Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1940
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Hei godtfolk prøver på å finne igjen en sketch med Don Magic Juan & Snoop Dogg!
Endelig har jeg funnet ut av hva sketchen heter og hvorfor den ikke er å finne noe sted så langt..
Så nå trenger jeg bare hjelp til å finne den på det store Internett
Det er What America Means to You som er juvelen
jeg har sett på norsk MTV men aldri har funnet igjen på en tids periode på 5år siden jeg så den sist.
Har sett igjennom alt av Chappelle’s Show uten hell til denne dukket opp som ga meg en pekepinne at den er i sammenheng med en sketch som heter The Weed Olympics
What America Means to You

This is something that has bugged me since was first made aware of the phenomena. The item in question is a segment of a Dave Cheppelle sketch in which Snoop Dogg recites an essay he wrote while high when posed the following question. What America Means to You? This was part of a larger sketch entitled “The Weed Olympics”. It involved amateur and professional stoners were pitted against one another to perform specified tasks. The amateurs were college students and the professionals were rappers, Snoop Dogg and one other whom I can not remember.

The phenomena in question is not that the sketch existed, but the fact that there is close to no record of it’s existence.

Searching the internet using various combinations of snoop dogg, dave chappelle, america, and means to you, no transcripts or video footage has been found. In my most recent attempts to find the full text of Snoop Dogg’s essay, I found two page to do acknowledge it’s existence.

Within Opentopia’s encyclopedia, there is an article on Chappelle’s Show. In the article’s comments on the DVD Releases, it mentions that:

“Some material from the show, such as What America Means to You did not make either DVD set and is as of yet unreleased.”

The Wikimedia article on Chappelle’s Show makes no mention of the sketch, but does mention that Snoop Dogg was a “Frequent or notable guest stars.”
Kilde
Vis hele sitatet...
Slutten fra essay til Snoop Dogg
SPOILER ALERT! Vis spoiler
How Snoop Dogg ends an essay on what America means to him.
"Chuuch, tabanacle, titty 1, titty 2, the prophet Eli. My mental gymnastics will flip you like an Aunt Jemima flapjack. Now, how 'bout that?"

"I mean, walking into a room and being believable and offering your mouth for someone's dick is not an easy thing to do."

"Piggy, piggy, piggy, fuck, piggy piggy."

"In Kazakhstan, the favorite hobbies are disco dancing, archery, rape, and table tennis."

"Have you ever smoked crack?"
"No...no."
"I think tonight would be a good night to smoke some crack."
"Together?"
"Mm-hmm...yeah."
"How often do you smoke crack?"
"Not that often...not everyday."

"Once you've seen a woman's come face, you've seen her soul."

"You need to diversify your bonds, nigga."

"Only death cures stupidity!"

"Look at me, look at me; you sloppy bitch!"

"You don't know where I've been Lou!"

"5 inches is a lot of snow. It's also a lot of rain, but not a lot of dick."

"That's not a part of you; that's something extra."

"Obey my dog!"

"Pass the salt, family!"

"Orange juice raped my father."

"Yo baby, you ever have your asshole licked by a fat man in an overcoat."

"Also Dude, Chinaman is not the prefered nomenclature. Asian American, please."
Sist endret av ttj; 23. juni 2013 kl. 18:46.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Trådstarter
Noen som veit om de som jobber i TV-Stasjoner som MTV(Norge) har noe form for tilgang i arkivet?
Siden den mest sannsynlig vis var med i den pakken som selskapene kjøper(lisensen?) Da jeg har fått den med meg på norsk MTV 2 ganger.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Trådstarter
Sitat av ttj Vis innlegg
Noen som veit om de som jobber i TV-Stasjoner som MTV(Norge) har noe form for tilgang i arkivet?
Vis hele sitatet...
En skamløs bump i håp om å få løst gåten!
Sitat av ttj Vis innlegg
En skamløs bump i håp om å få løst gåten!
Vis hele sitatet...
Tror ikke det finnes noe arkiv dessverre.
MTV? Selv om de norske kanalene blir visst i Norge, betyr ikke det at de sendes i Norge. Men håper du finner det du leter etter, har håp om at det kan bli ett artig konsept
▼ ... noen måneder senere ... ▼
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Trådstarter
Takker, fikk undersøkt litt bedre å ser ikke lyst ut med tanke på å grave denne opp fra arkivene som ligger i england så vidt infoen stemmer.