Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 6257
Sitat av Emilio
Du er tydeligvis dagens første til å gå på aprilsspøken hans!
Vis hele sitatet...
... og du er tydeligvis den første til å gå på min aprilsspøk, og sånn kan vi fortsette i det uendelige
haha..gikk fullstendig på spøken. Skulle nesten til å skrive takketalen før jeg skjønte det. En liten vekker til de som tar seg selv litt høytidlig..
Problem, officer?
thomasf's Avatar
haahaha. den var ganske så bra da.. hadde trodd på den dersom det ikke var 1. april idag :P
Fillern, gikk rett på! Sendte tilogmed beskjed med takk til nso. Tror jeg skal grave med ned.

hahaha! nFF sin var bra:P følte meg i et lite øyeblikk beæret, men... fillern!
Sitat av mrvangen
Fillern, gikk rett på! Sendte tilogmed beskjed med takk til nso. Tror jeg skal grave med ned.

Vis hele sitatet...
Han har nok fått mange av de idag... Graver meg ned jeg også...
Var på vei til å skrive melding til nso før jeg skjønte at det var en april spøk
Hehe, jeg skjønte spøken med en gang, siden jeg ikke er aå alt for aktiv her inne..
Også hadde jeg sett litt på de dårlige spøkene som var i avisa nordland idag :P
Er det ikke godt å vite at alle som en er månedens medlem? Godt vi stiller likt her


Jeg håper virkelig ikke nso velger å legge ut takkebrevene vi har sendt til han. *GRAVE GRAVE*

Knallbra spøk..

edit: Må si jeg liker at det står månedens medlem der.. hihi! Hva med å faktisk begynne med dette?

wohey: 399 poster
Sist endret av el_bamso; 1. april 2006 kl. 20:31.
Hadde ikke nso skrevet nyheten på forsiden så hadde jeg gått rett på og sendt takkebrev.

Trodde gjerne at nFF hadde noe "månedens medlem" lignende greie, men når jeg leste om at dette var "nytt" på forsiden forstod jeg det. :P
Sist endret av CryptoN; 1. april 2006 kl. 20:31.
Sitat av gillebo
tacky.no sin var den dårligste av alle! ble virkelig glad i dag tidlig når jeg så overskrifta, så gikk jeg innpå den å der sto det stort aprilsnarr
Vis hele sitatet...
haha, din grinete twintip jævel

Jeg skjønte at det var en spøk med en gang, siden det er for latterlig at de i det hele tatt kunne tenke seg å gjøre noe sånnt!
HAHAHAHA Jeg skjønte ingenting