Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2156
Har vært en stund på forumet her nå, og føler at en liten tripprapportfra en hendelse for ikke så veldig lenge siden, kanskje vil være på
sin plass.


Stoff inntatt: Ca 17-20g(hver) San Pedro og ca 1g Hasj(hver).

Deltakere: Meg og en kompis. La oss kalle han Geir.

Setting: Hjemme hos meg.

Forord: Både jeg og Geir har en lang historie sammen når det kommer til rusmidler. Vi prøvde hasj for første gang sammen, og første gang
vi drakk oss drita, var vi også sammen. Så det har alltid vært en selvfølge for oss begge å være sammen når vi tripper. Føler at det
hele passer så utrolig mye bedre, da jeg også har hatt det skikkelig jævlig pga. andre folk i rommet som jeg ikke har samme forhold til.

Vi hadde egentlig tenkt å drøye med trippinga til sommerstider, men siden jeg hadde fått tak i noe San Pedro, og begge egentlig var ganske
trippekåte, valgte vi å prøve det ut. Ingen hadde prøvd San Pedro eller meskalin før.
Har også lest på forumet om diverse fasting før enkaktus-tripp, men vi valgte å ikke tulle noe med matvanene våre,og tenkte egentlig
at det ville være bedre å være relativt mett og opplagt.


19:00: Vi tyner i oss et glass med pulverisert kaktus/grapefrukt hver.Tok vel omtrent 30min før vi i det heletatt var halvferdige på grunn av
den helt horrible smaken, men klarte omsider å presse/skylle det ned med juice. 20.00 var glasset tomt.


21:00: Jeg merker at noe begynner å skje, men tenker også på at dosen min kanskje var litt i minste laget, så legger meg til-
bake, og digger Orange Goblin på stereoen. Oppturen her kjentes helt forskjellig ut i forhold til sopp, da jeg bare fikk en utrolig
god og "stein" følelse i kroppen min, kontra den snåle vrengte følelsen jeg får på sopp. Geir sier det samme han òg; drømmende og stein.

22:00: Nå begynner begge å virkelig kjenne det, men føler oss fremdeles klar i hodet, er kun det visuelle og den gode følelsen i kroppen som
er der. Vi setter på The Jimi Hendrix Experience, og drar ut for å ta oss en sigg. Begge to fikk en utrolig god og "fri" følelse i kroppen
av å høre på Hendrix, satt bare der å røyka sigg og drømte oss bort.Jeg så for meg en vakker sigøynerdame som dansa bak øyelokka mine.
Det var enda februar, så vi dro inn igjen pga. 15 minusgrader.

23:00: Wtf tenker begge to. Vi merker at vi blir mer og mer edru, men skjønner det ikke helt siden det bare har gått tre timer siden
vi var ferdige med glasset. Jaja, sier Geir, og bestemmer seg for å fyre seg ei megabøtte istedet. Jeg blir egentlig litt skeptisk
til hele greia, med tanke på at jeg ikke har røyka hasj på rundt to måneder, og siden jeg har lest om diverse folk som har noia helt etter
de har røyka hasj på psykedelika. Meeeen siden jeg trodde kaktusen hadde gitt seg og klokka ikke var mere enn elleve-halv tolv, så gikk
jeg med på det. 2g hadde Geir med seg, ett til han og ett til meg.

23:30: Fyrer opp bøtta og tar et trekk. BOOM, er den eneste tanken som slår meg, og allt blir helt hvitt i synsfeltet mitt. Tar vel ca
2-3 min. før synet er som normalt igjen. Syntes det hele var litt snodig, men siden det var et grammertrekk, og det var 2mnd siden sist,
så rista jeg det bare av meg.

