Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1644
Har røyka hasj et par tre ganger med noen kompiser og kjenner absolutt ingenting. Har lest en del teknikker for å inhalere på riktig måte på nett og jeg gjør det rett, jeg bare kjenner absolutt ingenting. Hva er greia?
Det tar litt tid før man vekker de reseptorene i hjernen som blir påvirket av hasj. Du må røyke mer for å kjenne noe.
Trådstarter
39 5
Sitat av something Vis innlegg
Det tar litt tid før man vekker de reseptorene i hjernen som blir påvirket av hasj. Du må røyke mer for å kjenne noe.
Vis hele sitatet...
Hmm okei hvor lang tid tror du det tar? Vil jo bli høy men er liksom litt meningsløst å ikke kjenne noe liksom.
For de som ikke får effekt første gang, tar det som regel bare et fåtall ganger før det slår inn. Kjenner også de som har prøvd tosifret antall ganger uten særlig virkning, så det varierer som alt annet.
Anonym bruker
"Irritert Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tidvis opp gjennom årene undret på dette selv. Har fått tak i varer der jeg har fått lite til ingen funk.

Har egentlig konkludert med at det mest sansynlig er dårlige varer. Men har flere kjentfolk som har handlet samme varer, og de syns varen har vært grei. De har til og til og med kjøpt opp igjen av samme batch.

Mulig jeg er mer kresen/sensitiv på kvaliteten, men har noen ganger undret på om det rett og slett er noen strains jeg ikke reagerer noe særlig på.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Super vanlig som nybegynner.

Merka null de de første 5-6
gangene før jeg ble stein for første gang
Fuck Mr. Plod!
Du må bare trekke det helt ned. At det ikke "funker" i starten er noe piss.

Bruk bong hvis du sliter med å skjønne hvordan du skal puste...
Så fint! Det kan potensielt spare deg for ihvertfall det fremtidige langvarige og problematiske forholdet
Anonym bruker
"Flirende Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dårlig varer eller for lite av bønne i mekket.Anbefaler grønt
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da har du nok har nøk røyka bøff, det vil si hasj som ikke fungerer. Du har blitt lurt/bøffa. Jeg slutta med hasj og rus for 4-5 år siden, men jeg og alle jeg kjenner som har røyka hasj ble helt på trynet de første gangene.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fokuser på inhaleringen, og ikke stress røyk. Ikke kjenn for mye etter om du føler noe eller ikke.
Trådstarter
39 5
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da har du nok har nøk røyka bøff, det vil si hasj som ikke fungerer. Du har blitt lurt/bøffa. Jeg slutta med hasj og rus for 4-5 år siden, men jeg og alle jeg kjenner som har røyka hasj ble helt på trynet de første gangene.
Vis hele sitatet...
Røyka med et par andre kompiser og de ble jævlig stein..
Merka null første gangen selv, andre gangen med noe som heter maiser (tørrbong) da fikk jeg panikkanfall og chill etter 2 timer ca
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjente ingenting de tre første gangene jeg røyka hasj. Var ikke før den fjerde gangen at jeg kjente noe. Så du trenger nok en gang eller tre mere før du kjenner noe.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fokuser på inhaleringen, og ikke stress røyk. Ikke kjenn for mye etter om du føler noe eller ikke.
Vis hele sitatet...
Det var da merkelig. Enten så er du immun not hasj, kjenner en som er det, eller så ble de andre steine pga placebo. Ble selv placebo-stein en gang da jeg røyka bøff. Ble også placebo-full på alkoholfri sprit en gang på ungdomsskolen. Det var sprit-essens og vann.