Day
- Pokémon Stadium 1/2
- Pokémon Snap
- GoldenEye
- Super Smash Bros.
- Jet Force Gemini
- Banjo Kazooie
- Banjo Tooie
- etc etc etc ^^
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Super Smash Bros.

TS: Du kan skaffe Nintendo64 emulator(fks Project64) og spille N64 spill der, du finner mange roms på nettet også.
1080 Snowboarding, Conker's Bad fur day, Diddy kong racing, Mariokart 64, Goldeneye, Majoras mask, Ocarina of time, Mission Impossible, Perfect Dark, Mario 64 og Star wasrs Episode 1 racer er de spillene som i mine øyne har klart seg best gjennom årenes løp og som faktisk byr på underholdning i forhold til alderen.
EDIT: Banjo Kazooie og Donkey Kong 64 glemte jeg visst.
Sist endret av Mith; 28. januar 2012 kl. 19:00.
Jeg vet om Project64, men er noe annet å ha det i hånda og spille på en TV.

Og tusen takk for alle svar!
Riktig innstilling! Det er old skool Nintendo som ER gaming. Spiller selv kun klassikerne på både SNES, 64, Gamecube og Wii. WOW får fjortisgutta ta seg av. MEN! Disse spilla må du bare ha:

-Goldeneye
-Mariokart
-Conker's bad Fur Day
-Zelda Ocarina of Time OG Majora's Mask
-Mission Impossible

Det finnes masse online-sjapper som selger bruktspill til 64, men jeg har funnet ut at eBay har best utvalg og pris (åpenbart). Pass bare på at de spillene du kjøper er i PAL-versjon.

Riktig innstilling! Det er old skool Nintendo som ER gaming. Spiller selv kun klassikerne på både SNES, 64, Gamecube og Wii. WOW får fjortisgutta ta seg av. MEN! Disse spilla må du bare ha:

-Goldeneye
-Mariokart
-Conker's bad Fur Day
-Zelda Ocarina of Time OG Majora's Mask
-Mission Impossible

Det finnes masse online-sjapper som selger bruktspill til 64, men jeg har funnet ut at eBay har best utvalg og pris (åpenbart). Pass bare på at de spillene du kjøper er i PAL-versjon.
Perfect Dark og Paper Mario er jo et must da..
Super Mario 64
Mario Kart 64
Super Smash Bros
Star Wars Racer
Conkers Bad Fur Day
- Goldeneye 64
- Lylat Wars

og for mitt vedkommende: WCW vs. NWO!
Støtter Goldeneye, RUSH (bilspill), et arkade-flyspill jeg ikke husker navnet på (aero-etellerannet), diddy kong racing, Mariokart, all of them
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
et arkade-flyspill jeg ikke husker navnet på (aero-etellerannet)
Vis hele sitatet...
Aero fighters assault tenker du på og det er helt ok til sitt bruk. Ikke noe jeg hadde brukt penger på siden det finnes mange bedre og nyere alternativer på andre plattformer. På 64 må i såfall Buck Bumble være det mest "unike" flyspillet.

Når det kommer til spill verdt å spille er kanskje Turok: Dinosaur hunter verdt en titt også.
Sist endret av Mith; 28. januar 2012 kl. 19:43.
Må og huske Turok 1 og 2
mario cart 64, super smash bros, golden eye 007, super mario 64 og så klart zelda.
TS her.
Spill jeg har:
Super Mario 64
Diddy Kong Racing
Nagano Winter Olympics
Turok Rage Wars
Airboarder 6
Re-volt
Sitat av Mith Vis innlegg
Aero fighters assault tenker du på og det er helt ok til sitt bruk. Ikke noe jeg hadde brukt penger på siden det finnes mange bedre og nyere alternativer på andre plattformer. På 64 må i såfall Buck Bumble være det mest "unike" flyspillet.

Når det kommer til spill verdt å spille er kanskje Turok: Dinosaur hunter verdt en titt også.
Vis hele sitatet...
Aero fighters ja, har hatt MANGE morsomme timer med det!

Og ikke glem Top Gear Rally, husker det var dritfett å kunne male på bilen!
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Weedlover Vis innlegg
Må og huske Turok 1 og 2
Vis hele sitatet...
Oh god, de er bare HORRIBLE. *sits and cries in a retrocorner*
Men må jo ha goldeneye og OOT
Golden eye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Minner <3
Det spillet hvor man kan være store monsteret som king kong, godzilla osv å kjempe mot hverandre imens man knuser byer! Husker ikke hva det heter men var/er sinnsykt underholdene!
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Det spillet hvor man kan være store monsteret som king kong, godzilla osv å kjempe mot hverandre imens man knuser byer! Husker ikke hva det heter men var/er sinnsykt underholdene!
Vis hele sitatet...
Rampage World Tour tenker du på og hvis man ikke har på seg retrobriller har det ingen verdi.
Mario Party 3 <3
starfox? mener å huske det var gøy..

