Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3396
Hva er det mest deprimerende/skremmende dere har lest her?
Sitat av Sværingen Vis innlegg
Hva er det mest deprimerende/skremmende dere har lest her?
Vis hele sitatet...
Tråden til bloodshotEyes: Hvordan skyte heroin

Her kan man følge en bruker som begynner å eksperimentere med heroin, fra begynnelse til slutt.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Personer med asbergers som kommer og krever mye, tar til seg ingenting, bare krangler og ender opp på kant med hele forumet.
Fuck Mr. Plod!
ble invitert til å fly ned til Amerika og smugle en boks "protein pulver" eller no som var cola, skikkelig bra pay om jeg sa ja.

at folk bruker/har brukt freak til å prøve å huke inn idioter er det tristeste jeg har opplevd her.

han fikk en ban
Sitat av Sværingen Vis innlegg
Hva er det mest deprimerende/skremmende dere har lest her?
Vis hele sitatet...
Posthistorikken min

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Personer med asbergers som kommer og krever mye, tar til seg ingenting, bare krangler og ender opp på kant med hele forumet.
Vis hele sitatet...
Lol. Vet om et par ja
Sist endret av IneartheDx; 2 uker siden kl. 18:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Folk som spør om de blir overvåket.
Psykose er jævlig skummelt.
Tråden til bloodshotEyes er jo nevnt allerede. Anbefaler også folk å ta en titt på Et liv i tusen biter - bensinpsykose
Alle selvmordstrådene vi sletter, og generelt de everyday trådene hvor du ser unge folk som sirkler i spiralen rundt avløpet med de destruktive valgene og holdningene sine. De minner om venner man har hatt som for lengst er døde, og etter mange år på forumet så gidder man sjelden prøve å snakke fornuft til dem. Man blir kynisk og lei etter hvert, dessverre. Men det er fortsatt trist å bevitne.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Tråden til bloodshotEyes er jo nevnt allerede. Anbefaler også folk å ta en titt på Et liv i tusen biter - bensinpsykose
Vis hele sitatet...
Det er en sinnsykt sterk tråd, som treffer ganske hardt. Absolutt den mest deprimerende/skremmende tråden for min del.
Sist endret av KjemikalieX; 2 uker siden kl. 19:55. Grunn: Fikset dobbelpost
BloodshotEyes selvfølgelig, og en del andre personlige historier som er delt, som har vært utrolig sterke. Det er mange som har levd liv som kunne gått rett inn i en roman eller spillefilm.

Men det absolutt tristeste for meg er det @mentalmelt er inne på: tråder om selvmord, som ikke blir besvart.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Trip rapport av Zabbath som testet ut piggeple og Bloodshoteyes sin heroin tråd.

Begge de to trådene er heftig lesning



https://freak.no/forum/showthread.ph...light=Piggeple

https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409
Sist endret av Bombasa; 1 uke siden kl. 14:30.
Alle de som på død og liv skal anbefale bikkje eller lsd som en løsning på alle problemer.

Alle de som med letthet juger til partneren sin, de som anbefaler prostituerte, de som leter etter overvåknings apper, og generelt rævva holdning ovenfor damer. Og rasistene.
Er jo ganske mange tråder og innlegg her på bruket med en svært depressiv følelse når du leser og setter deg inn i vedkommendes livssituasjon, virkeligheten av hvor ekstremt brutal verden kan være tross vi lever i verdens beste og rikeste land.

Har hatt lyst til å dele en relativt fersk historie fra mitt liv, i hvordan ting kan gå fra +100 til -100 på bare noen minutter, og når ting endelig etter en snart 15 års kamp gikk bedre enn noen gang, til at jeg kanskje ikke lenger er blant dere om et års tid
KVAKKsalver
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Alle de som på død og liv skal anbefale bikkje eller lsd som en løsning på alle problemer.

Alle de som med letthet juger til partneren sin, de som anbefaler prostituerte, de som leter etter overvåknings apper, og generelt rævva holdning ovenfor damer. Og rasistene.
Vis hele sitatet...
Samt alle de som anbefaler trening som løsningen på alle problemer.
Sitat av GakkGakk2 Vis innlegg
Samt alle de som anbefaler trening som løsningen på alle problemer.
Vis hele sitatet...
Når forskning sier det hjelper mer enn medisiner i mange tilfeller så er jo det ikke et dårlig tips. Hjernen er en del av kroppen liksom.

Syns de selvmordspostene er tunge. Lurer på hvor mange av de som faktisk forsvinner. Skriver man her har jo man ikke gitt helt opp enda.
Sitat av Knask Vis innlegg
Tråden til bloodshotEyes: Hvordan skyte heroin

Her kan man følge en bruker som begynner å eksperimentere med heroin, fra begynnelse til slutt.
Vis hele sitatet...
Ufattelig sterk tråd. Når jeg kom til den Dagbladet artikkelen for første gang var det som å bli slått i magen.
Gossip/ryktespredning
2pac alive in serbia
Sitat av WouwseP Vis innlegg
Gossip/ryktespredning
Vis hele sitatet...
Selvpåført?
Trådstarter
19 0
Sitat av SmokeBuddah17 Vis innlegg
Ufattelig sterk tråd. Når jeg kom til den Dagbladet artikkelen for første gang var det som å bli slått i magen.
Vis hele sitatet...
Vent… Bloodshoteyez endte opp med å dø faktisk? Var mye mer deprimerende enn jeg skulle tro, trodde han bare ble en junkie som bor på gata.
Sitat av Sværingen Vis innlegg
Vent… Bloodshoteyez endte opp med å dø faktisk? Var mye mer deprimerende enn jeg skulle tro, trodde han bare ble en junkie som bor på gata.
Vis hele sitatet...
Stein dau. Les hele tråden kanskje?
Trådstarter
19 0
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Stein dau. Les hele tråden kanskje?
Vis hele sitatet...
Ja endte opp med å gjøre det, triste greier ass, var ikke det som burde ha skjedd med karen. Men har du kommet deg så langt at du spør etter hjelp til å skyte heroin så burde karen ha skaffet seg noe hjelp.