Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2244
Jeg hører meg selv når jeg prater litt høyt i mikrofonen
tror det kalles "looping"?

Jeg har hvertfall vært inne på lydinstillinger og sjekket at "listen to this device" ikke er huket av.

Dette er et trådløst headset, koblet til pcen via usb hvis det har noe betydning
I min G930 er det ihvertfall et eget kontrollpanel utenfor Windows' "Listen to this device".
Der kan jeg i tillegg til mikk feedback bestemme også hvor høyt volumet skal være.
Jeg aner ikke hvilket headset du har, eller hvilke programmer som kanskje kan være involvert.

(Fortell oss hva du har)
Sist endret av Rolsen Royce; 25. februar 2014 kl. 21:36.
Hvis du har windows og ikke har noe eksternt program til headsettet kan du prøve å gå på: Avspillingsenheter --> høyreklikk på headsettet --> trykk på "egenskaper" --> nivåer --> mute av "mikrofon".

Hadde problemer med selv med mic loopback på Corsair Vengeance 1500.
Sist endret av Naphat; 26. februar 2014 kl. 15:01.
har ikke den instillingen under nivåer.. det er heller ikke noe software til headsettet. jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal prøve
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av knutseen Vis innlegg
har ikke den instillingen under nivåer.. det er heller ikke noe software til headsettet. jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal prøve
Vis hele sitatet...
Er du under avspillingsenheter og ikke på innspillingsenheter? Det skal ligge på avspillingsenheter under nivåer. Her skal du kunne velge mellom høyttalere og mikrofon.