Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1303
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Hei,

Ser at jeg for bare noen minutter siden ble trukket 102USD av GoDaddy via PayPal. Tidligere har jeg hatt et domene og webhotell registrert der. Den nettsiden skulle bare "dø ut", og var ikke mulig å besøke for noen dager siden.

Nå har de altså trukket meg for domene og webhotell, noe jeg ikke ønsker. Hvilke rettigheter og muligheter har jeg for å få tilbake de pengene? Det er snakk om 600 kroner for ett år, noe som er betraktelig mye!


Takk for innspill!
Du kan jo vente til GoDaddy-folka lærer seg å lese tankene til sine kunder, slik at de stenger tjenesten du har abbonert på og refunderer.
Paypal har resolution center. Åpne en sak under "jeg godkjente ikke denne transaksjonen" eller lignende, si du aldri har hørt om siden før en gang.
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Hei,

Ser at jeg for bare noen minutter siden ble trukket 102USD av GoDaddy via PayPal. Tidligere har jeg hatt et domene og webhotell registrert der. Den nettsiden skulle bare "dø ut", og var ikke mulig å besøke for noen dager siden.

Nå har de altså trukket meg for domene og webhotell, noe jeg ikke ønsker. Hvilke rettigheter og muligheter har jeg for å få tilbake de pengene? Det er snakk om 600 kroner for ett år, noe som er betraktelig mye!


Takk for innspill!
Vis hele sitatet...
At du ikke ønsker å bli trukket penger spiller liten rolle hvis du har en løpende avtale med dem.


For øvrig sier det seg vel selv hva du må gjøre, synes du ikke?

- Kontakte godaddy
- Kontakte paypal
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Trådstarter
Da fikk jeg svar fra PayPal om at de gjerne vil betale tilbake beløpet, selv om de i teorien ikke skulle gjort det da jeg lå inne med automatisk betaling. Må si meg veldig fornøyd med PayPal, selv om 102USD bare er noen småkroner for meg.
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Da fikk jeg svar fra PayPal om at de gjerne vil betale tilbake beløpet, selv om de i teorien ikke skulle gjort det da jeg lå inne med automatisk betaling. Må si meg veldig fornøyd med PayPal, selv om 102USD bare er noen småkroner for meg.
Vis hele sitatet...
Små kroner?
Du kan gjerne støtte meg
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Hei,

Ser at jeg for bare noen minutter siden ble trukket 102USD av GoDaddy via PayPal. Tidligere har jeg hatt et domene og webhotell registrert der. Den nettsiden skulle bare "dø ut", og var ikke mulig å besøke for noen dager siden.

Nå har de altså trukket meg for domene og webhotell, noe jeg ikke ønsker. Hvilke rettigheter og muligheter har jeg for å få tilbake de pengene? Det er snakk om 600 kroner for ett år, noe som er betraktelig mye!


Takk for innspill!
Vis hele sitatet...
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Da fikk jeg svar fra PayPal om at de gjerne vil betale tilbake beløpet, selv om de i teorien ikke skulle gjort det da jeg lå inne med automatisk betaling. Må si meg veldig fornøyd med PayPal, selv om 102USD bare er noen småkroner for meg.
Vis hele sitatet...
hmmmmmmmmmmmm
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Trådstarter
Hahaha! Ja, beklager den, var ikke meningen å vær såå cocky. Det jeg mente var at 102USD bare er noen småkroner for PayPal.