Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  615 52281
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Ingen grunn til å beklage Stagg

Jeg digget serveren sålenge den var oppe og i fungerende stand, den gikk smooth og lagget aldri, men blir så jævlig frustrert når alt vi hadde samlet i løpet av mange uker bare blir borte sånn.
Tar turen til Hellas i natt, så får ikke spilt noe på en ukes tid, men skal stikke innom tråden og holde meg oppdatert.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Jo takk. Synd at admin gjør sånt, ødelegger hele moroa med spillet. Men siden serveren nå er shit, så vil jeg komme med følgende uttalelser:

Terror, jeg og Engarde samarbeidet om å drepe deg den gangen på nw airfield, takk for den grønne bilen.

Pernille eller rampage eller whatever, det var jeg som henretta deg i elektro i går.

Jeg har og raidet campen som er helt nordpå.

EDIT: Ja, også har jeg drept en haug med folk da.
Vis hele sitatet...

aaawwwwwww.. tok dere min grønne lyn bil hehe flaks da men vi hadde mista mer da. vi hadde 2* NV masse uber våper så det sang etter .b uss , 3 biler. " hadde en lastebil " men den var uber bøgga " men ser ikke noe negativt med og rødde opp. vet ikke hvor lenge serveren har vert i funksjon men en opprøddings er jo ok og sette i gang da. så har man lert første gang så da blire bedre i denna omgangen ja , uber kjipt og miste . men da får man sjangsen te og gjøre detenda bedre i neste omgnag
Og vips så kan jeg ikke spille på nff serveren lenger... Hvor får jeg tak i den versjonen som trengs for å kunne spille der?
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
Serveren trengte en opprydding ja + en oppgradering, da den gamle hadde flere bugs enn andre servere. Var faktisk over 1000 overlevelses forsøk totalt på databasen på slutten

Og FatMan, du var nok ikke den eneste som tapte noe på slettinga, da jeg selv tapte ghilliesuit, L85, NVGs + masse kjøretøy inkludert ett chopper

Sitat av MasterCorruptor Vis innlegg
Og vips så kan jeg ikke spille på nff serveren lenger... Hvor får jeg tak i den versjonen som trengs for å kunne spille der?
Vis hele sitatet...
Du må har 1.7.1.5 for og spille på serveren. Link til den er det allerede postet lenger oppe i tråden
Hjelper ikke hvilken patch jeg vil bruke. Får konstant ''wrong cd key'' error når jeg skal oppdatere... Og ikke klarer jeg og google meg til en løsning heller. Alle forslagene jeg har funnet så langt har vært ubrukelige. Har steam versjonen av Combined Ops
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
Sitat av MasterCorruptor Vis innlegg
Hjelper ikke hvilken patch jeg vil bruke. Får konstant ''wrong cd key'' error når jeg skal oppdatere... Og ikke klarer jeg og google meg til en løsning heller. Alle forslagene jeg har funnet så langt har vært ubrukelige. Har steam versjonen av Combined Ops
Vis hele sitatet...
Reinstaller Battleye.

Funker ikke det, reinstaller spillet

Sitat av Parkour Gamer Vis innlegg
Vi drar til et sted, hvor Pvp er akseptert.


Og jeg, skremte bort den alt + f4'ende pussyien HMKONGEN
Vis hele sitatet...
PvP er da akseptert?
Sitat av MasterCorruptor Vis innlegg
Hjelper ikke hvilken patch jeg vil bruke. Får konstant ''wrong cd key'' error når jeg skal oppdatere... Og ikke klarer jeg og google meg til en løsning heller. Alle forslagene jeg har funnet så langt har vært ubrukelige. Har steam versjonen av Combined Ops
Vis hele sitatet...
Gå til Xsteam\steamapps\common\Arma2:Operation Arrowhead\expansions\beta

Slett deretter innholdet og kjør filen. Dette funket for meg og han jeg bor med.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av TheDarkOne Vis innlegg
PvP er da akseptert?
Vis hele sitatet...
Mange på serveren som gren hver gang noen ble drept av players. Når gruppa mi skjøt mot pernille og rampage (in-game navn) var det en liten gutt som skrek "gi faen i å skyt" eller noe over side chat, og mente det var urettferdig at vi drepte han fordi han nettopp hadde spawnet.
Et spill i alfa-stadiet er en dans på roser.
Noen ganger må det stikke.

