Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1767
Sjekk ut Ålreit Fyr!

Kong Amf slipper i dag andre singel fra "Om Kongen" EP. En dansbar låt med godt budskap, og noe alle skal kunne kjenne seg igjen i. Låten heter Ålreit Fyr og tar for seg indre konflikter mellom hvordan man ser seg selv, og hvordan andre ser en utenfra. "Jeg valgte å lage en disco-låt om emnet for å nå ut til barna" legger Kong Amf til. "Det er ofte i de formative årene man sliter med å finne seg selv, og det kan oppleves som uoverkommelig. Det finnes allikevel et lys i tunnelen."

Filmen er skutt i ett take, fra begynnelse til slutt, uten noe form for redigering og lureri. "Vi måtte øve i to uker for å få til den der." sier Kongen. "Videoen er laga i en gate på Alnabru. Det var enormt stress. Første gang vi forsøkte røyk sykkelen som ikke er med i videoen, så vi måtte prøve igjen. Da gikk det i boks." Han vil rette en enorm takk til de som kom fra Stavanger, Bergen og Lillehammer for å bli med på begivenheten forrige helg.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Fett fett fett
Spenstig sang, men kan ikke si jeg kjente meg igjen i noe, og hva er egentlig budskapet?
▼ ... over en uke senere ... ▼
rapper irl
kongamf's Avatar
Trådstarter
Rapperen Kong Amf har blitt Filmskaperen Kong Amf og kommer fremover til å lage filmer som minner om sanger fremfor sanger som minner om filmer. Selv om begge er det samme. Ingenting er nytt, men alt er forandret.

https://www.facebook.com/kongamf/
For pretensiøst for meg. Hva er greia? Dere har kjørt i ett take? Ikke veldig krevende eller vanskelig kan jeg forestille meg (går filmskole i oslo).

Jeg likte musikkvideoen og sangen du hadde i hvis jeg skulle solgt grønnt, men denne var litt meh.. ikke en musikkvideo jeg anbefaler videre ☺

Lykke til med de neste prosjektene dine
Vær så snill og ikke snakk om deg selv i tredjeperson, det låter bare pretensiøst.
Jeg har fulgt med på tingene du/dere lager, bra standard, selv om det faller utenfor min personlige smak.
Allikevel ønsker jeg deg lykke til med prosjektene
rapper irl
kongamf's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dictum Factum Vis innlegg
For pretensiøst for meg. Hva er greia? Dere har kjørt i ett take? Ikke veldig krevende eller vanskelig kan jeg forestille meg (går filmskole i oslo).

Jeg likte musikkvideoen og sangen du hadde i hvis jeg skulle solgt grønnt, men denne var litt meh.. ikke en musikkvideo jeg anbefaler videre ☺

Lykke til med de neste prosjektene dine
Vis hele sitatet...
Kong Amf ønsker å påpeke at hvis man ser nøye etter kan man se at discokulen i vinduet faktisk går av og på i takt med musikken. Dette var svært krevende da den måtte kobles inn og ut manuelt.
Kleint. titegn
Grei nok video denne, kanskje litt monoton.

Minner meg litt om Jonas V & Petter Beyer - Gatesport (min ting) som forøvrig er en kul musikkvideo i mine øyne

https://www.youtube.com/watch?v=HNVRQOGXbHE
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Super låt, og helt grei video!

At folk ikke forstår sarkasmen og humoren i "Vi måtte øve i to uker for å få til den der" for å skru av og på ei diskokule, så sier det mer om de personene enn om kong amf.
Ligg unna kamelen.
Hold deg til ok+ musikvideoer.
Spytt hardt.
Dropp det subtile pisset du putter på forum.
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Super låt, og helt grei video!

At folk ikke forstår sarkasmen og humoren i "Vi måtte øve i to uker for å få til den der" for å skru av og på ei diskokule, så sier det mer om de personene enn om kong amf.
Vis hele sitatet...
Det var ikke den joken jeg refererte spesifikt til. Jeg snakker som uavhengig oppfattelse av hva jeg så.
Selv om discokula blinker til musikken er dette ikke noe videre problem å koble mellom høyttaler og avspiller.

Godt gjort da, dere får snakk rundt videoen gratis