Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1803
Hva er lurere enn å spawne 700 000 blokker tnt?
Jo, du har en kompis som starter eksplosjonen!

Serveren lagger selvfølgelig, minecraft henger seg opp.
MCedit klarer bare å slette 63 000 blokker av gangen, noe som tar tid.
Er det en enkel måte å bli kvitt probleme?
Vil helst unngå map reset.

Mvh.
FomoX
Du kan da bare la eksplosjonen gå sin gang. Jeg og en kompis gjorde dette engang, vi fylte opp et område med rundt 5000 TNT (alt var plassert ut for hånd, ingen mcedit shit her)
Det tok rundt 2-4 minutter før laggen var over.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Du kan da bare la eksplosjonen gå sin gang. Jeg og en kompis gjorde dette engang, vi fylte opp et område med rundt 5000 TNT (alt var plassert ut for hånd, ingen mcedit shit her)
Det tok rundt 2-4 minutter før laggen var over.
Vis hele sitatet...
han nevnte 700 000, betraktelig mer enn 5000.noe som får minecraft til å fryse totalt i 2 til 4 timer før det er ferdig, HVIS serveren klarer det.....
Jeg vet det. Uansett 700k TNT vil nok ødelegge meste parten av det dere har laget, så jeg ville startet en ny verden. Hva om du prøver å avslutte serveren og starte den igjen? Vil TNT eksplosjonen slutte eller fortsette? Verdt et forsøk.
https://github.com/codewarrior0/pymclevel

Så kjører du mce.py:
removeEntities [PrimedTnt]

og

replace TNT Air
Sist endret av Ozma; 20. februar 2011 kl. 03:07.
God morgen igjen, vi løste det ved å ta ned serveren og starte det som en singleplayer etter vi hadde fjernet eksploderende blokker ++ i MCedit. Eksplosjon animasjonen måtte fortsatt skje men etter 2 timer ble verden "normal" igjen.
Screenshot av Ground Zero?
Hehe, hullet er fylt igjen :P