Jeg mistet alt av gjenstander, for at folk skal få slippe å spawne i debug plains.
Ikke vær så ego, spillet må ikke bare virke for deg.
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
Sitat av FatMan Vis innlegg
Mange på serveren som gren hver gang noen ble drept av players. Når gruppa mi skjøt mot pernille og rampage (in-game navn) var det en liten gutt som skrek "gi faen i å skyt" eller noe over side chat, og mente det var urettferdig at vi drepte han fordi han nettopp hadde spawnet.
Vis hele sitatet...
Da kan han finne seg en annen server, da PvP er akseptert og lov. Spillet blir rimelig kjedelig uten det synes jeg
Synes uansett at det og drepe nyspawnede players er unødvendig, da de ikke er en trussel for deg i det hele tatt
Sist endret av TheDarkOne; 14. juli 2012 kl. 23:14.
Å slette innholdet i beta mappen fjernet error meldingen, men jeg får fortsatt ikke oppdatert spillet... har prøvd alt utenom å reinstalere hele spillet. Og det gidder jeg helt seriøst ikke å styre med... ikke nå i hvertfall.
Sitat av TheDarkOne Vis innlegg
Da kan han finne seg en annen server, da PvP er akseptert og lov. Spillet blir rimelig kjedelig uten det synes jeg
Synes uansett at det og drepe nyspawnede players er unødvendig, da de ikke er en trussel for deg i det hele tatt
Vis hele sitatet...

mmhm. kan konstantere atte dem var nyspawnede folk. man skyter ikke på folk med vanelig pack på i sør vis dem ike går me uber gønnere ...det er litt unødvendig.
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
Sitat av MasterCorruptor Vis innlegg
Å slette innholdet i beta mappen fjernet error meldingen, men jeg får fortsatt ikke oppdatert spillet... har prøvd alt utenom å reinstalere hele spillet. Og det gidder jeg helt seriøst ikke å styre med... ikke nå i hvertfall.
Vis hele sitatet...
Hvis det var noe galt med betaen din, så er det bare en måte å fjerne den på og den er at du reinstallerer spillet (Står i installerings boksen under installeringen av den)
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av exbeer Vis innlegg
mmhm. kan konstantere atte dem var nyspawnede folk. man skyter ikke på folk med vanelig pack på i sør vis dem ike går me uber gønnere ...det er litt unødvendig.
Vis hele sitatet...
Så i teorien kan jeg legge fra meg alice-packen min i bilen, strappe på en coyote og loote balota military camp så mye jeg vil uten at noen skal bry seg? Yeah, no, det er ikke sånn det funker. Jeg skyter de jeg vil, og ettersom jeg skjønte at personen jeg skjøt samarbeidet med gruppen deres, bestemte jeg meg for at å henrette h*n var kult
Sitat av MasterCorruptor Vis innlegg
Å slette innholdet i beta mappen fjernet error meldingen, men jeg får fortsatt ikke oppdatert spillet... har prøvd alt utenom å reinstalere hele spillet. Og det gidder jeg helt seriøst ikke å styre med... ikke nå i hvertfall.
Vis hele sitatet...
Hei kan du forklare akkurat kva problemet er ? har du 1.60 og vil oppgradere til en nyere beta verson? unnskyld meg visst jeg har oversett noe du har skrevet tidligere

Sitat av FatMan Vis innlegg
Så i teorien kan jeg legge fra meg alice-packen min i bilen, strappe på en coyote og loote balota military camp så mye jeg vil uten at noen skal bry seg? Yeah, no, det er ikke sånn det funker. Jeg skyter de jeg vil, og ettersom jeg skjønte at personen jeg skjøt samarbeidet med gruppen deres, bestemte jeg meg for at å henrette h*n var kult
Vis hele sitatet...

