Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1815
Hallo har nå sett The Walking Dead, og Falling Skies, og syntes sånne type serier er film sjangeren for meg. Derfor lurer jeg på, om det finnes noen andre serier, som er noe likt som disse to?
Contagion. Handler om et virus som sprer seg og hvordan menneskene reagerer på det.
Prison break, lost , breaking bad ?
Sitat av Srbija Vis innlegg
Prison break, lost , breaking bad ?
Vis hele sitatet...
Ser du hvilken sjanger jeg leter etter? Ingen av disse er ikke typiske overlevelses filmer, utenom lost
Sist endret av WindowsLate; 28. mai 2012 kl. 02:39.
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Ser du hvilken sjanger jeg leter etter? Ingen av disse er ikke typiske overlevelses filmer, utenom lost
Vis hele sitatet...
Sorry burde ha lest trådtittelen men leste kun " film sjangeren " :P
men kanskje denne du kunne ta en titt på. Dog ikke serie men film http://www.imdb.com/title/tt1136608/

og iam legend
Sist endret av SRB; 28. mai 2012 kl. 02:43.
28 Dager Senere
Sist endret av RosaElefant; 28. mai 2012 kl. 02:43.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Ser du hvilken sjanger jeg leter etter? Ingen av disse er ikke typiske o̶v̶e̶r̶l̶e̶v̶e̶l̶s̶e̶s̶ f̶i̶l̶m̶e̶r̶, utenom lost
Vis hele sitatet...
Ordet du leter etter er "Post Apocalyptic", og ved å søke f.eks. "Post apocalyptic site:imdb.com" i google, så finner du flere lister med filmene du er på utkikk etter. Som denne og denne.
Survivors
Jericho - En av de beste seriene jeg har sett.
V - helt grei serie
Har sett på mye bra, men er trøtt så poster kanskje mer senere.

Du burde sjekke ut denne siden her er det masse bra under "Movie Index"
Apocalypticmovies.com
Rart ingen har vent REC og REC 2. Hvis ts ikke har sett disse to filmene, burde du se de!

http://www.imdb.com/title/tt1038988/


http://www.imdb.com/title/tt1245112/
The faculty
Sist endret av Fuzzybossen; 30. mai 2012 kl. 18:21.
Kan anbefale filmen "The Tunnel".

Slå av lyset, skru opp lyden.
Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Blir den her bedre etter hvert?
Har sett 5 minutter, og aldri vitnet makan til dritt! Gir den en sjanse til og fortsetter å se litt.

EDIT: Nvm. Der kom det en penis. Jeg fortsetter!
Sist endret av McLovin; 30. mai 2012 kl. 19:04.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Dawn of the Dead. Klassiker!
Kan vel også nevne World Invasion: Battle L.A. Kom på den akkurat nå, den er en sånn film som er best første gang man ser den og man må vente 1 år eller noe for å se den en gang til. Uansett så er den verdt en kikk

http://www.imdb.com/title/tt1217613/
Sitat av McLovin Vis innlegg
Blir den her bedre etter hvert?
Har sett 5 minutter, og aldri vitnet makan til dritt! Gir den en sjanse til og fortsetter å se litt.

EDIT: Nvm. Der kom det en penis. Jeg fortsetter!
Vis hele sitatet...
Snart ferdig med 28 weeks later også. Hva er det for slags dritt? Og hva er greia med at faren er ute etter familien sin?
Søppelserie.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
28 days/weeks later er ikke noe serie. Det er film. og desuten meget bra :-)
shaun of the dead er morsom;D
Ikke helt sikker på om det treffer 100%, men du kan jo sjekke ut Cargo. En helt grei film til å bedrive tiden med
Sitat av djxfade Vis innlegg
28 days/weeks later er ikke noe serie. Det er film. og desuten meget bra :-)
Vis hele sitatet...
Trodde der var tre filmer. Da ser jeg på det som en serie. Ikke en TV-serie, men en serie i den forstand en trilogi er.
Not my cup of tea, men smaken er som baken
Sitat av McLovin Vis innlegg
Trodde der var tre filmer. Da ser jeg på det som en serie. Ikke en TV-serie, men en serie i den forstand en trilogi er.
Not my cup of tea, men smaken er som baken
Vis hele sitatet...
Vil ikke si at dette er å omtale som en serie. Filmene har forskjellige manusforfattere, regissører og skuespiller, selv om de baserer seg på samme premisser. Har selv bare sett 28 Days Later, som jeg syntes var helt OK+.