Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 634
Vet noen om et sted jeg kan laste ned med full speed? eller en annen måte å teste linja på? Jeg har prøvd div. speedometer, men jeg vil se kbs... Forslag?


/fiNk
Sist endret av fiNk; 26. august 2007 kl. 00:44.
fiNk's Avatar
Trådstarter
Takker... Fikk 1400 Kb/s ... Er det ok? har 11 mbit Direct connect
Vanligvis kan du gange kbyte/s med ca. 8 for å få kbits/s. Altså, 1400x8=11200kbpits= 11,2mb/sec
Ser ikke noe gale med hastigheten din her jeg
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
11Mbit linje ? Høres unormalt ut, du leser ikke bare på ikonet nede i taskbaren (koblet til trådløst).

1400Kb\s er vel tilsvarende omlags 11Mbit dog.
Sitat av AtXbYeA
11Mbit linje ? Høres unormalt ut, du leser ikke bare på ikonet nede i taskbaren (koblet til trådløst).

1400Kb\s er vel tilsvarende omlags 11Mbit dog.
Vis hele sitatet...
Kanskje han har 11Mbit grunnet avstand fra sentralen eller lignende.
fiNk's Avatar
Trådstarter
Altså jeg har 11 000 Kbit.. Er ikke det 11mbit?


( er jeg helt på jordet nå? )

Sitat av AtXbYeA
11Mbit linje ? Høres unormalt ut, du leser ikke bare på ikonet nede i taskbaren (koblet til trådløst).

1400Kb\s er vel tilsvarende omlags 11Mbit dog.
Vis hele sitatet...
ehM? Jeg er kanskje noob, men ikke dum :O
Sist endret av fiNk; 26. august 2007 kl. 01:41.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Joda, men har aldri hørt om noen som tilbyr en 11Mbit linje :-) Vanligvis er det 10 - 20 - 50 - 100 :-)
fiNk's Avatar
Trådstarter
Vi har bestilt 12 mbit, men grunnet modemet, så får vi kun 11 atm.. Men cool.
Sitat av fiNk
Vi har bestilt 12 mbit, men grunnet modemet, så får vi kun 11 atm.. Men cool.
Vis hele sitatet...
Høres ikke usannsynlig ut. Bestilte full pakke selv, og pga avstand til sentralen fikk jeg 12 mbit, som var maks jeg kunne få.
Har Direct Connect selv, og er fornøyd da jeg har hatt de i snart ett år, ikke hatt noe nedetid og ikke fått regning enda
▼ ... mange måneder senere ... ▼
fiNk's Avatar
Trådstarter
Sitat av jonarnev
Høres ikke usannsynlig ut. Bestilte full pakke selv, og pga avstand til sentralen fikk jeg 12 mbit, som var maks jeg kunne få.
Har Direct Connect selv, og er fornøyd da jeg har hatt de i snart ett år, ikke hatt noe nedetid og ikke fått regning enda
Vis hele sitatet...
Nice! Jepp. Linja skal være 12, men pga avstand = 10 - 11. HAPPYDAYS!
http://www.speedtest.net/ Her kan du sjekke om de har lappa kablene i middelhavet