visst eg ser ein som spring frå stranda og opp og alt antyder på at han er ein fersk spelar utan noko våpen so skyter eg ikkje han. Men visst eg veit at det er ein "nemesis" som har respawna so kan eg evt skyta han
Sitat av thnitos Vis innlegg
Hei kan du forklare akkurat kva problemet er ? har du 1.60 og vil oppgradere til en nyere beta verson? unnskyld meg visst jeg har oversett noe du har skrevet tidligere
Vis hele sitatet...
Jeg har samme problem som MasterCorruptor, gjort akuratt det som står i tråden, men får fortsatt ikke joinet og servern 2500 i ping. Har åpnet portene.

Ingen annen løsning enn å avinstallerespillet ? Og trenger jeg å avinstallere både Arma 2 og Operation Arrowhead, eller holder det med sistnevnte ?
Man trenger ikke å reinstallere, for å downgrade beta.
Bare bruk betaen her under, den overskriver:
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Her er link til alpha. α1.7.1.5
Her er link til beta. β.94444
Her er link til DayZbeta.bat
Altså:
En mappe @DayZ dere må legge i OA-mappen.
En selvinstallerende beta-patch.
En batch-fil som kjører OA med korrekte parametere. (ordner beta & dayz for deg)
Vis hele sitatet...
Sitat av FatMan Vis innlegg
Så i teorien kan jeg legge fra meg alice-packen min i bilen, strappe på en coyote og loote balota military camp så mye jeg vil uten at noen skal bry seg? Yeah, no, det er ikke sånn det funker. Jeg skyter de jeg vil, og ettersom jeg skjønte at personen jeg skjøt samarbeidet med gruppen deres, bestemte jeg meg for at å henrette h*n var kult
Vis hele sitatet...
vell , akkurat det du sier der er å dra det litt langt. og nu finneru bare på undskyldninger. sier ikke atte du ikke skal bry deg . og for og knuse din teori, nei vi samarbeidet ikke da. dette var hjelp på veien , dem hadde ikke spilt noe spess fra før av så vi hjalp dem litt i forhold til hva dem burde , måtte og skulle kunne for og overleve. men jeg har enda en teori på dette,, som det har blitt sakt, dtte er ett av en merkelig grunn aloner , eller sosialt spill. dette er hvordan folk oppførere seg. hvordan ville man oppføre seg. er ikke meningen atte dette skal være en vanelig shootem up som alt annet. hva ville du gjort i den situasjonen . du ser dem .skyteru dem ned med en gang ? dreperu dem tvert ? 2 personer som vandrer. elelr laru dem bare pasere siden du ikke er oppdaget foreksempel. skyter dem på deg ... er det verdt og skyte tebake ? osv. sier ikke atte man ikke kan skyte.....men hva vis du var en av dem som var " nye " ? er en litt sånn tanke gang .. å det er det ikke mange spill som har . men joda man har alti folk som er ute etter andre. ja skal ikek si så mye jeg har whina selv om ting og tang. men igjen så ser jeg litt på det som ett sosialt eksperiment, som det har blitt sakt det også er
Har nå lest igjennom det her! Sitter og laster ned DayZ for første gang. Lurer bare på om serveren er god og funker fett, jeg! Så om noen har lyst å svare meg på det blir jeg glad!

Annet spørsmål er: Leste også tidligere at dere snakka på teamchat O.L. Er det en Mumble/TS/vent server som er oppe og går for oss freaks?

Ser dere på serveren seinere inatt!
Sitat av Zenoxy Vis innlegg
Har nå lest igjennom det her! Sitter og laster ned DayZ for første gang. Lurer bare på om serveren er god og funker fett, jeg! Så om noen har lyst å svare meg på det blir jeg glad!

Annet spørsmål er: Leste også tidligere at dere snakka på teamchat O.L. Er det en Mumble/TS/vent server som er oppe og går for oss freaks?

