Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1635
Har nå et problem, hvor playstation network kun er nede hos meg. Har kjennskap til flere personer som ikke bor langt i fra meg hvor PSN har vært oppe på akkurat samme tidspunkt som det hos meg er nede. Det har nå vært nede for meg i 3-4 dager. Jeg har kjørt nettverkstest, og nettet fungerer for playstation, men altså ikke PSN. Har noen noe råd ang dette problemet, som ikke innebærer å reformatere? Vil miste mye av spillerinformasjon om jeg reformaterer..
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk for info, fortsatt rart at noen får brukt det uansett. Vet du når sånn ca når dette slutter norsk tid? Får vel begynne og følge playstation på twitter jeg da..
Til klokken 23:00.

Kilde
Sitat av Espen2308 Vis innlegg
...fortsatt rart at noen får brukt det uansett.
Vis hele sitatet...
Nja, vil ikke si det...

Sitat av IGN
[...]but you will be able to access online play and apps provided that you have signed into the PlayStation Network at some point between now and the time of the maintenance.
Vis hele sitatet...
http://www.ign.com/articles/2013/01/...nance-incoming
Funker fortsatt ikke hos meg, hva med deg?
å ufff. 1 time uten ps3 at folk overlever..
funker f... ikke hos meg heller

kommer online men for ikke logga på. mw3 eller bo2
Sitat av koalafant Vis innlegg
å ufff. 1 time uten ps3 at folk overlever..
Vis hele sitatet...
Nei, funket ikke hos meg igår heller.
Men det er ikke poenget, har ikke spilt bf3 på en stund nå og jeg fikk lyst til å spille.
Så spurte jeg om det var nede for alle eller bare meg.

Så til spørsmålet mitt, hvorfor kommer du inn i denne tråden bare for å skrive det ubrukelige innlegget du akkurat postet?
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Nei, funket ikke hos meg igår heller.
Men det er ikke poenget, har ikke spilt bf3 på en stund nå og jeg fikk lyst til å spille.
Så spurte jeg om det var nede for alle eller bare meg.

Så til spørsmålet mitt, hvorfor kommer du inn i denne tråden bare for å skrive det ubrukelige innlegget du akkurat postet?
Vis hele sitatet...
fordi jeg syntes st det var fælt uten ps3 i en time vel...
Sitat av koalafant Vis innlegg
fordi jeg syntes st det var fælt uten ps3 i en time vel...
Vis hele sitatet...
Mindfucker du meg nå?
Det første du skrev, var det ironi?
Nyeste fra Sony:

Unfortunately PSN maintenance is still underway and service is now not expected to resume before tomorrow morning. We'll update again soon.
Sist endret av Intet_Inside; 18. januar 2013 kl. 23:26.
"Det viser seg at det tok enda lengre tid enn forutsett med vedlikeholdet på PSN. Vi beklager dette på det aller sterkeste folkens. Vi har fått neste tidspunkt satt til kl. 06.00 lørdag morgen."
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Mindfucker du meg nå?
Det første du skrev, var det ironi?
Vis hele sitatet...
Ja, det kan du lure på!



er det fortsatt nede? skaff deg xbox aldri problemer der
Sitat av koalafant Vis innlegg
Ja, det kan du lure på!



er det fortsatt nede? skaff deg xbox aldri problemer der
Vis hele sitatet...
så koster det penger å spille online på xboks, ingen som drikker pepsi når det er ordentlig coca cola tilstede...

edit: det virker nå