Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2751
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På kjøpesentre f. Eks?
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
Tror ikke det skulle være noe problem.
Noe mer ulovlig enn å gå i shorts er det vel ikke, men du kan nok fort oppleve å bli fotfulgt av folk antrukket i hvite frakker
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Vi har vel ikke vanligvis skilt for sånt, men jeg tipper en vekter som kjeder seg vil gi deg all oppmerksomheten du kan ønske deg.
BRAND ∞ STRONG

En boxershorts som den til venstre slipper du sikkert unna med i Norge.

I Ryde på Isle of Wight ble jeg og noen andre stoppet av snuten og kjørt tilbake til stranden en dag vi
gikk for å kjøpe noe mat i sentrum. Normal badeshorts og bar overkropp ble for mye for dem. Vi var på
språkreise, så alle var vel rundt 14 år.
Kjøpesentre er vel strengt tatt ikke offentligheten, så relativt sikker på du ville bli kastet ut av vekterne rimelig fort.
Det er nok ikke forbudt, men det er sosialt uakseptabelt. Dvs du må regne med å bli beglodd av absolutt alle. Men det er kanskje det du ønsker?
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan lovlig gå helt naken i offentligheten i Norge. Ingen lover mot det. Så lenge det ikke er seksuelt motivert.

Kjøpesenter er ikke offentligheten derimot så da blir du kastet ut.
Så vidt jeg forstår er blotting forbudt også på offentlig sted.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Så vidt jeg forstår er blotting forbudt også på offentlig sted.
Vis hele sitatet...
I bokser er vel ikke blotting?, er vel værre ting i pride paradene ?
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan lovlig gå helt naken i offentligheten i Norge. Ingen lover mot det. Så lenge det ikke er seksuelt motivert.
Vis hele sitatet...
Jeg tror du har rett angående loven og at det ikke finnes en spesiell bestemmelse som forbyr nakenhet, men i praksis
er det ikke lov. Man rekker ikke gå så veldig langt uten klær i en hvilken som helst by eller tettsted før politiet dukker opp.
Sitat av NeiTilUlv Vis innlegg
I bokser er vel ikke blotting?, er vel værre ting i pride paradene ?
Vis hele sitatet...
Det var en som nevnte å gå naken. Det var den jeg svarte på.
Uvaksinert 👍
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Så vidt jeg forstår er blotting forbudt også på offentlig sted.
Vis hele sitatet...
Nå er ikke det å gå i boxer, truse eller naken blotting da.

"Blotting, også kalt seksuell ekshibisjonisme er et seksuelt avvik som innebærer at seksuell tilfredsstillelse best oppnås, eller bare oppnås, ved blotting av kjønnsorganene for en intetanende person,"

https://sml.snl.no/blotting
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er vel ikke ulovlig, men du vil nok få mange blikk og det er nok ikke å anbefale.
Er det greit å bruke sånne vide boksere som shorts på privat eiendom, eller inne, eller må man ha joggebukse eller badeshorts?

Det blir jo ikke classy, uansett.

Kjøpte inn 10 stk, og tenkte å begynne med det.
Sist endret av DigDug; 13. juli 2023 kl. 08:54.
Det har vel litt å si om du kan sees fra offentlig eiendom, som gate osv. Innendørs kan du sef gå naken hvis du vil, så lenge tilfeldige ikke kan se inn vinduene dine.

Jeg bor i 10 etasje, og nærmeste gjenboer er minst 200m unna, så jeg går alltid naken hjemme.
Kommer vel unna med det i Norge,men i andre land,som f eks USA, har jeg på cafeteriaer sett skilt som: "No shirt,no shoes=no service"
Hvis man bruker overdel, og ikke veldig offentlig.

Ser bare ikke stor forskjell på store boksere og små badeshorts i sola...
Sitat av sinsenkrysset Vis innlegg
Kommer vel unna med det i Norge,men i andre land,som f eks USA, har jeg på cafeteriaer sett skilt som: "No shirt,no shoes=no service"
Vis hele sitatet...
Men da er du jo ikke på OFFENTLIG sted!