Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 2955
http://www.dovee.org/ripperlog.txt
http://www.dovee.org/post-ripperlog.txt

veldig store logger, men jeg synes de var verdt å lese.

det er basically en fyr med et webcam som tar veldig mye dop 'live' foran webkameraet sitt mens han prater med folk på irc.
hmm, ser ikke helt det spesielle i dette, er ju tusenvis av od's hver dag uansett, om det skjedde på irc eller ikke er egentlig ikke så stort, dessuten var jo fyren korka dum, 4 80mg med metadon! , _ikke_ særlig smart. Greier dessverre ikke å mobilisere noe medfølelse elns for han, er jo seff synd på familien, blablabla, men ikke noe mer synd enn på enhver annen familie som mister noen i en od.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Faen så trist!
meningsløst, men han var jo en idiot da som putta allt det dritet i seg...
tipper han gjorde det bevisst... jeg mener, ingen tar så mye rart uten å vite at man OD'er.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Har ikke lest loggen, men jeg blir nødt til det.
Hele konseptet med å få studere eller 'se' hvordan personen var og sånn før han døde er på en måte litt interessant tror jeg.
Takk for linken, euthanasia! *glede seg til lang lesing*

(ps. Er jeg syk? )
That some fucked up shit...

Opprinnelig postet av MaLbOlGiA
Har ikke lest loggen, men jeg blir nødt til det.
Hele konseptet med å få studere eller 'se' hvordan personen var og sånn før han døde er på en måte litt interessant tror jeg.
Takk for linken, euthanasia! *glede seg til lang lesing*
Vis hele sitatet...
Det var ikke noe å glede seg til. Tvert i mot. (sånn i ettertid)
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Rip Ripper. Dette var for jævlig, at han ikke klarte å høre på fornuft heller da... :-/
Trodde ikke det var mulig å få i seg så mye, han pratet jo med de på irc i over 1 time, burde ikke "dritet" ta effekt etter et par minutt? Har vanskeligheter med å tro på at han faktisk fikk ned alt det der, men men.
Mange piller/stoffer trenger litt tid for å kicke inn. Det står jo nevnt flere ganger. "Once wave 2 kicks in he'll bla bla bla"
rimelig sjuk lesning hvis alt er sant. godt mulig han tok så my for å bare gjøre det slutt...
hvor faen er bildene
omg... dette er ikkje klokt...
Jaja... Nedtur for han, at det skulle ende slik det gjorde....
Menmen.. VI skal da alle dø engang...!
bare jeg som ser en moral her?
drugs are baaaad m'kay
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Pfft. Moral.
Fyren ville jo ta selvmord da. Det er jo ganske åpenbart? Sto det ikke noe om at han hadde prøvd å ta livet sitt 2 ganger før også?
Også var det visst en annen som også hadde truet med selvmord på en lignende måte før han.

Jaja. Det var greit å lese, men slutten på loggen var jo bare teit da
La nå de som absolutt vil ta livet av seg få gjøre det. Bare det ikke går utover andre. Finnes jo idioter som synes så synd på selv at de tar livet av hele familien sin først, og seg selv til sist. Det enkleste er pistol.. hehe
Opprinnelig postet av Magnavox
La nå de som absolutt vil ta livet av seg få gjøre det. Bare det ikke går utover andre
Vis hele sitatet...
det er jo nettopp det selvmord gjør, det går ut over andre. hvordan tror du familien føler seg etterpå? kanskje det ikke gjør noen fysisk skade på dem men psykisk skade kan være minst like ille.
▼ ... over en uke senere ... ▼
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1209

Fant det just på VG-nett..
http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/02/03/360525.html

Dagbladet får jo det til å høres ut som det var de innpå kanalen sin skyld. Dem må jo forstå at denne fyren ikke var helt god, og gikk inn for å ta livet sitt.
Det som er sjukt er jo at folk sitter og ser på dette som underholdning, at folk oppfordrer til å ta mer og mer osv. De oppfordrer han rett og slett til å ta selvmord, og folka sitter og ser på og syns det er kult.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
dagbladet/vg er lite treige da
Han må jo ha vært helt nede da, han oppfordra jo alle til å se på! Det er helt sykt! Det som er sykere er

De oppfordrer han rett og slett til å ta selvmord, og folka sitter og ser på og syns det er kult.
Vis hele sitatet...
Det er SYKERE!!!!!

offtopic: ja, 100 post!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Helvete heller, dagbladet får det jo til å virke som noe helt annet en det faktisk var.
" Han lot seg presse i døden." Hva faen er dette for noe da? Han spiste droger, og visste for faen hvilken risiko han utsatte seg for!
Det at noen sa "Eat more you count" har ingenting med press å gjøre, Ripper hadde nok gjort som han gjorde alikevell.
Jepp, og han fyren som sa det var jo faktisk samme fyren som ringte for å sjekke om det gikk bra...
vel, han må ha tatt selvmord med vilje.. tviler på at han ville overleve
Altså! Media kan dra seg til en viss plass. Er da vel ingen som "presser" han der? Og hvem pokker gir etter for gruppepress på IRC!? Greit nok når 20 mann står og pisker deg men på IRC blir man ikke presset.

Dessuten så tok han vel overdose den første eller andre dosen så han var igrunn død før han fikk sagt noe som helts på kanalen.
Det virker nesten som om han skulle tøffe seg: -ja jeg har veldig stor toleranse og jeg klarer hva som helst. Sånn der fikk jeg sagt det! faen jeg er trøtt! godnatt.
Hmm, han gikk på pille for deprasjon. Tror det har noe med det å gjøre. I tillegg til at han skulle "tøffe seg".
funker ikkje hos meg..fekk bare fram ei adresse som førte til ei eller annen minne side..
nokon som kan legge den opp igjen?
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Jeg trodde jeg viste om en link men den var ikke der lengre!
Det var et eller annet ripper.dk og tk eller ripperlog finn det ut selv!
Sist endret av Schizoma; 11. februar 2003 kl. 18:54.
eg fant det
google er min venn..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvis dere ser under 'Internet Info' på minnesiden finner dere loggene.
▼ ... flere år senere ... ▼
vet det er en veldig gammel post, men detta var helt sykt ass.

http://www.brandonvedas.com/ripperlog.txt
http://www.brandonvedas.com/post-ripperlog.txt