Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2415
Noen som har peiling på hvor kun en av disse kan kjøpes (ikke for en hel klasse altså) ?
Prisen betyr ikke noe
Takker for svar!
Sist endret av extreme_galaxy; 4. mars 2013 kl. 17:48.
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Har disse nå i M&H på skolen, er ikke noe on-topic, men jeg synes disse kokebøkene er dårlige i forhold til mye annet på markedet
Sitat av RaiserTeos Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takker for svar!

Sitat av Dillinger Vis innlegg
Har disse nå i M&H på skolen, er ikke noe on-topic, men jeg synes disse kokebøkene er dårlige i forhold til mye annet på markedet
Vis hele sitatet...
Jeg vet, men det er skolen som har bestemt at vi skal bruke dem.
Jeg har mistet den og med tanke på at det er et halvt skoleår igjen så blir det temmelig mange anmerkninger :P
Sitat av extreme_galaxy Vis innlegg
Jeg har mistet den og med tanke på at det er et halvt skoleår igjen så blir det temmelig mange anmerkninger :P
Vis hele sitatet...
Må du ha den med eller kan jeg bare ta bilde av sidene du trenger

Eller så kan du kjøpe den her
http://gu.linkevent.no/Products/Defa...ookieSupport=1 (Tror ikke de selger enkeltvis)
Sist endret av DenNorskeste; 4. mars 2013 kl. 18:04.
Hvorfor ikke bare betale skolen for en ny bok?
Tror jeg har den liggende!
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Hvorfor ikke bare betale skolen for en ny bok?
Vis hele sitatet...
Koster bare en hundrelapp da, hvorfor gidde å si det da og lage litt styr for ingenting?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Gi meg adressen din så kan du få min gratis.

(om jeg finner den igjen)
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Jeg har også den liggende Angående dette med bøker, noen som har oppgaveboka for service og samferdsel førsteåret liggende?
Er dette en seriøs tråd? Du klarer ikke bruke Google og klikke på FØRSTE treff?