Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 7201
Traff en thai jente (prostituert) jeg liker godt.
Kort fortalt så fikk hun meg med på å leie et rom til henne i en norsk by ..
(Hun har kun turistvisum her, har vært gift med en tysker i Thailand så har tysk visum etter hva hun sier).

Jeg var nokså skeptisk og prøvde med et billig rom i et forfallent hybelhus.
Det ser ut som hverken husvert eller beboere der bryr seg om hva som måtte foregå der. Verten leier ut flere hus med billige hybler tror jeg.

Det viser seg at hun både bruker det til å jobbe i og leier det ut til andre med samme jobb.

Nå ville hun ha meg til å skaffe en 2roms i Drammen-Oslo (før nevnte by er i et annet område).

Her må jeg vel bare trekke meg? I et mer respektabelt område vil dette raskt bli oppdaget og politiet koblet inn. En huseier vil/kan vel få politiet til å forfølge saken med full tyngde, og kan gå til søksmål samt forlange leie/omkostninger til ny leieboer er installert.

Jeg kunne vel overlevd dette men tror ikke familien min ville stått det over, de har hatt nok trøbbel som det er (ikke min feil

bare lurte på om andre ha erfaringer med hva slags shitstorm man kan vente i et slikt tilfelle. Det er jo brudd på §202.

Min venninne sier at en thai bekjent leide ut til en jente hun kjenner og at polititet truet med 5 år men sa 'ikke gjør det igjen' og så hørte han ikke mer.

Forskjellen er jo at denne karen antagelig eide leiligheten selv så det ikke er en fornærmet part i form av en huseier inne i bildet..

Hun sier hun gjerne vil ha rommet inntil august. Det ser ut til å gå bra, ligger nokså fritt til, lite naboer som bryr seg. Men rett ved siden av en bensinstasjon. Kjøpte kaffe der forrige uke, syns jeg fikk noen litt rare blikk fra dama bak disken. Rimeligvis kjenner taxisjåførene som er innom på stasjonen til trafikken. Var innom der, bor ikke i denne byen selv.

Nå er det visst nokså langt mellom kundene. Konkurransen er hard, antallet jenter øker hele tiden, og hun har holdt på med dette 2 år nokså sammenhengende --i denne bransjen er det jo bare slik at kundene forlanger noe nytt, nye damer hele tiden.

Må si jeg håper jeg ikke råker ut for nærmest uforvarende å bli dømt etter hallikparagrafen..
Hele meg rister av "abort mission"!
Du bør trekke deg ut mens du enda kan, og selv om du trekker deg ut nå er det ingen ting som sier at du ikke kan bli trukket inn senere hvis det blir en politietterforskning.
Trådstarter
21 2
Takker, er nok det jeg kommer til å gjøre.
Sender oppsigelse til verten fortest mulig.

Nå er det ikke jeg som betaler leie og jeg har ikke hatt noen form for tilretteleggelsesrolle her.

Er nok bare å avvikle ja.
Sitat av coyotl Vis innlegg

Må si jeg håper jeg ikke råker ut for nærmest uforvarende å bli dømt etter hallikparagrafen..
Vis hele sitatet...

Det er jo slett ikke uforvarende, du er fullstendig klar over hva hun driver med. Du vet hun er hore og du vet hva hun gjør i leiligheten så om du blir tatt og dømt så er det jo helt rettferdig.
du skal leie leilighet eller hus til en prostituert?? wtf hallikparagrafen neste er vel sikkert og visst, iom du betaler for hennes bopel og hun selger høla sine derfra mest sannsynlig.
Sist endret av tribalgoth; 4. juni 2012 kl. 14:42.
Trådstarter
21 2
rettferdig, tja, jeg mener det faktisk har vært uaktsomt --samt at jeg har gode muligheter for å spille dum, trenger kanskje ikke spille en gang

er glad i dama jeg men dette stopper nå, åndssvak måte å være snill på.
En lignende sak i Dagbladet fra 2001 her.

Legg merke til blant annet:

Oslo tingrett mente mannen hadde brutt den reviderte hallikparagrafen, som gjør det ulovlig å leie ut lokaler man forstår blir brukt til prostitusjon. Han ble dømt til fengsel i halvannet år.
Vis hele sitatet...
Sist endret av m0nte; 5. juni 2012 kl. 01:43.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av coyotl Vis innlegg
Traff en thai jente (prostituert) jeg liker godt.
Kort fortalt så fikk hun meg med på å leie et rom til henne i en norsk by ..
(Hun har kun turistvisum her, har vært gift med en tysker i Thailand så har tysk visum etter hva hun sier).

Det viser seg at hun både bruker det til å jobbe i og leier det ut til andre med samme jobb.

Nå ville hun ha meg til å skaffe en 2roms i Drammen-Oslo (før nevnte by er i et annet område).

bare lurte på om andre ha erfaringer med hva slags shitstorm man kan vente i et slikt tilfelle. Det er jo brudd på §202.

