Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2163
For de av dere som har fått med dere nye splinter cell chaos theory har dere kansje også fått med dere coop moves. Jeg og en kammerat er svært fan av disse og måtte da selvfølgelig ut å prøve.

Oppdrag:

- Bryte seg inn hos en kammerat vi en terassedør som aldri er låst.

Problemstilling:

- FY faen hvorfor har de 2 verandaer uten noe å klatre på!

Løsning:

- Splinter Cell sine ultra coole CooP moves vel utført opp begge terassene, lukke opp døra på rommet han, (som fortsatt er ulåst ) skru på dataen, ta masse bilder med webcamet hans, legge det som bakgrunn for så å stikke samme vei som vi kom.

Blei det litt for mye Splinter Cell spilling den dagen eller er dette normalt? Har noen av dere prøvd noe lignende? Eventuelt, hvordan gikk det?
Jeg har brutt meg inn i huset vårt når jeg har glemt nøklene inne og broren min har dratt på skolen og låst døra. Teller det?
Sist endret av charz0r; 11. juni 2005 kl. 00:08.
Trådstarter
10 0
Funker sikkert, det har jeg også gjort, også utrolig artig egentlig.

Vi hadde nemelig et stige som satt fast i veggen med en splinter oppe ved taket som man kunne dra ut hvis man var oppe på verandaen.
Tok en lang pinne døtta ut splinten, dro ut stigen, klatra opp og in gjennom vinduet til søstra mi eller gjennom veranda døra som svært ofte var ulåst ^^
Knust rute for og komme inn. Men det var hjemme!
Sitat av Rijin
Funker sikkert, det har jeg også gjort, også utrolig artig egentlig.

Vi hadde nemelig et stige som satt fast i veggen med en splinter oppe ved taket som man kunne dra ut hvis man var oppe på verandaen.
Tok en lang pinne døtta ut splinten, dro ut stigen, klatra opp og in gjennom vinduet til søstra mi eller gjennom veranda døra som svært ofte var ulåst ^^
Vis hele sitatet...
Hehe, tok brekkjernet og jekka opp vinduet, jeg. Problemet mitt nå er at vinduet ikke er helt tett nå, så det er ganske kjølig på rommet mitt. Spesielt om vinteren.

Edit: Rettet skriveleifer...
Sist endret av charz0r; 11. juni 2005 kl. 00:15.
Braut meg inn i ein hemmelig våpenbase i Irak forrige helg. Brukte superstillegåande jet-pack utstyrt med stelth generator til å koma opp på taket, så firte eg meg ned til eit kontorvindu og kverka ca. 100 vaktar rundt om i bygget før eg sprengte heile driten og flaug vekk med eit supersterkt modelfly. Fekk ein ekstra medalje frå MI6 for det.

Edit: ååå, Splinter Cell, ikkje James Bond?
Sist endret av Seigmann; 11. juni 2005 kl. 00:16.
Jeg hadde glemt nøklene en dag, og alle var på jobb/skole og døra var låst. Og det eneste vinduet som var åpent var lillesøstra mi sitt vindu i tredje etasje Så da var det frem med stige og klatre opp, men så var det jo seff barnesikkring på vinduet, og jeg fikk ikke stukket armen inn og slått den av. Så da måtte jeg slå en spiker gjennom enden av en planke og bruke den til og slå av barneskringa og åpne vinduet. Og mens jeg holdte på med det såg jeg over veien, og da sto naboen bak gardina og såg ned på meg med meget mistenksomme blikk, jeg bare vinka til han Men til slutt kom jeg meg inn, og akkurat når jeg hadde kommet meg inn, gått ned og henta sekken min på trappa og gått ned på rommet mitt komm mamma hjem ...faen!
Ålte meg inn et vindu på fylla en gang, men det var hjemme, og døra var låst.

Var soveromsvinduet mitt nede i leiligheta, bare 40cm i høyden men ganske bredt. Gikk ganske bra, bortsett fra at jeg greide å rive i stykker buksa mi når jeg pressa meg gjennom :P


