Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2750
Lager denne for å forhøre meg om det er noen som er interesserte i å mekke et treff her i Kristiansand i en svært nær fremtid. Er det noen interesserte? Kom gjerne med tips til hva man kan finne på.
Jeg er kanskje interessert, kommer ann på aldersgruppe og aktiviteter... Kanskje jeg får med meg Lolsannn her på forumet og noen andre litt mindre aktive folk her inne
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
Sitat av junkpal
Jeg er kanskje interessert, kommer ann på aldersgruppe og aktiviteter... Kanskje jeg får med meg Lolsannn her på forumet og noen andre litt mindre aktive folk her inne
Vis hele sitatet...
Forslag om aldersgruppe og aktiviteter? Redd det skal komme for mange kids eller gamlinger?
Ser du er litt eldre enn meg, jeg er 92 modell. Så er jo en 6/7års forskjell....
Sist endret av junkpal; 3. september 2008 kl. 13:54.
Det som vanligvis skjer på treff (i oslo hvertfall) er pizza på en lørdag rundt 15:00. Alder er ingen grense for kjærlighet så det varierer vel fra 15 til 30+. Så sitter man der å prater og spiser pizza til klokka nærmer seg 18:00, da stenger ølsalget i butikken så alle som trenger en unnskyldning for å stikke har en gylden mulighet til å komme seg vekk (for de som er under 18år godtas også unnskyldninger om å rekke barnetv.). Skulle noen ønske seg mer sosialt samvær og evt. alkohol så har det blitt organisert treff hjemme hos nFF-ere og evt. på en pub/bar i nærheten.
Dette er bare ett forslag, men det kan være lurt å ha ett opplegg uten aldersgrense.

Det er litt viktig at den som prøver å dra i gang treffet gidder styre med organisering av møteplass/tidspunkt og evt. bordbestilling. Det blir bedre oppmøte når alle er 100% sikre på hvor og når treffet finner sted.
Jeg er helt klart med på et lite treff før jeg skal reise. Tror ikke folk skal bekymre seg for aldersgrupper da nerder generelt sett er veldig inkluderende. For min del kan vi godt ta oss litt pizza før vi eventuelt spaserer bort på Midnight eller et lignede avslappende sted som også tar folk under 20.
Sist endret av Deezire; 3. september 2008 kl. 14:50.
Jeg hiver meg på sammen med Deezire
Tpisk det, akkurat når jeg har flyttet >.<
Har akkurat flyttet til kr.sand så bring it on
Jeg kommer kanskje når aktivitet,sted og tid er fastsatt
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
Sitat av junkpal
Jeg kommer kanskje når aktivitet,sted og tid er fastsatt
Vis hele sitatet...
Har du noen ønsker?
Sitat av Joshiwo
Har du noen ønsker?
Vis hele sitatet...
Egentlig ikke...Men hvis jeg skal så må vi jo gjøre en aktivitet for de under 18/21 eller hva som er aldersgrenser på utesteder, men det må du se. Om du vil arrangere treff på utested med aldersgrense eller treff på feks: Peppez.
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
Sitat av junkpal
Egentlig ikke...Men hvis jeg skal så må vi jo gjøre en aktivitet for de under 18/21 eller hva som er aldersgrenser på utesteder, men det må du se. Om du vil arrangere treff på utested med aldersgrense eller treff på feks: Peppez.
Vis hele sitatet...
Vel, det som er forslaget akkurat nå er at man først møtes opp på f.eks. Peppes (som er fullstendig uaktuelt for min del), for så å f.eks. gå på Midnight eller et annet sted, noe som da betyr at man må ditche alle de som er under 18. De som er under 18 kan jo alltids gå sammen og finne på noe annet.

Sånn vi gjorde det sist (så sant det ikke har vært treff mens jeg bodde i England), så ble det først Dolly Dimples, etterfulgt av at alle spredte seg til forskjellige steder. Selv ble jeg med på et vors på Lund, etterfulgt av bowling etter stengetid. Mulighetene er mange, man må bare bli enige om noe
Er du tilbake Joshiwo? Hehe, jeg kan desverre ikke, bor i tr.heim nå. Så blir nok ikke bowling etter stengetid
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
Sitat av ZODORiX
Er du tilbake Joshiwo? Hehe, jeg kan desverre ikke, bor i tr.heim nå. Så blir nok ikke bowling etter stengetid
Vis hele sitatet...
Hehe, det går bra Er ikke så utrolig begeistra for bowling uansett. Danser bare, jeg
Mulighet for overnatting hos noen? :P
Kan stille jeg! Overnatter hos ei veninna der oppe ;p
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nå kjenner jeg ingen her inne, men høres interresant ut =)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skjedde det noe her? ;-)
Virker rimelig dødt, jeg er hvertfall med.