Må si jeg håper jeg ikke råker ut for nærmest uforvarende å bli dømt etter hallikparagrafen..
Vis hele sitatet...
Jeg trodde virkelig jeg hadde sett det aller meste her på nFF. GOSH!
Jeg vil anbefale deg å si opp den kontrakten fort som pokker! Du vil virkelig ikke sitte inn 6 - 18 mnd for ei som er prostituert, og fra min synsvinkel, bruker deg aktivt.
Kom deg ut og vekk før det er for sent! Jeg siterte også M0nte for å påpeke faren ved høy straff for dette. De er utrolig kjipt å bli tatt for noe såppas "uskyldig" som dette. Forstå meg rett, du gjør jo ikke dette av ren hallik virksomhet, du er jo faktisk betatt av jenta.
Og desverre, med disse forumtider, så må jeg spørre, dette er ikke troll? Ble litt satt ut av tråden egentlig. Om det ikke er det, lykke til! (jeg skal la tvilen komme deg til gode, men dette er ikke noe man ser hver dag... )

Sitat av m0nte Vis innlegg
En lignende sak i Dagbladet fra 2001 her.

Legg merke til blant annet:

Oslo tingrett mente mannen hadde brutt den reviderte hallikparagrafen, som gjør det ulovlig å leie ut lokaler man forstår blir brukt til prostitusjon. Han ble dømt til fengsel i halvannet år.

Vis hele sitatet...
Trådstarter
21 2
Den karen der drev på i stor stil --men klarte faktisk å bli frikjent i neste runde, det leste jeg igår, linken til det er sikkert lett nok å finne. Han kunne dokumentere at han hadde sagt opp gjeldende kontrakter da han oppdaget trafikken --god advokat? Eller var han faktisk i god tro? Trygdesvindler var han, det ble han dømt for.

Ja, la oss si det er troll, vet ikke hvor sikkert dette forumet er jeg :O

Leste også en morsom sak med en student som ikke klarte leien på en (for dyr) leilighet og dermed satte igang big time.
Tror straff vurderes ut fra hvor mye penger som er involvert + en del annet.
Og tror ikke jeg skal si så mye mer her enn at rådene tas til følge med øyeblikkelig virkning. Skriftlig oppsigelse sendes idag.

Kan vel opplyse at dama har det som kan kalles et verdig pengebehov :P
14årig datter hjemme, 50-50 deal med ex husbond om underhold/skolepeng --skikkelig fair når gubben har en skikkelig jobb. Har sett avkommets FB etc, er nok ikke jug det.
men det hjelper jo ikke meg og hele opplegget er jo bull, kan vel gjøres bedre.

ser forresten ikke ut som hun har fjortisavkom --men det varer ikke lenge i denne jobben. tror hun prøver å komme seg over i 'admin' sjiktet nå. Blir uten min hjelp.

fant linken
http://www.dagbladet.no/2011/01/01/n...sjon/14910074/
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Trådstarter
21 2
Ja, kan opplyse at saken endte med at naboene oppdaget trafikken. Er et hus med en mengde hybler, mørkt i gangen.
Disse thaikjerringene (min venninne leide ut til sine venner) bare satt der inne og lot kundene (til dels fulle og jævlige eller påvirket av annet) rote rundt og røske i div dører. Etc. (Sløvt - jeg besøkte en gang en latvisk jente som bodde et lignende sted, hun tok på seg en svær frakk med hette og gikk ut og møtte folk i neste gate.)
Og så har de visst ødelagt minst en vaskemaskin gjennom å overfylle den eller noe.
Så forteller hun meg ikkeno om det men får meg til å kontakte husverten for å få tilgang til vaskemaskinen da noen hadde satt på hengelås.
Da kommer 2 av naboene og sier at blir det ikke slutt på dette ringer vi til snuten om noen dager.
Verdens beste naboer??? Vel, folk som bor sånne steder har vel sett begge sider av livet.
Ble litt neglebiting da dama insisterte på å bli de 5 dagene til hun skulle videre til ###### med bussen. lovet å gjøre kun outcall.
Vet ikke hvordan husverten stiller seg til dette - er helt sikker på at han har fått vite alt av naboen men han svarer ikke på mine sms. Rommet er antagelig det i huset som er minst attraktivt og vanskleigst å leie ut. Ser skikkelig slum ut og rett ut mot en meget trafikkert vei, bilene passerer 1m fra huset, vegger blir svarte av eksos/veistøv som kommer inn, det så jeg da jeg vasket ut. Så muligens er han bare fornøyd med å ha fått inn ganske mye peng på det siste år. har nemlig på følelsen at man har visst om dette en stund.
Hun vil ha meg til å leie en annen leil.. men å gjøre dette og sette navnet på kontr. er jo vanvidd.
Er glad i damen men nei.

