Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 999
Jeg syntes det er litt rart egentlig :/ noen som ve hva det betyr ??
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
At du har -2,47 kroner på kortet, vil jeg tro.
Trådstarter
5 0
Men jeg mener lissom, Skylder jeg noen penger eller?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Vel, i teorien så skylder du vel kanskje 2,47 kroner, men jeg tviler på at det følges opp av noen. Hvordan handlet du kortet? (fikk i gave, kjøpte med kontanter, kjøpte med kort)
Trådstarter
5 0
Fikk det i gave av min mor (Jeg er 14 ._.) i gave fordi jeg hadde lånt penger til henne men hva skjer, må hun bare betale 2,47 tilbake så er det fikset? eller hva tror du?
Det er nok bare å glemme det.. Kortet er ikke registrert på noen.
Det betyr at det er trukket 2,47 kroner over saldo, men som TurboOlsen sier er ikke kortet registrert på noen så du eller din mor kommer garantert ikke til å høre noe om dette. Trodde forøvrig SpendOn var sperret for overtrekk, av åpenbare grunner.
Har hatt flere spendon som har gått etpar-tre kroner på overtrekk, oftest som følge av de månedlige gebyrene ogsånt. Tror nok overtrekket har en max grense på rundt minus 3 spenn.