(Det som var jævlig surt, var at buksa kosta 900kr, og at døra på terrassen var åpen..)
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
heh, har "brutt" meg inn hjemme selv. Hadde ikke nøkkel, og dette var før jeg fikk lappen så det var ganske langt å gå for å få tak i en nøkkel... Løsning: Finne noe å stå på, selvfølgelig var dette vinteren og stigene var nedsnødd på ett sted jeg ikke fant. Fant en gammel hagestol og klarte å heise meg opp til ett vindu som lå ca 2meter over bakken og smyge meg inn. Problemet var at det hullet var egentlig litt for lite så jeg holdt på å sette meg skikkelig fast, på vei ned var det rett ned i doen og vasken vår, klarte heldigvis og lukke lokket på doen..
-totto
▼ ... over en måned senere ... ▼
Gjort samme som totto nesten, men det var et vindu
har gjort et par ting jeg ikke forteller så alt for mye om, men når jeg tenker på noe av det i etterkant er det egentlig utrolig at det gikk bra... tehb er den som kommer nærmest, men dette var enda litt høyere, vi måtte IKKE bli sett/hørt (var et punkt der en fyr kom ut og stod en meter eller så fra meg, mens jeg hang på utsiden av en betongsøyle fem meter over bakken...), stige og den slags var heller ikke en mulighet.
Sist endret av atomet; 26. juli 2005 kl. 15:10.
jeg glemte nøkla hjemme en gang, og folksa hadde dratt på jobb.. jeg kom hjem fra et nasj som varte til kl 9 om morgenen, og var ganske trøtt.. ble litt fortvila når jeg skjønte at jeg ikke hadde noen nøkler, men jeg så at soveromsvinduet mitt var åpent, men det var i andre etasje. Alt jeg hadde var en crappy stige som faren min hadde laget. Stigen var litt for kort så jeg måtte risikere livet for og komme meg inn det vinduet. ikke akkurat så veldig stealth, men det var ingen som så meg.
låste meg ute en helg. skrudde opp et kjeller vindu og klarter inn. er ikke så mange andre måter jeg kan kommme meg inn her på uansett. (ana en å knuse ei rute, noe som er meget upraktisk)
var midt på dagen så de nye nabone kikket litt misteksomt på meg
har også (tidligere i mitt liv) brutt meg in i et hus med mitt søskenbarn og 2andre kompiser. (var vel 9år eller noe i den duren og søskenbarent mitt var selfølgelig den eldste).
skrudde opp henglsene på varanda døra da.. (ble tatt på fersken også faktisk noe som var ganske surt)
ble ikke anmeld da siden vi ikke herpa eller stjelte noe (var vel mest for å sjekke om vi klarte det).
Bryter meg ofte inn hjemme, enten jeg har nøkkel eller ikke Vi har en verandadør som alltid står åpen og en annen som ikke alltid er åpen. Den enkleste måten er å hoppe opp og ta tak i en takbjælke som stikker litt ut, dra meg opp og komme meg opp på taket som er litt under. Deretter må jeg klatre opp på en terasse ved å tråkke på en viduskarm og "kaste meg litt" til kanten. Så stige over kanten og gå rett inn. Uheldigvis er dette terassedøra til foreldrene mine, ikke så kjekt om natta med andre ord.

Ta må vi ta den andre måten Klatre opp en ~2 meter høy mur (tar litt tid). Så klatre opp på et tak og hoppe ned på en terasse og gå inn døra.

Naboene mine har blitt vant til disse utfluktene og bryr seg sjelden.
hihi ingenting er så morsomt som å bryte seg inn hjemme.. (særlig når man har alarm) :P
Joda har flere måter jeg, enten opp på naboens gjerde over garasjetaket og klatre ned på en veranda på andre siden (en smule risky SÆRLIG hvis det regner), evt sette stige opp mot veggen og inn av vinduet på soverommet mitt. Holde for ørene utløse alarmen (som bråker noe helt SINNSYKT) skru den av og vente på telefonen fra vekterne....

Alarmen er spesielt morsom hvis du bare har sovet og muttern har dratt og skrudd på alarmen i den tro at huset er tomt :P Etter en nattevakt er en ulende alarm når du bare skal en liten tur på do helt JÆVELIG!!! :P

Men INGENTING overgår å utløse bilalarmen når du står med panseret åpent og hue nedi for å sette i nytt batteri *øresus*
Sist endret av Bill_Gates; 3. august 2005 kl. 08:47.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Får vi spørre om hva gitteret blokkerer? Hvor skal du inn?
Jeg og en kompis brøt oss inn i huset hans en gang da han hadde glemt nøkkelen.

Ganske enkelt å skru vekk tyverisikringen i gamle vindusinnsalasjoner. Vi fant en stige og et skrujern i en bod =)

Men da kompisen min etter en time hadde kommet seg inn, kom selvfølgelig foreldra hans hjem. :S
Er noen vinduer som har en sånn aluminiumsramme akkurat rundt vindusruten. MAnge av disse kan man bare skru opp skruene og løfte ruten pent av.