Også et annet spell med en humle.. tror du var en humle av noe slag? usikker..
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Blir mye felles i lista her, men mine favoritter:
- Zelda-spillene. (Duh.) Spiller selv OoT på originalspråket, Majora's Mask kommer selvfølgelig også til å spilles etterpå...
- Super Mario 64. Trenger det mer forklaring?
- Diddy Kong Racing. Litt barnslige overtoner, men personlig liker jeg det bedre enn MK.
- Paper Mario. RPG-vri, kanskje noe av en spirituell oppfølger til "Super Mario RPG".

Til multiplayer:
- Mario Karts Battle Mode er hysterisk med 4 spillere. Spilte dette mye på VG2, hurra for klasserom med prosjektor...
- Goldeneye.
Super Mario 64, Mari Kart 64 og The Legend of Zelda Ocarina of time ofc. - Åhh, savner dem. Vurderer å skaffe meg en ny N64.

http://www.youtube.com/watch?v=-uInmFU6JkU
-Banjo-Kazooie
-Banjo-Tooie
-Super Smash Bros
-Goldeneye
-Perfect dark

Husker også jeg spilte utrolig mye Nagano OL 98, men er vel ikke akkurat must have
Ocarina Of Time var det eneste spillet jeg spilte, rett og slett for det var så oppslukende! Må bare spilles
Tror ikke det er nevnt.
Star Wars: Shadows of the Empire
Jet force gemini, Killer instinct, Shadowman.
Super Mario 64 er jo legendarisk
World Cup 1998 er et must. Her er det masse gode spillere og man kan takle kepærn
Sist endret av Popstickel; 1. februar 2012 kl. 15:50.
Super Smash Bros sykt fett spill som egentlig egner seg best som multiplayer,men ville heller gått for SSB:Meele på gamecube.
Jeg finner kun et spill som mangler blant alle nevnte; F-Zero X. Genialt spill!
Min liste!

Zelda spillene
Lylat wars
Pokemon stadium!
Mario 64

Og ikke minst et spill som ikke er så veldig kjent.
Space station: silicon valley!! Det burde du teste ut
Btw: den fungerer ikke helt fint på emulator men får du en ekte fysisk versjon kan det ikke bedre bli!
Legend of Zelda: Ocarina of Time
Supersmash Bros 64
Pokemón Stadium
Supermario 64 (som du har)

Dette er de jeg kommer i farten, alle er sikkert nevnt før... men dette er mine favoritter
Banjo toiie! Verdens beste spill. Sikkert over 1000 timer gameplay og kjekt som faen. Nostalgi all the way baby!
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Min liste!

Zelda spillene
Lylat wars
Pokemon stadium!
Mario 64

Og ikke minst et spill som ikke er så veldig kjent.
Space station: silicon valley!! Det burde du teste ut
Btw: den fungerer ikke helt fint på emulator men får du en ekte fysisk versjon kan det ikke bedre bli!
Vis hele sitatet...
Lylat wars varre det het ja! takk så meget
Ingen som har nevnt Star Fox enda? Det MÅ du hvertfall ha.
De fleste spillene som er verdt å spille er vel nevnt nå, men kan legge til 3 spill jeg og har utrolig nostalgi til.

Destruction derby
Lego racers
FIFA
Det meste er nevnt her, Zelda Oot og MM, Donkey Kong, Diddy Kong Racing, Mario Kart, Goldeneye, Perfect Dark, Banjo Kazooie og Tooie, Conkers Bad Fur Day, Super Smash Bros og F-Zero X.
Mottok mitt F-Zero X i posten igår faktisk, komplett i bra stand!

Men jeg må bare få understreke hvor artig Mario Party til 64 i multiplayer, jeg og gjengen kan spille dette i evigheter. 3'ern er best, så kommer 2'ern like bak.. Spilte Party 6 til GC i jula, begynte kl. 8 på kvelden, så på klokka igjen, den var plutselig 4.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Ingen som har nevnt Star Fox enda? Det MÅ du hvertfall ha.
Vis hele sitatet...
joda, nevnte det jeg
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
FIFA
Vis hele sitatet...
Nja tror du kommer til og miste nostalgien, viss du hadde spilt det nå, som jeg husker de gamle FIFA spillene så var det bare og spamme trekant og springe med ballen i mål. Var PS 1, men kan tenke meg at det er mye av det samme på N64
Mario Kart og Super Mario 64!!!!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Også må vi ikke glemme bomberman da?
Sitat av SaintSativa Vis innlegg
Også må vi ikke glemme bomberman da?
Vis hele sitatet...
Bomberman spiller man på NES, evt. SNES som meg
Banjo Kazooie! Husker at jeg ikke forstod spillet da jeg var liten pga dårlig engelsk, men da jeg spillte det igjen nå som jeg er blitt eldre holdt jeg på å le meg ihjel av all humoren som faktisk er i spillet. Replikkene er best! Samme gjelder conkers bad fur day.
Sist endret av Juicekongen; 22. februar 2012 kl. 02:42.