Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 9685
Sitat av BlaBlaHJHD Vis innlegg
Ok, beklager, er du en rusmisbruker oppfatter du det kanskje sånn, må vel være bedre å søke proffesjonal hjelp enn å spise giftig sopp?
Vis hele sitatet...

Artig du.

Ingen soppkonsumering av ulovlig type her. Synes bare ordlegginga di er morsom.


Forøvrig er jeg enig i at man trenger ikke å krenke andres eiendom for å finne flein.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var ute og plukka på et sted som har så mye sopp at jeg har tenkt at jeg er den eneste som går der. Plutselig kommer en meget hissig bonde og ber meg komme meg vekk fordi dyra er farlige og at de har jaget vekk mange andre som har plukket fleinsopp der, at fleinsoppen ikke er til å spøke med og at politiet vet om hva som foregår. Jeg beklager og går, og etterpå blir jeg fulgt av en bil, sikkert samme bonden. Så nå har jeg naturlig nok litt noia for å få onkel politi på døra. Hvor stor er sjansen for det?
Vis hele sitatet...
Tenker at det var like så greit at du ikke fikk deg noe flein med den paranoiaen din...
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Jeg har blitt tatt for plukking 2 ganger, det endte med forelegg på 5 lapper begge gangene.
Men jeg ble tatt på fersken da.
Ble også ved en anledning tatt med 50g tørket, det endte med 10 lapper, å heldigvis ikke for salg siden jeg klarte snakke meg til at det var til eget bruk.
Sykt at man har straff for dette i Norge!
Vis hele sitatet...
Til neste gang:
https://www.dagbladet.no/nyheter/eld...ratis/60541934
Anonym bruker
"Rik Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Syltelabb Vis innlegg
Tok tre stykker på fersken som plukket på sauebeite mitt, sa tydelig ifra om at jeg skulle ha soppen selv.

Ja jeg er bonde og spiser flein.
Vis hele sitatet...
Hehe, trenger flere bønder som deg! Har selv en eiendom, det vokser ikke sopp der. Men hvis det gjorde det jeg og ferska noen på eiendommen min, så ville jeg delt 50/50.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde ledd og gått min vei, om bonden krevde halve fangsten min. Nope, ikkje idag