23:15:
Vi sitter nå mongostein i sofaen min, og skjønner egentlig ikke noe som helst, før jeg ser bort på Geir som sitter der.
Geir er mørk i huden, og med helskjegg så det dønn ut for meg som at han var blitt til en ape. Det som var så rart, var at ingenting
annet var forandret. Det var kun Geir som satt der og gjorde så utrolig mye spetakkel utav seg. Spesiellt såklart etter at jeg sa hvordan
jeg syntes han så ut. Syntes egentlig hele greia begynnte å bli litt småekkel, så jeg bestemte meg for å legge meg tilbake å lukke øya.

Nå mista jeg egentlig litt begrepet om tid, så jeg får bare prøve å sette ting sammen som jeg tror det utartet seg.

Mens jeg ligger der med øya lukket, kommer det fram et bilde i ny og ned. Samtidig som det bildet kommer fram, var det noen lyder i
høyreøret mitt som ble dypere og dypere i tone, for så å komme tilbake igjen usaklig lyst. Bildet og lydene gikk parallellt.
Mens jeg ligger der og ser på dette bildet av noe som ligner på et dalmatinerhode satt sammen av kanskje 5-6 pixler
(i mangel på bedre beskrivelse),får jeg mer og mer noia. For hver gang bildet kommer opp, så ser hunden dobbelt så ond/vrengt ut.
Jeg våkner til igjen, og forteller Geir at jeg tror kaktusen fremdeles henger litt igjen, og at jeg er redd for at jeg begynner å bæde.

Akkurat idet jeg sier det, ser jeg en frykt som utarter seg i ansiktet på Geir, som igjen smitter over på meg, og vi begge bare sitter
der i hver vår ende av sofaen, og ser på hverandre. Jeg bestemmer meg for å sette på noe musikk, og få opp belysningen for å skifte
litt setting. Den forrige settinga var helt mørkt rom, og levende lys. Ting ble mye bedre, men jeg klarte rett og slett ikke å få
dette bildet til å forsvinne. Selv om jeg hadde øynene oppe, så jeg denne hunden utarte seg i bokhylla, i blomsten, og generellt
overalt hvor jeg så.

Samtidig som jeg hadde det ganske så vanskelig med denne hunden, så var jeg hundre prosent overbevist om at Geir også hadde det like
ekkelt som meg, om ikke verre. Hver gang han sa at han klarte seg fint, og bare satt og digga musikken, fikk jeg følelsen av at han
kun sa det til meg, for å roe situasjonen min. Sånn var det egentlig resten av kvelden. Jeg satt der og så på denne jævla hunden, mens
jeg var kjemperedd for at Geir hadde meganoia.

Neste jeg husker av klokkeslett var ca 02:00. Da begynnte vi å diskutere så smått om hva vi hadde opplevd, men det hele endte i et
eneste stort virrvarr av ord uansett, så vi bestemte oss like greit for å ende kvelden der.


Ettertanker: Aldri røyk hasj på noe psykedelika som helst iallefall. Har veldig gjerne lyst til å prøve San Pedro igjen, men da en
større dose, og ikke noe hasj. Snakka forøvrig med Geir dagen etter, og han hadde hatt det skikkelig fett hele kvelden. Så hver gang
jeg syntes å ha sett frykt i øya hans, eller løgn i ordene, var det kun meg. Vet ikke helt hva jeg mener å oppnå med denne rapporten,
følte mest for å bare skrive den ned, og siden det er så få rapporter om San Pedro her, legger jeg den bare ut.

Kom gjerne med spørsmål eller kritikk til skrivinga mi. Er den første rapporten jeg har skrevet, så all kritikk taes med takk


Peace.

Ellef
Interessant lesning
Fin rapport! Interessant og lese om hvordan du oppfattet kameraten din, det er ikke helt ukjent for meg heller.

