Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 7922
husker de solgte den på polet for mange år siden før rusbrus kom i vanlige mat butikker.er det mulig å få tak i denne lenger? syntes den var digg er vel ikke mulig å bestille rusbrus på nett? her jeg bor selges bare cider og smirnoff ice
Sist endret av Dodecha; 16. november 2013 kl. 14:15. Grunn: De solgte den på polet, ikke di
Vet ikke helt hva Hooch er, men får mange treff på "Hooch Alcoholic Lemonade" osv., og de er tydeligvis mulige å få tak i over nett:
http://www.thedrinkshop.com/products...hp?prodid=8148

Dessuten kan du spørre f.eks ditt lokale vinmonopol om slikt kan oppdrives i Norge på bestilling.
Trådstarter
var den der ja finner ikke rusbrus på polet på nett
vet jeg har sett den i en butikk for ikke lenge siden.. men husker ikke hvor :S
troor det var enten rema1000 eller meny
Er ikke hooch sånn alkohol de lager i fengsel i USA?

http://www.thesneeze.com/mt-archives/000373.php

Delikat.
Hooch har kommet tilbake ja. Har sett det selges i dagligvarebutikker (Coop Obs har det i allefall) . De har endret litt fasong på flasken og etiketten. Du får fortsatt tak i den "gode" gamle lemonaden og det er en del nye smaker også. Det må være minst 20 år siden jeg smakte Hooch sist. Kanskje man skulle prøve en flaske for å mimre litt. Synes å huske det var suuurt og mye gjærsmak.
Har sett det på opptil flere meny butikker rundt på øslandsområdet.
Vekker gamle minner! Har enda et par t-shirts med hooch logoen på, de må være fra rundt 1994-96. Husker det var veldig populært da jeg jobba i en bar på norefjell den tiden.
Trådstarter
ja var god den hva andre smaker finnes den i annet en Lemonade?
Sitat av mad187 Vis innlegg
ja var god den hva andre smaker finnes den i annet en Lemonade?
Vis hele sitatet...
Kan du si noe om smaken? Er det veldig søtt?

Som ref. Liker du den blåwkd eller hva det heter og de greiene der og er det sammenligningsgrunnlag? Noen ganger hadde det vært godt med noe annet en øl, men synes alltid alternativene er for søte..
Trådstarter
er mange år siden jeg har smakt hooch.men tror ikke den var så veldig søt
Homemade Retard
zeicko's Avatar
kjøpte den på coop i forrige uke