Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 807
Hei,

Har fått totalt dilla på Lifehouse i det siste og lurte på om det er noen måte jeg kan finne ut om de i det hele tatt har planlagt konserter i Norge ennå?
http://www.lifehousemusic.com/

Det enkle er ofte det beste
Sist endret av klovnen_; 24. september 2007 kl. 20:01.
Godt enda en er blitt frelst har venta en stund på en norgetur selv, så får vel bare håpe.
Musikken til disse gutta er helt utrolig med mørke og regnet til høsten, stemningen gir meg gåsehud. Zeppelin, får håpe at de kommer ja, hold meg oppdatert så skal jeg holde deg oppdatert.

btw, har sendt in mail og spurt når de kommer. :P

"
Hey guys.

I heard you guys on the radio couple of days ago, and ran to the stores an bought two of your cds. I am listening to them now, with the autumn rain outside and it gives a special mood to the whole house.

So to my question; when are you guys coming to Norway? Hehe, you have to come here soon and experience the automn/winter and play for all us norwegians who have specieal things related to your songs.

Please come to Oslo. =)
"
Kan også anbefalle "Staind - It's been a while" for en mørk og regntung dag.
Vet ikke om du har hørt alt av Lifehouse, men spesielt bør Storm, You and Me, Everything og Somewhere in between høres

Funfact: På fredag sang en på norsk idol Lifehouse - Storm med en helt utrolig stemme, verdt å følge med videre, kanskje han synger mer lifehouse *håpepå*

PS: Herlig, let me know når du får svar på mailen
Sist endret av Zepplin; 24. september 2007 kl. 20:29.