Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1674
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Hallo

Jeg kikka innom komplett, og fant ut at logitech G35 var på halv pris. (på ukentlig tilbud)

Jeg vet ikke men jeg føler jeg har sett det der en stund.

Så jeg fikk følelsen av at jeg måtte bestille nå.

Men er det noen som vet noe om når det ble lagt ut og når det går ut ?

Jeg har jo hørt det er ganske bra
Sist endret av Affe; 16. juli 2011 kl. 00:03.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Hvor lenge varer ett lagersalg?

Jeg tenker komplett har en grunn til at det er 50%, og mest trolig er det at de vil ha produktet ut. Mulig det kommer inn en ny modell, og de vill ha unna den gamle. Eller så har dette headsettet ligget lenge, eller så har komplett så mange at de begynner og bli redd for og ikke få solgt det, eller, eller.

Det er ett spørsmål som lager 1000 andre spørsmål. Komplett har nokk en grunn til det, og tilbudet blir borte da de er fornøyd. Bare utnytt det mest mulig du
Her kan man se prisutviklinga på G35 siden det ble lansert.
Sist endret av DonTomaso; 16. juli 2011 kl. 00:21.
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Her kan man se prisutviklinga på G35 siden det ble lansert.
Vis hele sitatet...
Wow!

Takker

Virker som de siste gangene det har vært halv pris på komplett har det vart en uke.

Mamma hadde så mensen å maste om at vi skulle kjøpe det i morgen :S

Men jeg var så sikker på at jeg hadde sett det en stund på komplett og tok ikke sjangs. Så hu ble litt sur når jeg bestilte det :P Men nå er det avbestilt (Så hu betaler med Visa og ikke oppkrav) så får hu som hu vil i morgen da

Takker for hjelp
Sist endret av Affe; 16. juli 2011 kl. 00:32.
Title of titles
bamsegutt's Avatar
Det er forøvrig et konge headset
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Det er forøvrig et konge headset
Vis hele sitatet...
Nice

Da går jeg for den !

Takker for hjelp
Sist endret av Affe; 16. juli 2011 kl. 16:12.
Sitat av Affe Vis innlegg
Mamma hadde så mensen å maste om at vi skulle kjøpe det i morgen :S
Vis hele sitatet...
Uh... Not cool, bro!

Har forresten dette headsettet selv. Kjøpte det for noen uker siden fra komplett, betalte da 499kr. Det er virkelig et fantastisk headset.
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Uh... Not cool, bro!

Har forresten dette headsettet selv. Kjøpte det for noen uker siden fra komplett, betalte da 499kr. Det er virkelig et fantastisk headset.
Vis hele sitatet...
nice

Hu hadde ikke bokstavli talt mensen da (eller vet ikke :P) xD Hu var bare trøtt og gretten :P
Slenger meg på de andre sin ros av headsettet, det er virkelig det best headsettet jeg har hatt spesielt med tanke på at spill og musikk er en fryd med headsettet, film er ikke galt heller.
Vil anbefale på det sterkeste at du laster ned nyeste driver fra Logitech sine hjemmesider og vipper opp den bryter'n som er på siden av venstre øreklokke.
Den kontrollerer en virtuell 7.1 Surround modus og jeg opplever 98% av alt jeg kan kaste på det av lydformater, musikksjangre, ulike scener film og spill som langt klarere da dog det er virtuellt.
Vil også anbefale å sette bassen mellom de to øverste pilene da du kan få en helt enorm bass ut av headsettet men noe over det nivået kan bli ganske dominerende og slitsomt etterhvert.
Skulle gjerne sett et headset med utskiftbare kabler, avtagbar mic og kanskje en optisk S/PIDF koblingsmulighet fra Logitech snart men inntill da er dette klart det beste valget for et headset i den prisklassen så gi gass
kan også si at det er et flott Headsett, kjøpte det ettersom det var det eneste de hadde igjen på Expert og fikk biligere siden esken var ødelagt. Men angrer ikke et sekund på kjøpet..

