Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4799
Hallois!

Om 2 dager skal jeg på LAN, og da vil jeg gjerne laste ned noen fete spill som jeg kan game. Er veldig glad i skrekkspill, så jeg lurte på om det er noen skumle spill dere kunne anbefale? Spiller for tiden begge Amnesia spillene, Outlast og Slender. Det hadde også vært rått hvis det hadde vært online, så jeg kunne spilt sammen med kompisene mine i spillet!

Takk for tips og svar
Penumbra-serien.
Project Zero (PS2, men finnes vel emulatorer som funker nå)
Blir litt tidlig, da de ikke har fått det helt ferdig enda men til en senere anledning - Among the Sleep.
Sitat av marsboer Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tja, skrekkspill er det ikke akkurat, men lover deg at du får det kjempegøy hvis du spiller dette med venner, og man kan fort skvette en del.

Sjekk seananners på youtube, han har videoer av The Hidde.
We got machetes!
Metro 120 eller noe husker ikke men heter iallefall metro, den første var ganske scary.. er vel kansje ikke skrekkspill men er 1st person. Og du skvetter ganske ofte..
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
Metro 120 eller noe husker ikke men heter iallefall metro, den første var ganske scary.. er vel kansje ikke skrekkspill men er 1st person. Og du skvetter ganske ofte..
Vis hele sitatet...
Metro 2033, og oppfølgeren metro last light. Veldig bra spill!
Dead Space er awesome.
Han har spilt Outlast, weirdnick.
Jeg "upper" Project Zero. Greier du å skaffe det, så er du god for en slitsom opplevelse. Tror ikke det finnes noe skumlere enn det(?)
Hidden er ikke et skrekkspill.
Metro-spillene er ikke 100% grøsser-orientert, men 100% bra, absolutt.
Jeg vil legge til F.E.A.R. og tilleggspakkene Extraction Point og Perseus Mandate. Det er en veldig god samling.
Vet ikke om jeg vil foreslå Cold Fear, men det er et spill ihvertfall jeg likte godt.

Men skrekkspill og multiplayer er ikke noe jeg har sett kombinert, finnes dette?
Eneste jeg kan komme på er Cry of Fear, men det er jo skrålol.
Amnesia: The Dark Descent og amnesia a machine for pigs
Ikke helt relevant men the evil within kommer snart, det er noe å prøve for en skrekk fan!

Ellers så er dead space 1+2 og det første bioshock sagt å være de skumleste ;-)
Aldri følt meg mer utilpass ved å spille et spill som harvester

Gammelt creepy spill..

Du våkner opp i en øde by. I Amerika et sted. Å husker 0. Alle folka i byen er super merkelige. Disturbing spill.
Får frysninger bare av å nevne det: 7 Days To Die med høy lyd. Haha
Selv om det ikke er et fullverdig skrekkspill så skvatt jeg utrolig mange ganger av Alan Wake med headphones på.
Nightmare House 2! Half Life 2 mod
Dead space 3 med en kompis, mye skvetting der men et utrolig morsomt spill
Silent hill 1-3, med nummer to som favoritt. Utrolig skumle og stemningsfulle spill. Unngå HD-utgavene da litt av skrekken ligger i de knepene som benyttes for å skjule dårlig grafikkytelse på gamle konsoller. F.eks benytter de tykk tåke i silent hill på ps en og to siden draw distancen er svært dårlig. Men tåken er fjernet i ny-utgivelser og stemningen synker betraktelig.
Super Mario world, vanskelig å kontrollere håndkontrollen av all neglebitingen...
Half-life 2 mod: The Nightmare house 1 og 2
Beste skrekk spill til ps3 anyone?
Sitat av Knirk Vis innlegg
Beste skrekk spill til ps3 anyone?
Vis hele sitatet...
Du kan jo prøve Siren Blood Curse! Har det, men ikke spilt det enda! Og mange sier det er ganske skummelt.. men er egentlig ingen skumle spill til PS3 dessverre :/