Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1726
Hallo!

Jeg tar mdma 8-10 ganger i året, og liker da å ta benzoer når turen er ferdig og det er på tide å sove. Før har jeg som regel brukt rivotril, og det har fungert bra. Liker at de "henger i" et par dager. Har egentlig aldri fått noen ordentelig nedtur på mdma, men tar benzoer for å være på den sikre siden.

Hva annbefaler folket her av benzoer etter mdmda? Det som er aktuelt for meg er xanor, blå valium eller xanor. Hvilke type tror dere er best? Er ute etter en som "henger litt i", og som gjør at man sovner lett.
Ville tatt blå framfor xanor, da xanor er ett MEGET potent stoff og er vesentlig lettere å bli gla i.
Viss du vil at pillene skal henge igjen dagen etter så har du jo egentlig kun ett alternativ,-blå valium.Xanor har veldig kort halveringstid,så man kjenner ingen effekt dagen derpå.
Blå valium har også mye bedre sedative(sløvende,søvndyssende) egenskaper enn xanor.Xanor synes jeg har en mer våken feeling,noe som passer bra på dagtid.
ville heller tatt xanor enn xanor
Altså, du har jo Nitrazepam. Det er et hypnotika/sedativa som ofte brukes for søvnproblemer. Stoffet innehar angstdempende, muskelavslappende effekt og er sterktvirkende. Dette skal du være litt forsiktig med, dog. Det er mer skadelig for lever enn andre vanlige benzodiazepiner. Du har jo selvfølgelig valium (jeg personlig finner dem ikke potente nok til slik bruk) og Rivotril. Ellers kan du alltids prøve å kaste i deg litt Zopliklon eller Imovane. Kanskje en feit blunt eller to.
Sist endret av Lucy In The Sky; 13. mars 2012 kl. 20:46.
Jeg tar kun benzo etter en mdmatur. Har virkelig ikke sjangs i havet å få sove uten det. Da våkner jeg 20 ganger i løpet av 5-6 timer og løper frem og tilbake fra toalettet for å pisse / drikke vann. Og Blåvalium har alltid fungert fint for å unngå det. Får sove godt, og får ikke noe særlig nedtur, rivotril blir man litt vel tung i hodet av spør du meg. Xanor hadde jeg aldri turt å dytte i meg, så det kan jeg ikke svare på.
Trådstarter
Takker for mange svar! Og skjønner advarslene til de som sier at xanor / xanax er lett å bli glad i, men jeg synes ikke noe om noen som helst pillerus. Formålet er kun for å være "litt dempa" dagen derpå, så jeg slipper å uroe meg for dårlige tanker eller angst.

Men da går jeg for blå valium eller rivotril da.