Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 869
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Nesten overrasket at det ikkke fantes en Wasteland 2 tråd er tidligere!

For de som ikke har hørt om Wasteland, så var det altså forløperen til det litt mer kjente
Fallout, og Wasteland 2 var en av de første store Kickstartersuksessene.

Utviklere
For Wasteland 2, we’re getting the band back together again!. Brian Fargo who Executive Produced both Wasteland and Fallout will be heading the team. Alan Pavlish and Mike Stackpole—the original game’s primary designers—are coming back to put the project together, and we’re rounding up as many of the other designers, like Ken St. Andre, as we can. On top of that, we’ll have music by Mark Morgan of Fallout 1 and 2 fame. The storyline for Wasteland 2 was written by Jason Anderson who was the co-creator of Fallout. We have also enlisted the help of the amazing concept artist, Andree Wallin to help craft the Wasteland 2 world. Utdrag fra kickstarter
Vis hele sitatet...
Release er satt til Oktober 2013


Til saken
Første gameplay er sluppet i dag å det ser helt rått ut!
http://vimeo.com/inxile/wl2-firstlook

Hva er dine meninger rundt Wasteland 2.?
Det så ganske kult ut dette. Blir kanskje litt ensidig. Men det er min mening
Sist endret av Iluwu; 9. februar 2013 kl. 18:41.
Syns det virket som en blanding av fallout2 og fallout tactics... Noe som ikke er negativt, men skulle kanskje ønske det var mer fallout3/NewVegas...
Jaja, dette skal jeg iallefall kjøpe takk for at du deler, jeg hadde bare hørt om ett kickstarter spill før (godus)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Trådstarter
A Day With Wasteland 2
Mer info for freaks som liker det