Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 862
Jøss. Det var jo grisefett jo.. Hva har du brukt av utstyr til det her a?
Bruker en liten boks - "Line 6 UX1"
En helt ram sak som du kobler rett til pc/mac. Følger med software som fungerer som forsterker(e). hundrevis av toner å velge mellom.
Innspillingsprog. må man stå for selv da. Jeg bruker "Sequel by Steinberg"
Dette var faktisk ganske kult

Har tenkt en god stund å skaffe meg Line 6 opptaker, dette dempet ikke den lysten akkurat.

Keep it up !
Var ganske stilig, men jeg syns det ble mye klang i starten.
Fra 1:05 og ut var det veldig bra!
Jeg synes "klangen" i begynnelsen gir denne sangen en særegenhet som skiller seg ut fra mengden.
I motsetning til andre "hør min gitar, lol" videoer spiller SveinKB en egenkomponert sang, bruker kule effeker og har denne "klangen" innimellom de fete riffene...

Stå på mann.
Creds for sang og nais effekt med gitaren på siden din.
Kanskje litt mye klang på starten, ble litt rotete nesten. Resten var veldig bra.

Nesten ot:
Hvis du setter de to prikkete linjene øverst på siden din så de er på lik høyde, bytter fonter på de øverste linkene og kanskje slenger inn lightroom i galleriet har du en fin side også.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Jeg synes "klangen" i begynnelsen gir denne sangen en særegenhet som skiller seg ut fra mengden.
I motsetning til andre "hør min gitar, lol" videoer spiller SveinKB en egenkomponert sang, bruker kule effeker og har denne "klangen" innimellom de fete riffene...

Stå på mann.
Vis hele sitatet...
Takk for svar!
Men vurderer nå å endre litt på sangen. Vil jo ikke at det skal høres rotete ut med for mye klang. Det var ikke hensikten. Jeg ville prøve å lage en særegen stemning.
Ikke for mye delay, men kanskje litt ukontrollert.. Nå kjenner ikke jeg til utstyret du har, men jeg ville kanskje redigert delaysporet litt så ikke feedbacken blir så rotete.. Ellers dritkult!
Bra greier du har på gang, men det som ødelegger litt er at tempoet øker litt og timingen er ikke helt 100% før trommene kommer inn. Dessuten er delayen (som "fetter" også påpeker) på det ene gitarsporet i et annet tempo enn resten av sangen, noe som er fryktelig forstyrrende. Ellers er det kult og det har et litt Satriani-preg over seg.
For høy lead-gitar.
Dette var bra! Har vel egentlig ingenting negativt å si om dette. Keep up the good work Tror det er mest smak og behag når det kommer til kritikken her.
Sist endret av Carynn; 24. august 2009 kl. 20:11.
Savner litt mer futt i skarp og kick, ellers var dette bra gjennomført