Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 4831
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Hei.
Savner et spill der du sitter i sofan med kompissen og utforsker spill eller snakker over mic og samarbeider!

Snakker da ikke om noe sånt som CoD, men heller et adventurespill der du utforsker en ny verden...

Tenker litt på Dead Island? Takk for svar.

Btw; Er nyeste SSX multiplayer? :/
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
har hatt mange morsome timer med venne i minecraft
Sitat av Kjøtt Vis innlegg

Btw; Er nyeste SSX multiplayer? :/
Vis hele sitatet...
Jepp, men ikke lokalt.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Magicka er gøy med andre, som nevnt Minecraft.
Så har du terraria også, lettere å like enn minecraft, men man spiller det bare 40-60 timer ish, minecraft slutter man aldri å spille.
Portal 2, helt klart. Anbefaler deg å sjekke ut Fable III og Diablo III også. DIII er ikke ute enda, dog.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Alt som har co-op blir bra med en god venn og litt internhumor, jeg og en kompis har hatt utallige morsomme kvelder med alt fra DOOM til Runescape
Borderlands, definitivt!
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
Alt som har co-op blir bra med en god venn og litt internhumor, jeg og en kompis har hatt utallige morsomme kvelder med alt fra DOOM til Runescape
Vis hele sitatet...
Kan bekrefte dette
Sist endret av Kamuflarne; 19. april 2012 kl. 17:50.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Borderlands, definitivt!
Vis hele sitatet...
Ninjaed -.-"

Uansett, henger meg på dette! Borderlands er genialt sammen med venner Sat hele helgen og gamet det med en koimpis. vi satt til klokken 6 om morgene UTEN å legge merke til det o.O
Nå er det ikke adventure, men Swat 4 er fantastisk gøy å spille med kamerater. Er du fire stykk er du et helt team som kan samarbeide, sikre hverandre osv! Hatt mange timer med det
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Trådstarter
Minecraft har jeg selvfølgelig, dog ikke helt hva jeg leter etter. Jo mer adventureaktig det er, jo tøffere blir det. Å komme seg videre og finne ut nye ting er jo noe av det kuleste med co-op.

Men masse bra forslag, skal sjekke ut bortimot alt. Begynner med borderlands

Kjør på!
Ettersom du skal sitte i sofaen tenker du sikkert på konsoll spill? Er det snakk om Xbox 360 så skaff Minecraft når det kommer ut!
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Trådstarter
PS: Jeg hater ihvertfall strategispill..
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Anbefaler Army of Two

Utrolig bra co-op etter min mening!
Portal 2 co-op'en er jo ganske gøy
Starcraft 2 2v2 med en kamerat er alltid gøy. Spiller selv som regel 3v3 eller 4v4 med en gjeng kamerater over Skype, og det er drittmorsomt uansett om en taper eller ei.
Dungeon defenders e ganske kjekkt. co-op tower defence med rpg element i seg

Også Trine 2 ska vere bra, har sjølv berre spelt demoen... Og det va sjukt gøy!
Portal 2 er genialt, du har jo selvfølgelig også Minecraft.
Vil du ha et co-op spill med en liten historie, anbefaler jeg deg virkelig co-op modusen i Splinter Cell: Conviction.
Snart komme diablo 3 ut, veldig gøy å spille sammen med venner der.
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Left 4 Dead (2) og PAYDAY: The Heist
Sist endret av M72; 23. april 2012 kl. 18:19.
Jeg syns resident evil 5 er Heftig co-op på
Saints Row 2 og Saints Row The Third. Faen meg aldri hatt det så gøy i co-op før
Ja, Resident Evil 5 og Trine 2 er begge gøyale spill. Hatt mange morsomme timer med RE5. Nettopp begynt på Trine 2 og digger det.
In the kitchen
muRit's Avatar
Saints Row: The Third er fantastisk morsomt som co-op! Haugevis med missions, men det er også jævla gøy å bare kødde rundt i byen Og angående Dead Island - Kjøpte meg det i går, og spilte sammen med en kompis. Har bare spilt det i rundt en times tid, men virker sykt nice så langt
Champions Of Norrath for playstation 2 er drit gøy å psille med kompiser. Søk det opp er verdt det: Der kan man gå multiplayer i gjennom hele spillet
swat 4. vegas 1&2, army of two, fifa 2012 osv
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sniper elite V2 som kommer. Demoen var jævlig bra, spilte den 12 ganger.
Skogenskonge
Skauman's Avatar
Kan jo nevne Heroes da, synes det var morsomt og sitte på samma pc med en kompis og utforske landet, bygger hær, skaffe rikdom osv! (Tur basert)

