Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 731
Hei Freaks.
The secret world har Headstart om 2 dager. Jeg vil da frapse å oppdatere underveis. Si hva dere synest bør forbedres til neste episode. " neste episode blir på fredag men da blir det selvfølgelig gameplay.
Ambefaler de fleste å sjekke ut spillet, har spillt beta, liker konseptet... å det føles nytt

NB! "Må jobbe med engelsk utalen litt."

Om du likte første episode lik,comment og sub dette hjelper meg stort.

LINK:

https://www.youtube.com/watch?v=G1Th...c&feature=plcp
Hvorfor ikke bare ta det på Norsk ? Tror jeg ville følt mer for og følge med da, er jo allerede så mange som lager lignende videor av dette på Engelsk..

Ser at du nevner det med utale selv, men jeg tror en del vil bli ¨skremt¨ bort eller ikke gidder følge med videre mye pga den Norwenglish`n..At man absolutt ska ta ting på engelsk er imho, ei felle som mange går i når de ska lage commentaries til spill

Hvor lenge har du planer om at hver episode skal vare?

Stå på videre, blir vell bedre å bedre jo mer øvelse/videor du får lagt ut =)
Sitat av Hightime Vis innlegg
Hvorfor ikke bare ta det på Norsk ? Tror jeg ville følt mer for og følge med da, er jo allerede så mange som lager lignende videor av dette på Engelsk..

Ser at du nevner det med utale selv, men jeg tror en del vil bli ¨skremt¨ bort eller ikke gidder følge med videre mye pga den Norwenglish`n..At man absolutt ska ta ting på engelsk er imho, ei felle som mange går i når de ska lage commentaries til spill

Hvor lenge har du planer om at hver episode skal vare?

Stå på videre, blir vell bedre å bedre jo mer øvelse/videor du får lagt ut =)
Vis hele sitatet...

Problemet med å lage på norsk er at det er et utrolig lite publikum. vær episode tenkte jeg å vare 15-20 minutter. " kommer helt ann på hva vi gjør tror jeg.
Folkefiende
Toaru's Avatar
Det vil nok bli et enda mindre, internasjonalt publikum om du lager episodene på "norwenglish", dessverre. Du kan derimot få med deg et rimelig stort, norsk publikum om du lager episodene riktig, samt på god, gammeldags norsk
Tror Toaru akkurat leste tankene mine -_-
Men ja, er meget enig i det han sier..Hvis du også klarer være tidlig ute med dette på norsk før masse andre kids begynner med det, så tror jeg du kan få et ganske stort & greit dedikert norsk publikum :>
Kommer jo litt an på hvor mye du selv reklamerer & prøver få kanalen din i søkelyset ofc
Sitat av Hightime Vis innlegg
Tror Toaru akkurat leste tankene mine -_-
Men ja, er meget enig i det han sier..Hvis du også klarer være tidlig ute med dette på norsk før masse andre kids begynner med det, så tror jeg du kan få et ganske stort & greit dedikert norsk publikum :>
Kommer jo litt an på hvor mye du selv reklamerer & prøver få kanalen din i søkelyset ofc
Vis hele sitatet...
Jeg får nesten bare se det ann litt. Om det blir lite aktivitet rundt klippa, så må jeg kanskje vurdere å lage på norsk...