Ser dere på serveren seinere inatt!
Vis hele sitatet...
Serveren fungere bra har hatt sine ups and downs,Men det har Dayz moden generelt, så det er bare å henge i på dayz forumet og her, så lærer du fort hvordan du evt fikser problem som dukker opp etter patcher osv. Trur vi ikke har en TS server akkurat no, men var noen som snakket om at de ville lage en eller noe sånt

Ein kompis av meg sliter med å komme inn på nFF@Dayz, mens han kommer fint inn på norway serverene osv.. Han har åpna porter her og der, det som skal til. men Ruteren vill ikkje. Vi skifta ruter og vips! kan og testes uten en ruter. Noken rutere/modem seie at porten e åpen, men det er ikkje alltid slik. han får opp Connection Failed. ikkje noke me dataen, har testa min og han sin. Min funker heima, men ikkje på ruteren hans.

Når eg joinar nFF@Dayz, downgrade eg betaen, ved å slette beta mappa i Arma 2 OA -> expansions. forså og instalere beta 94444. også downgrade eg versonen til 1.7.1.5, ved å fjerne de filene inne i addons mappa i dayz, til de som tilhører i 1.7.1.5.
Da det er mange som sliter med å installere riktig verson av DayZ, kan noen komme med en link til hele @DayZ Mappa + riktig patch?
Sitat av Claryn Vis innlegg
Da det er mange som sliter med å installere riktig verson av DayZ, kan noen komme med en link til hele @DayZ Mappa + riktig patch?
Vis hele sitatet...
Det er ikke verre enn å lese litt tilbake i tråden.



Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Her er link til alpha. α1.7.1.5
Her er link til beta. β.94444
Her er link til DayZbeta.bat
Altså:
En mappe @DayZ dere må legge i OA-mappen.
En selvinstallerende beta-patch.
En batch-fil som kjører OA med korrekte parametere. (ordner beta & dayz for deg)
Vis hele sitatet...
Hei igjen! Nå har jeg fått lasta ned Arma2 og alt det der. Litt offtopic med tråden her, men jeg spør for å få joina!

Når jeg launcher six launcher og skal joine en server så får jeg først 1 error "Addon "dayz anim" requires addon "ca_dubbing_counterattack". Jeg presser bare ok på den også går den innpå spillet. Det første som møter meg når spillet blir launchet er enda en error, den sier følgende: "No entry 'bin\config.bin/CfGvehicles/citizen1.scope'"

Noen løsningner?
Sitat av Zenoxy Vis innlegg
Hei igjen! Nå har jeg fått lasta ned Arma2 og alt det der. Litt offtopic med tråden her, men jeg spør for å få joina!

Når jeg launcher six launcher og skal joine en server så får jeg først 1 error "Addon "dayz anim" requires addon "ca_dubbing_counterattack". Jeg presser bare ok på den også går den innpå spillet. Det første som møter meg når spillet blir launchet er enda en error, den sier følgende: "No entry 'bin\config.bin/CfGvehicles/citizen1.scope'"

Noen løsningner?
Vis hele sitatet...
får du ikke joina? og er dette en fersk instalering. Eg får den erroren i ny og ned, men skjer ingenting, trykker berre continue
Sitat av thnitos Vis innlegg
får du ikke joina? og er dette en fersk instalering. Eg får den erroren i ny og ned, men skjer ingenting, trykker berre continue
Vis hele sitatet...
Nei, får ikke joina. Så nå lengre opp at jeg skulle installere tre ting, men når jeg skal runne 94444 setup'en så kommer følgende error(surprising): "The verison of ArmaA2 OA (1.61) is more recent than this patch (1.60)."...
Sitat av Zenoxy Vis innlegg
Nei, får ikke joina. Så nå lengre opp at jeg skulle installere tre ting, men når jeg skal runne 94444 setup'en så kommer følgende error(surprising): "The verison of ArmaA2 OA (1.61) is more recent than this patch (1.60)."...
Vis hele sitatet...
slett den nåværende beta patch launcheren, gå inn i beta mappen å slett alle spor av betaen manuelt, reinstaller og alt skal funke.
Sitat av Slappfisk Vis innlegg
slett den nåværende beta patch launcheren, gå inn i beta mappen å slett alle spor av betaen manuelt, reinstaller og alt skal funke.
Vis hele sitatet...
Ty, fikk installert det nå. Men nytt problem! haha. Når jeg skal joine NFF serveren får jeg connection failed.
Da jeg fikk problemer med å joine serveren etter å ha erstattet @Dayz-mappen funket det å kopiere over filene i addons-mappen til der tilsvarende filer er lagret i mappene til Arma 2 og OA ("..\arma 2\AddOns" og "..\arma 2 operation arrowhead\Common").
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
UPDATE: Serveren blir tatt ned om en 10-20 min, og kommer opp igjen om ett par timer (Sorry folks)
Gir opp for nå. Dette tar på tålmodigheta mi kjenner jeg.
Sitat av Zenoxy Vis innlegg
Gir opp for nå. Dette tar på tålmodigheta mi kjenner jeg.
Vis hele sitatet...
Zenoxy, hvis du er ny til spillet saa skal jeg lære opp ett par kompiser etc paa public servere, du kan godt bli med saa kan vi ordne oss en liten gruppe.

