Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2187
Hei jeg har kjøpt meg en Iphone 3GS og vil derfor kjøpe meg en "case" eller noe jeg kan ha den i.
Lurer derfor på om det er noen som har en god "case / skin " som dere kan anbefale? Fint om dere legger ved en link.
Er veldig åpen for det meste så kom med forslag ?
Også fint om dere sier hva som er bra hva som er dårlig med produktet

På forhånd Tusen takk for hjelpen
Jeg kjøpte Gear4 case, i svart, som er i gummi. Har ikke mistet den i bakken enda, men det negative er at dersom buksa er stram/åpningen på lomma ikke er den største, så kan det blir problemer med å få den ned i lomma. Det kan derfor være en idé å kjøpe hardcase, men personlig har jeg troen på at gummi absorberer bedre enn plast. Men viktigere enn noe annet, så er det å kjøpe skjermbeskytter. Da sparer du deg for riper og kanskje til og med knust skjerm.
Jeg har http://store.apple.com/no/product/TS...mco=OTQxNTk4OQ til min iPhone. Man får også med Film til skjermen.
Men jeg må virkelig si at om du trenger en jævla borg for å ikke ødelegge Iphonen din skulle du ikke kjøpt den.. Ser så trist ut synes da jeg.. :/
Ikke kjøp dyre beskyttelser fra Apple, når du får kliss likedann på dealextreme for 25 spenn innkludert frakt!

Et utvalg:

Crystal Cases
Cases & Protectors
Leather Cases
Silicone Cases
Screen Protectors

Selv kjøpte jeg disse to:

Matte Glare-free Screen Protector for iPhone 3G (2-Pack) $2.76 - 16.4 NOK
Leather Case with 2200mAh External Rechargeable Battery Pack for iPhone 2G/3G $19.20 - 114.28 NOK

Totalt: 130.7 Norske Riksdaler for beskyttelsesfilm til skjermen og en lær-mappe med kraftig batteri som gir meg 3 ganger mer batterilevetid!
(Innkludert frakt)
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Men jeg må virkelig si at om du trenger en jævla borg for å ikke ødelegge Iphonen din skulle du ikke kjøpt den.. Ser så trist ut synes da jeg.. :/
Vis hele sitatet...
Grunnen til at jeg har det, er fordi jeg er mye ute i marka. altså ute på fjellet. Jeg skal også i armyen i slutten ev mnd, så er hendig og ha
Sitat av mo3 Vis innlegg
Grunnen til at jeg har det, er fordi jeg er mye ute i marka. altså ute på fjellet. Jeg skal også i armyen i slutten ev mnd, så er hendig og ha
Vis hele sitatet...
Joa, daså. Men en Iphone hører uansett ikke hjemme i militæret..
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Joa, daså. Men en Iphone hører uansett ikke hjemme i militæret..
Vis hele sitatet...
Da jeg var på fos, så hadde sersjanten en iphone så jo, noen ganger går det^^
Takk for gode forslag! Har en del å velge mellom nå.

Enig med mo3, Iphone er en god tlf, men en av de dårlige sidene med den er at den kan fort bli skada.
Så da må du jo pakke den litt inn da for att den ikke skal bli ødelagt, om du er så uheldig å miste den.
Men det er jo litt synd ja at vi må det, for tlf er jo så lekker uten noen "BORG" rundt

Bare å komme med mer forslag
http://www.more-thing.com/metallic-s...ne-3g-3gs.html
Den er jo lekker da, men om den holder mot fall osv er jeg ikke helt sikker på?

http://www.carbonfibergear.com/direc...ne-3g-case.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=zxPheXVxCUs
Noen som har vært borti noen av disse ?

Takk for mange gode forslag !

Iphone 3g /3gs er en god tlf, men 1. minus med den er jo at den blir så fort skada om du mister den.
Det er da det er greit å ha "BORG", men jeg sjønner jo hva du mener Jazzin, det er dumt å måtte gjemme bort den fine tlf inni en stor etui.

En case jeg har sett litt på i det siste er denne :
http://www.more-thing.com/metallic-s...ne-3g-3gs.html
Den ser utrolig lekker ut da, men om den tåler mye er jeg usikker på?

Jeg syntes også disse 3 er litt stilige?
http://www.youtube.com/watch?v=zxPheXVxCUs
http://www.carbonfibergear.com/direc...ne-3g-case.jpg
Noen som har vært borti noe slik?

Igjen tusen takk for alle svar

Mye skrive feil ser jeg, beklager det xD

Oi, det forsvant først så jeg skrev det på ny. Trodde det ble borte, men det slo seg visst bare sammen :S
Hm, jaja! Beklager det også da xD
Sist endret av JoBreivik; 14. september 2009 kl. 21:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Da jeg var på fos, så hadde sersjanten en iphone så jo, noen ganger går det^^
Vis hele sitatet...
Haha, ser for meg noen med en Iphone i Afghanistan. Nei, den hører ikke hjemme i militæret.

På slapp-av-leir i Norge, ja. Men det er ikke militæret..

@Jobreivik: Om du synes den har lite batterikapasitet, ville jeg anbefale casen med batteri fra DX som er linket til litt lengre opp her.

