Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 375
Jeg er ute etter gratis software som gir meg en bra brannmur og kan rense opp i rusk og rask for å gjøre pcn mer effektiv.

Alle forslag taes imot med stor takk og åpne armer.
Til Mac da ?
er du generelt varsom skal Windows defender holde, evt er Malwarebytes ett meget godt alternativ, BitDefender og.

CCLeaner for og rydde i rusk, Diskopprydning innebygget i windows får også bort litt, alternativt om du har noe teknisk forståelse vil jeg anbefale og sjekke ut Tiny11 - evt debloater skript for Windows, ligger noen på github - stund siden jeg har brukt så har ingen spesifikke og gå god for.
Sitat av TAketbrett Vis innlegg
er du generelt varsom skal Windows defender holde, evt er Malwarebytes ett meget godt alternativ, BitDefender og.

CCLeaner for og rydde i rusk, Diskopprydning innebygget i windows får også bort litt, alternativt om du har noe teknisk forståelse vil jeg anbefale og sjekke ut Tiny11 - evt debloater skript for Windows, ligger noen på github - stund siden jeg har brukt så har ingen spesifikke og gå god for.
Vis hele sitatet...
disk cleanup er innebygd i windows. det gjelder også brannmur funksjonalitet.

ccleaner er bare bloat og om du laster ned noe gratis brannmur greier så har du garantert fått malware.
Sitat av BRUTE LEE Vis innlegg
Til Mac da ?
Vis hele sitatet...
Det samme