Er flere som ikke kommer inn paa freak serveren her, jeg selv ble lei av at den ikke kunne oppdateres
Sist endret av Slappfisk; 15. juli 2012 kl. 15:56.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av TheDarkOne Vis innlegg
UPDATE: Serveren blir tatt ned om en 10-20 min, og kommer opp igjen om ett par timer (Sorry folks)
Vis hele sitatet...
Noe nysgjerrig på hvorfor serveren blir tatt ned hele tiden?
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Noe nysgjerrig på hvorfor serveren blir tatt ned hele tiden?
Vis hele sitatet...
tror den nu skal fløttes til en bedre server
Sitat av Slappfisk Vis innlegg
Zenoxy, hvis du er ny til spillet saa skal jeg lære opp ett par kompiser etc paa public servere, du kan godt bli med saa kan vi ordne oss en liten gruppe.

Er flere som ikke kommer inn paa freak serveren her, jeg selv ble lei av at den ikke kunne oppdateres
Vis hele sitatet...
Om tilbudet står, henger jeg meg gjerne på. Det beste jeg har fått til hittil er å finne en oldschool rifle, gå opp på ett tak for å skyte litt, for så å trykke Z for å legge meg ned, men da stuper jeg fremover og brekker ørten begn og blør ihjel. Får vel starte på nytt
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Noe nysgjerrig på hvorfor serveren blir tatt ned hele tiden?
Vis hele sitatet...
Denne gangen var det for at jeg skal flytte
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av TheDarkOne Vis innlegg
Denne gangen var det for at jeg skal flytte
Vis hele sitatet...
Jeg går nemlig og venter på at den skal bli stabil så jeg kan begynne og spille. Stress med servere som går ned oftere en russere drikker....
Sitat av Slappfisk Vis innlegg
Zenoxy, hvis du er ny til spillet saa skal jeg lære opp ett par kompiser etc paa public servere, du kan godt bli med saa kan vi ordne oss en liten gruppe.

Er flere som ikke kommer inn paa freak serveren her, jeg selv ble lei av at den ikke kunne oppdateres
Vis hele sitatet...
Om tilbudet fortsatt står, er jeg med! PM'er deg.
Sitat av TheDarkOne Vis innlegg
UPDATE: Serveren blir tatt ned om en 10-20 min, og kommer opp igjen om ett par timer (Sorry folks)
Vis hele sitatet...
uppdate pretty pleas ?
Hvor lang tid pleier det å ta?
Skal ikke ødelegge TheDarkOne sin server, men jeg personlig forventer at en server kjører 24/7. Kommer til å sette opp en server til freaks, som vi kan også bruke. Har bestilt den idag, kommer nok da om 2 dager. Kjører den på 100/100 mb og 24gb ram. Så burde holde...
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Skal ikke ødelegge TheDarkOne sin server, men jeg personlig forventer at en server kjører 24/7. Kommer til å sette opp en server til freaks, som vi kan også bruke. Har bestilt den idag, kommer nok da om 2 dager. Kjører den på 100/100 mb og 24gb ram. Så burde holde...
Vis hele sitatet...
Gleder meg! Endelig noe som ikke er som en drita russer

Blir fast spiller, og er nok tilbøyelig med å eventuelle donasjoner for å holde den i live.
Jeg må si at jeg hadde forventet at ett par timer skulle være nærmere to timer enn fire og en halv som har gått nå.