Men, kan hende CDen som kommer med innholder utdatert software får Vindu 7 om de ikke har fikset det. Da går du bare på Logitech og henter nyeste..
http://www.logitech.com/no-no/438/50...s&bit=&osid=14
Det er et veldig bra sett!

Det er dog grunn til å bemerke at førprisen til komplett er urimelig høy. Selv kjeder som tradisjonelt har vært dyre på denne modellen (og denne typen varer) har satt prisen kraftig ned: http://www.expert.no/product/product...ntifier=108710 (Expert.no kr 699,-)

Kvaliteten på settet er forholdsvis bra, men det har en klar svakhet i leddet mellom bøyle og høyttaler så behandle den pent for å unngå at den knekker.

Grunnen til prisfallet på modellen har nok klare sammenhenger med den nye G930 modellen.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=603221
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Trådstarter Donor
Yaay!! Da har jeg fått det ! Men det er en ting jeg lurer på, går det ann å bytte mellom headsettet og anlegget ? uten å dra ut kabelen hele tiden? Siden det bruker USB så har jeg fortsatt i anlegget.

BTW: Epic headsett!!
Ja, det går ann.

Jeg skrev en tråd der jeg etterspurte enkle metoder å gjøre det på. showthread.php?t=190486

Sitat av Skateward Vis innlegg
Hittil har jeg høyreklikket på lydikonet nederst til venstre og så "Avspillingsenheter".



Da får jeg opp dette vinduet og her velger jeg ønsket avspillingsenhet og "Bruk standard".
Vis hele sitatet...
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Skateward Vis innlegg
Ja, det går ann.

Jeg skrev en tråd der jeg etterspurte enkle metoder å gjøre det på. showthread.php?t=190486
Vis hele sitatet...
Takker for det ! kommer til å bruke den til jeg finner noe lettere (Hvis det er noe)
Sitat av Affe Vis innlegg
Takker for det ! kommer til å bruke den til jeg finner noe lettere (Hvis det er noe)
Vis hele sitatet...
Hvis du leser på responsen i tråden ser det svakt ut. Jeg har faktisk gjort en del undersøkelser uten hell.
Folkefiende
Toaru's Avatar
Sitat av Affe Vis innlegg
Hu hadde ikke bokstavli talt mensen da (eller vet ikke :P) xD Hu var bare trøtt og gretten :P
Vis hele sitatet...
Duuude! It's not cool reminding us that our moms have periods! Shiiit..!
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Toaru Vis innlegg
Duuude! It's not cool reminding us that our moms have periods! Shiiit..!
Vis hele sitatet...
Haha Sorry

Men noen som vet hvordan man kan få G1, G2 og G3 til å virke på spotify? Fordi det er ikke på den lista Om det er mulig da
Hvis det er snarveiknappene du tenker på, så kan du bruke f.eks. Toastify og mappe dem som hotkeys.
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av drittunge Vis innlegg
Hvis det er snarveiknappene du tenker på, så kan du bruke f.eks. Toastify og mappe dem som hotkeys.
Vis hele sitatet...
Hmm... Takker for toastify

Men de kommer ikke opp på lista for hotkeys, og hva mener du med å mappe de som hotkeys ? :S

Er litt noob

Sitat av Hønsehauk Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det ga meg ikke mye. :P

Les tråden kanskje ?
Sitat av Affe Vis innlegg
Hmm... Takker for toastify

Men de kommer ikke opp på lista for hotkeys, og hva mener du med å mappe de som hotkeys ? :S

Er litt noob



Det ga meg ikke mye. :P

Les tråden kanskje ?
Vis hele sitatet...
Leste feil, trudde du spurte om G35 var bra! x)
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Hønsehauk Vis innlegg
Leste feil, trudde du spurte om G35 var bra! x)
Vis hele sitatet...
Haha, ja G35 eier Har eid ihvertfall de 3 dagene jeg har hatt det