Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 7419
Shady Banana
Quix's Avatar
Lurer på om noen vet om steder i landet hvor de selger Manga.
Vet om Outland som den største, men hadde vært greit å vite om de kanskje litt mindre men likevell gode butikkene.

En jeg kommer på er Tromsø Bruktbokhandel, en koselig liten butikk lagt litt til siden i Tromsø sentrum.
Om du bare vil lese, ta en kikk på nærmeste bibliotek. De har mer enn man skulle tro.

http://bergenbibliotek.no/blogg/tegneserier
https://www.trondheim.kommune.no/con...32/Mangaserier
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
Hmm, det er jo et godt alternativ faktisk...

Men er ute etter å kjøpe i dette tilfellet. Er på leting etter et par bøker som er gått ut av print og tenkte jeg skulle sjekke alle sjappene i landet som selger Manga.
Neo-Tokyo på Arkaden i Oslo. Har nettbutikk.
Sist endret av reedphish; 27. april 2015 kl. 19:27.
Outland

Neo Tokyo

Adlibris

Norli

finn.no

Som Ozma sier så er det utrolig mye å få fatt i hos ditt nærmeste bibliotek. Noen bibliotek tilbyr også å selge bøker - kanskje er du heldig.

Dagligvarebutikker - har lest om folk som har fått tak i alt fra Naruto til Full Metal Alchemist på Meny. Selv har jeg fått tak i en full Dragon Ball Z saga pluss en andre saga med én bok utelatt på Narvesen. Dette er riktignok noen få år siden nå.

På høsten og sommeren, så vidt jeg vet, arrangeres det Desucon, der får du kjøpt masse forskjellig fersk manga.

Du kan jo også se etter garasjesalg eller loppemarked i nærheten av der du bor, kanskje du finner noe interessant. Fretex kan du titte innom. Det hender at det er marked i Oslo, blant annet under brua ved Grønland T-banestasjon, altså bak SAS hotellet. Helt sikkert noen som selger noen svette mangabøker der.