Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 578
Hei!

Jeg har ett lite problem, som jeg ikke klarer å finne svar på.

For en stund siden installerte jeg programvare for Logitechs unifying enheter.
Etter dette har det kommet opp et bilde nederst i høyre hjørne på skjermen, med bilde av en tastatur på. Jeg prøver å klikke på det og avbryte det men det skjer ingen ting. Meldte dette til Logitech, men de kunne ikke hjelpe meg, de mente det var noen innstillinger i Windows.

Denne irriterer meg noe veldig for dette bildet legger seg alltid øverst på skjermen foran alt annet.

Noen som har tips? Kjører Windows 7
Legger ved en screenshot

Må også legge til at jeg avinstallerte programvaren, men bildet ligger der fortsatt
Sist endret av rvjohnsen; 30. januar 2014 kl. 08:47.
Forsøk å installere Logitech sin SetPoint-software på nytt, du skal kunne fjerne den boksen ved å huke av et eller annet valg der.
Start Task Manager, avslutt dwm.exe.
dwm.exe (Desktop Window Manager) vil restarte seg selv.
Fungerer ikke dette, kan man laste ned Process Explorer. Det er en ekstensiv "Task Manager", med blandt annet en drag&drop-knapp som kan finne eieren av vinduet, hvis det ikke var dwm.
Trådstarter
2 0
Tusen hjertelig takk for hjelpen. Lastet ned programmet og brukte drag&drop funksjonen.

Det viste seg at dette stammet fra en canon skanner. Gudene vet hvorfor det var bilde av logitecs produkter der men... nå er den i hvert fall borte.


Takk igjen!