Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 17172
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Jeg vil nok kalle dette for "ordentlig" hasj, bare at man ikke filtrerer trikomene. Det kalles for "charas" når det kommer fra asiatiske land. Er ikke nødvendigvis dårlig kvalitet heller.
Vis hele sitatet...
Korrekt. Ikke noe jeg vil kalle Ordentlig hasj hvertfall. I mine øyne er ordentlig hasj fingjort og kvalitetsikret. Kan godt være mye thc, og god kvalitet i den håndmalte hasjen, sier ingenting på det.
Greia er vel at det er letter å se om det er noe galt med weed enn hasj. Man kan jo egentlig gjemme hva man vil i brunt så lenge det har mørk farge
Om brunt er farligere enn grønt, vet jeg ikke. Holder meg selv til grønt, da etter 2-3 dager med røyking av brunt, så blir jeg rimelig treig i hodet i noen dager etter. Noen andre som opplever det samme? Skal sies at jeg får tak i ganske bra brunt, men "bare" ok/bra grønt.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Sitat av BongRips Vis innlegg
Korrekt. Ikke noe jeg vil kalle Ordentlig hasj hvertfall. I mine øyne er ordentlig hasj fingjort og kvalitetsikret. Kan godt være mye thc, og god kvalitet i den håndmalte hasjen, sier ingenting på det.
Vis hele sitatet...
Hvor i all verden får du denne kvalitetsikret hasjen du snakker om, om du ikke lager den selv.? Kvalitet sjekker du alt hasj du skal røyke(?) Og kan du utdype hvordan handlaget hasj ikke er godt nok for deg, med tanke på at dem har gjort det i mange hundre år uten klager fra f.eks Sadhu folkene. Holder på min tvil om at du har røyket det som er charas eller har du vært borti håndrullet nepal med et hint av opium som du ikke likte..
Sitat av EquallyFlaw Vis innlegg
jeg er enn nysjgerrig fyr som lurer på en ting. jeg har røyka både brunt å grønt før, men nå i de siste har en kompis av meg snakket i vei om at brunt er mye farligere enn grønt.
Vis hele sitatet...
Butikktobakk er vesentlig farligere enn både brunt og grønt, forstår ikke helt hva du mener med farligere. Grønt er som regel lettere å se om er reint, enn hasj, som for alt du vet kan være smeltede hockey pucker, bildekk eller svarte søplesekker, evt kamel-/elgbæsj.
Sist endret av nudo; 9. januar 2014 kl. 02:13.
Dagens Marijuana har mye mer enn 1-3% THC; de har testet noen planter i opptil 33% tror jeg var toppen, men vanlig høy-kvalitets bud har vel rundt 15-22% THC
Rett svar på om hasj, (utvinnet av marihuana) er IKKE farligere en "grønt". Men utifra hvordan jeg tolker spørsmålet ditt så kan vel svaret vendes mot ja. Jeg vet ikke hvor bra denne hasjen du røyker er, kan helt sikkert være utblandet. Sjansen for at den er det er der, jeg vet at min ikke er det. Men ja, da fikk du to svar

Peace out, røyk med stil!