Trur man kan spille slik på alle spilla i Heroes serien, men vi spilte det siste.
Kan vel velge og ikke gjøre det så lokalt også
Trine og Trine 2 er god underholdning når det kommer til co-op.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Sniper elite V2 som kommer. Demoen var jævlig bra, spilte den 12 ganger.
Vis hele sitatet...
Så langt jeg vet er det ikke co-op på Sniper elite v2.
Ølglad nordlænning
Sitat av Bjerkeng Vis innlegg
Champions Of Norrath for playstation 2 er drit gøy å psille med kompiser. Søk det opp er verdt det: Der kan man gå multiplayer i gjennom hele spillet
Vis hele sitatet...
BARNDOMSMINNER! takk for at du nevnte dette spillet, har glemt hva det hete!
Garrys Mod på Roleplaying servere. Har hatt det så sykt moro med kompiser der at jeg har holdt på kaste opp av latter.
Sitat av Moordo Vis innlegg
Dungeon defenders e ganske kjekkt. co-op tower defence med rpg element i seg

Også Trine 2 ska vere bra, har sjølv berre spelt demoen... Og det va sjukt gøy!
Vis hele sitatet...
Henger meg på den, Trine og Trine 2 er veldig bra !
GTA, det er jo tidenes spill, bare gå rundt og gjøre dritt!
Du har da Cube World som snart kommer ut. Er det Animasjonspill (terraria/minecraft) lignende. Ser kult ut med mye samarbeid og utforsking. skjekk youtube man!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Joda det er Co-op på Sniper Elite V2 spiller er btw drit bra! har gama i hele dag!
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Trådstarter
Takk for svar, svarte ikke på en stund fordi jeg ikke ville bumpe tråden, men mange gode tips.

Tenkte jeg skulle bidra selv med to forslag; Battlefield Project Reality og Arma 2 United Operations er driitkult å spille med en venn hvis du setter deg inn i det.
Dead Island
Realm of the mad god
BF3 (og tilsvarende)
L4D (1&2)
Killing floor
Garry's mod
Minecraft
Company of Heroes
Men of War: Assault Squad
Er mange, På konsoll er LittleBigPlanet og Rayman konge!
Serious sam (The first encounter),
Joint Operations: Typhoon Rising

Ikke så veeldig mye adventure, men det kan være utrolig morsomt. Satt og LANa det med noen kompiser, og vi klarte ikke å finne han ene motspilleren (brukte ca 1 time). Plutselig "**** has drowned" og vi vant
Han hadde ligget i en bekk og ventet på oss hele tiden, men etter en stund fikk han hodet under vann og druknet.
Portal 2 er på tilbud på steam til 5.09 Euro resten av dagen, helt latterlig billig etter min mening
Sist endret av JasonSummers; 10. mai 2012 kl. 08:49.
Portal 2. Fantastisk multiplayer.
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Borderlands er latterlig gøy.
Timesplitters 1-2-3 til PS2 om du får tak i det
Stemmer for Borderlands jeg også, sykt heftig spill!
Gears of war (1,2 og 3)
Portal 2
Operation Raccon City
Black ops Zombies
L4D (1 og 2)
Resident evil 5
Mortal Kombat (bare pass på at ingen av dere har sinne problemer!)
Hunted: The demons forge
Resident evil 5
Sniper Elite V2
F.E.A.R 3
Fairytale Fights
Splinter Cell: Conviction
Halo 3
Halo: Anniversary
Saint's Row 2 og The Third
Minecraft
▼ ... noen uker senere ... ▼
I midten av September kommer borderlands 2! Det tipper jeg vil bli en gigantisk suksess med tanke på co-op. Spill eneren så skjønner en at man gleder seg
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fable 3 og Borderlands.