Jeg forstår at det er ting som må gjøres, men det skjer veldig mye for tiden.
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Skal ikke ødelegge TheDarkOne sin server, men jeg personlig forventer at en server kjører 24/7. Kommer til å sette opp en server til freaks, som vi kan også bruke. Har bestilt den idag, kommer nok da om 2 dager. Kjører den på 100/100 mb og 24gb ram. Så burde holde...
Vis hele sitatet...

bare av nysgjerrighet, hvoran vil du som admin være ? siden jeg regner med du kommer te og spille ? vil du finne ting på egenhånd eller kommer du te og jukse ? siden vi som spiller forventer en del av en admin. så det burde holde? du er ikke sikker med andre ord ?

sidenote* kommeru te og kjøre den nye uppdaten eller den som vi har kjørt hele tiden nu ?

Sitat av MartinB Vis innlegg
Jeg må si at jeg hadde forventet at ett par timer skulle være nærmere to timer enn fire og en halv som har gått nå.

Jeg forstår at det er ting som må gjøres, men det skjer veldig mye for tiden.
Vis hele sitatet...
kan være noe med atte han skulle flytte også. altså seg selv hehe
Sist endret av exbeer; 15. juli 2012 kl. 21:23.
Jeg er mer interessert i om vi får crosshairs? waypoints? synlige navn i buskene(tags)? side chat? 1.7.2.x? antall player slots? lokal HIVE? standard dags-syklus? etc etc
waypoints er jo der alt. Synelige navn i buskene? neitakk... ligger du godt gjemt i en busk så vil ikke jeg at man blir avslørt fordi du dro musepekeren din over. Side chat har vi også hatt, men den e borte nå.


Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Jeg er mer interessert i om vi får crosshairs? waypoints? synlige navn i buskene(tags)? side chat? 1.7.2.x? antall player slots? lokal HIVE? standard dags-syklus? etc etc
Vis hele sitatet...
nei takk til nametags ja
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Skal ikke ødelegge TheDarkOne sin server, men jeg personlig forventer at en server kjører 24/7. Kommer til å sette opp en server til freaks, som vi kan også bruke. Har bestilt den idag, kommer nok da om 2 dager. Kjører den på 100/100 mb og 24gb ram. Så burde holde...
Vis hele sitatet...
Vel, det er jo akkurat det du gjør, hvis du spør meg. Det du gjør er å splitte de som spiller i to.

At du personlig "foventer" ditten å datten får du ta på din kappe. At han gjør dette av eget initiativ etter beste evne er godt nok for meg. Problemet er vel at han kjører serveren på sin egen pc. Dette skal bli kjørt over på en dedikert server når han får dette til.

Og inntil det eventuelt skjer, kommer jeg til å spille på den serveren. Og håper de fleste jeg har spilt med hittil gjør det samme For det er lite lagg, lite bugs og drit, ikke noe surr med admin missbruk og samholdet er fett.

Føler at folk sutrer drøyt mye, og eneste jeg har å si til det er, spell da på public

Peace.....
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
UPDATE: Serveren er oppe. Tok lenger tid en forventet da det var mye å gjøre når jeg kom frem.
Sitat av TheDarkOne Vis innlegg
UPDATE: Serveren er oppe. Tok lenger tid en forventet da det var mye å gjøre når jeg kom frem.
Vis hele sitatet...
Sweet Null stress, da blir det gaaming etter jobb vet jeg
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
UPDATE: Serveren er ned for oppdatering til 1.7.2.3
Laster ned oppdateringen nå, tar en 30 min så er den oppe

UPDATE: Serveren er oppe!

UPDATE: Nei, den er ikke oppe -.-
Sist endret av TheDarkOne; 16. juli 2012 kl. 14:18.