Ble nesten litt sugen på å prøve San Pedro nå.. Får se om jeg får rotet sammen en gjeng!
Sist endret av Lille Nikotin; 12. mai 2009 kl. 10:23.
Første gang jeg tura inntokk jeg 25g San Pedro + endel røyking. Fikk en hærlig tur uten noe føelser om ubehag eller redsel. Men dette kommer jo helt ann på person til person.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Sitat av k-nut Vis innlegg
Første gang jeg tura inntokk jeg 25g San Pedro + endel røyking. Fikk en hærlig tur uten noe føelser om ubehag eller redsel. Men dette kommer jo helt ann på person til person.
Vis hele sitatet...
Har røyka hasj på 2.5g Fleinsopp jeg og, men det var bare det at jeg ble tatt så sinnsykt på senga som skremte meg. Vi trodde jo egentlig at vi bare kom til å se på tv og være steine resten av kvelden. Vi venta til begge to var enige om at hele kaktusrusen var borte, men så feil kan man ta.

Takker for positive svar folkens
Sist endret av VinumSabbathi; 12. mai 2009 kl. 14:08.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Liten rettelse

23:30 kommer før 23:15 :-).
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
se der du, sånn kan det gå ;p
Bra rapport, savner absolutt noen flere meskalin-rapporter her så det er bra å lese. Men klarer ikke helt å få intrykk av hvordan selve kaktusen virket, mtp at det gikk ca 3 timer før dere røyka burde dere vel nådd høyden i løpet av den tiden, var det en sterk tripp eller svak? Det er litt greit å vite fordi det å beregne dosering med san pedro er ikke så lett, og 20g er vel en forholdsvis lav dose?

Dere røyka 1g hasj hver sa du? Det er da veldig mye, man trenger da ikke røyke seg "mongostein" heller, spesilet ikke i kombinasjon med psykedelia. Har personlig ikke noen negative erfaringer med å kombinere hasj og psykedelia syntes vel egentilg det er en fin kombinasjon, men det er klart at hvis man røyker 1g på rappen kan det nok bli litt vel mye.

Men en finfin rapport, slenger deg en KP
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Jeg må ærlig inrømme at jeg ikke vet helt selv hvordan kaktusen virket, med tanke på at den største trippen kom i ettertid av grammertrekket. Vet ikke helt om det var da selve kaktustrippen kom for fullt, eller om den ble kickstarta av hasjen. Aldri opplevd lingnende iallefall. Ikke med fleinsopp heller.

1gram hasj er ganske mye på en gang ja, men siden begge to var så utrolig skuffa over kaktusen, bestemte vi oss for å bli jævli steine istedet. Begge to har røyka såpass mye før, så vi var ikke redde for at det skulle gå skeis med akkurat det.

20gram San Pedro er forholdsvis lite ja, men hvis du leser en annen rapport her på forumet, kan du se at personen kom lang ut på kun 12.5gram. Det hele varierer veldig, siden meskalinnivået i kaktusen aldri er helt det samme.

Jeg tror at meskalin kan gi deg veldig mye godt i litt større doseringer though, iallefall på rundt 25-30gram, men som sagt, det hele varierer veldig.

Håper du fikk ca det svaret du håpet på, hvis ikke er det bare å spørre en gang til
Sitat av ellef Vis innlegg
[i]

Ettertanker: Aldri røyk hasj på noe psykedelika som helst iallefall.

Ellef
Vis hele sitatet...
kanskje ok å røyke en liten spliff når trippen er over og man er på vei ned. Altså en LITEN spliff for å la en tripp fade ut. Å røyke 1 gram på bøtte firker helt borti natta. At du ender opp med å bli forvirra og loka og blir sittende med halvnoia syntes jeg nesten var fortjent.

Men det ser ut til at du har lært til neste gang
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bearass Vis innlegg
kanskje ok å røyke en liten spliff når trippen er over og man er på vei ned. Altså en LITEN spliff for å la en tripp fade ut. Å røyke 1 gram på bøtte firker helt borti natta. At du ender opp med å bli forvirra og loka og blir sittende med halvnoia syntes jeg nesten var fortjent.

Men det ser ut til at du har lært til neste gang
Vis hele sitatet...
Yep, men vi var faktisk 100% sikker på at vi var helt edru. Det jeg har lært til neste gang er å vente litt lengre kanksje