Så det ser ut som lykken var bedre enn forstanden -hvis husvert skulle foretatt seg noe ville det vel være en ide å få snuten inn i bildet mens det foregikk noe..
Sitat av coyotl Vis innlegg
Ja, kan opplyse at saken endte med at naboene oppdaget trafikken. Er et hus med en mengde hybler, mørkt i gangen.
Disse thaikjerringene (min venninne leide ut til sine venner) bare satt der inne og lot kundene (til dels fulle og jævlige eller påvirket av annet) rote rundt og røske i div dører. Etc. (Sløvt - jeg besøkte en gang en latvisk jente som bodde et lignende sted, hun tok på seg en svær frakk med hette og gikk ut og møtte folk i neste gate.)
Og så har de visst ødelagt minst en vaskemaskin gjennom å overfylle den eller noe.
Så forteller hun meg ikkeno om det men får meg til å kontakte husverten for å få tilgang til vaskemaskinen da noen hadde satt på hengelås.
Da kommer 2 av naboene og sier at blir det ikke slutt på dette ringer vi til snuten om noen dager.
Verdens beste naboer??? Vel, folk som bor sånne steder har vel sett begge sider av livet.
Ble litt neglebiting da dama insisterte på å bli de 5 dagene til hun skulle videre til ###### med bussen. lovet å gjøre kun outcall.
Vet ikke hvordan husverten stiller seg til dette - er helt sikker på at han har fått vite alt av naboen men han svarer ikke på mine sms. Rommet er antagelig det i huset som er minst attraktivt og vanskleigst å leie ut. Ser skikkelig slum ut og rett ut mot en meget trafikkert vei, bilene passerer 1m fra huset, vegger blir svarte av eksos/veistøv som kommer inn, det så jeg da jeg vasket ut. Så muligens er han bare fornøyd med å ha fått inn ganske mye peng på det siste år. har nemlig på følelsen at man har visst om dette en stund.
Hun vil ha meg til å leie en annen leil.. men å gjøre dette og sette navnet på kontr. er jo vanvidd.
Er glad i damen men nei.

Så det ser ut som lykken var bedre enn forstanden -hvis husvert skulle foretatt seg noe ville det vel være en ide å få snuten inn i bildet mens det foregikk noe..
Vis hele sitatet...
Hva er det du får ut av denne avtalen? Dersom det eneste som skjer er at du leier en leilighet for henne og tar all risiko selv kan jeg ikke forstå hvorfor du gidder.
Trådstarter
21 2
Ingenting. Dumhet, forelskelse.
Har bare ikke fått meg til å sette en stopper for det, men gidder forsåvidt ikke mer nå.
Ender garantert med politisak hvis jeg gjør dette i et finere strøk, mer seriøst utleieobjekt.

Hva jeg får ut av det, har jo et forhold til henne da og det har vært verdt det.
Sitat av coyotl Vis innlegg
Ingenting. Dumhet, forelskelse.
Har bare ikke fått meg til å sette en stopper for det, men gidder forsåvidt ikke mer nå.
Ender garantert med politisak hvis jeg gjør dette i et finere strøk, mer seriøst utleieobjekt.

Hva jeg får ut av det, har jo et forhold til henne da og det har vært verdt det.
Vis hele sitatet...
Og du synes det er helt greit at hun knuller masse andre menn?
Hun bruker deg kun for å ha en plass å drive med prostitusjonen sin.
Sist endret av Cydonia; 21. april 2013 kl. 02:21.
Hvis du hjelper henne å tjene penger, og samtidig utsetter deg selv for risiko, ja da er det jobb. Uansett hva du får for det, og om du synes det er verdt det. Det er ikke ulovlig å selge sex, men ulovlig å tilrettelegge for det. Det betyr at juridisk tar du all risikoen og hun ingen. Blir dere tatt, er det du som havner i fengsel. Det er nok en mulighet for at hun ikke ville stilt opp like mye for deg?
Trådstarter
21 2
Sitat av Cydonia Vis innlegg
Og du synes det er helt greit at hun knuller masse andre menn?
Hun bruker deg kun for å ha en plass å drive med prostitusjonen sin.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg syns nok ikke det er greit. Det ødelegger et menneske. Men skulle jeg fått slutt på det f.eks ved å gjøre henne til statsborger måtte jeg hatt mer inntekt.
Bruker meg ja, hun har jo sjansen til å bevise noe annet nå som jeg har sagt opp rommet
Sitat av Cydonia Vis innlegg
Og du synes det er helt greit at hun knuller masse andre menn?
Hun bruker deg kun for å ha en plass å drive med prostitusjonen sin.
Vis hele sitatet...
hvis dem bruker kondom så er vel ikke det et problem
Trådstarter
21 2
Sitat av Ramaskrik Vis innlegg
Det er nok en mulighet for at hun ikke ville stilt opp like mye for deg?
Vis hele sitatet...
Hun legger forsåvidt ikke skjul på motivene sine, vil ha meg til å leie større/bedre så hun kan ha en venninne der eller leie ut og whatnot men så er hun altså hva skal jeg si ekte likevel.

Takk for svar. Dette slutter nok her, når rommet er sagt opp og jeg ikke gjør mer av dette..

Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
hvis dem bruker kondom så er vel ikke det et problem
Vis hele sitatet...
Det gjør hun, kjører hygiene. Niks OWO Naboene likte ikke helt at kondomer lå og slang, en av dem er bulgarer, maste i vei om at kundene slengte dem der men de lå nok igjen etter bosstømming, sa at han måtte låse av vaskemaskinen pga AIDSfare, det bodde folk med en liten unge etc. Komiker