Joa, skjønner jo at det er kjekk å ha case, skal ha 3GS selv asap, og jeg kommer til å putte min inni den battericasen fra DX
:P
Men så er det noe som heter forsikring



Edit: Metallic casen var jo helt satans lekker da!!! Gjorde den finere!!!
Sist endret av Jazzin; 14. september 2009 kl. 21:57.
Metallic casen ja ! Lekkert !
Ja, men hvordan funker den der battericasen da, lader du den også liksom?
Men er ikke forsikring utrolig dyrt da?
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Går utifra at ingen har sett denne?

http://www.youtube.com/watch?v=_8yNh0N2qbs

Skjermen tåler mer en du tror!
Sitat av JoBreivik Vis innlegg
Metallic casen ja ! Lekkert !
Ja, men hvordan funker den der battericasen da, lader du den også liksom?
Men er ikke forsikring utrolig dyrt da?
Vis hele sitatet...
Battericasen min lader iPhonen min, og du lader opp battericasen og iPhonen samtidig.
Er litt missfornøyd med kontakten på min case, siden den hopper ut av ladern hvis jeg løper, så jeg kommer nok til å kjøpe en av disse senere:

Q-Power 1900mAh USB Rechargeable External Battery and Backside Protective Case for iPhone 2G/3G/iPod

iPower 2400mAh Intelligent Fully Automatic Secondary Battery + Speaker for iPhone 3G

2200mAh External Battery + Charging Dock for iPhone

Flere batteri-casings finner du her: Batteries & Chargers
Hm, det er jo utrolig greit da...
Er det utrolig dårlig batteri på Iphonen?
Merket noe av det?
Sitat av JoBreivik Vis innlegg
Metallic casen ja ! Lekkert !
Ja, men hvordan funker den der battericasen da, lader du den også liksom?
Men er ikke forsikring utrolig dyrt da?
Vis hele sitatet...
Nei, ikke utrolig dyrt tro jeg :/
1000kr for 1 1/2 år på elkjøp..? tror jeg.. :P

Sitat av JoBreivik Vis innlegg
Hm, det er jo utrolig greit da...
Er det utrolig dårlig batteri på Iphonen?
Merket noe av det?
Vis hele sitatet...
Det kommer an på om du spiller musikk.. Om du ikke gjør der varer det i 3 dager +-
Sist endret av Jazzin; 14. september 2009 kl. 22:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
jeg ville anbefale Invisible Shield, de selger det på bl.a elkjøp. Det skal visst funke fett, har selv bestilt det til min htc magic. Kjenner en som har det, han klager ikke, den blir bare litt "tyngre" å trykke på, skjermen blir litt mindre følsom, men han hadde det på sin iphone 3g å tok det av da han kjøpte 3gs og den gamle iphonen hans hadde ikke en ripe
Det kommer an på om du spiller musikk.. Om du ikke gjør der varer det i 3 dager +-[/quote]
Hm, men klarer den en hel dag med musikk spilling? Bare et eksempel? xD

Sitat av daskelask Vis innlegg
jeg ville anbefale Invisible Shield, de selger det på bl.a elkjøp. Det skal visst funke fett, har selv bestilt det til min htc magic. Kjenner en som har det, han klager ikke, den blir bare litt "tyngre" å trykke på, skjermen blir litt mindre følsom, men han hadde det på sin iphone 3g å tok det av da han kjøpte 3gs og den gamle iphonen hans hadde ikke en ripe
Vis hele sitatet...
Har sett på det også, men tror ikke det er noe for meg.
Hører det er så lett å få bobler å sånn under Shieldet å det er litt stress :S
Men takk for forslag
Sist endret av JoBreivik; 14. september 2009 kl. 22:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av daskelask Vis innlegg
jeg ville anbefale Invisible Shield, de selger det på bl.a elkjøp. Det skal visst funke fett, har selv bestilt det til min htc magic. Kjenner en som har det, han klager ikke, den blir bare litt "tyngre" å trykke på, skjermen blir litt mindre følsom, men han hadde det på sin iphone 3g å tok det av da han kjøpte 3gs og den gamle iphonen hans hadde ikke en ripe
Vis hele sitatet...
Herregud... 15 dollar for front-beskyttelse?

Du får samma skiten til rundt 1-3 dollar (innkludert frakt) her: Dealextreme - Screen Protectors
Sist endret av Turbolego; 14. september 2009 kl. 22:25.
Hehe, du er flink med linker Turbolego!
Sitat av JoBreivik Vis innlegg
En case jeg har sett litt på i det siste er denne :
http://www.more-thing.com/metallic-s...ne-3g-3gs.html
Vis hele sitatet...

På den siden var det mye bra! Takker!
Sitat av bavarai Vis innlegg
Går utifra at ingen har sett denne?

http://www.youtube.com/watch?v=_8yNh0N2qbs

Skjermen tåler mer en du tror!
Vis hele sitatet...
Det er forskjell på å gni en skarp gjenstand inntil en skjerm og å miste den 2m ned på gulvet. Da er trykker mye høyere, og en film utenpå vil fordele trykket mer, og kan være faktoren som sikrer deg at skjermen ikke går i stykker.
Clas Ohlson har en grei og billig beskyttelse
Fungerer helt yppelig, billig var den også
Sitat av Xasma Vis innlegg
Det er forskjell på å gni en skarp gjenstand inntil en skjerm og å miste den 2m ned på gulvet. Da er trykker mye høyere, og en film utenpå vil fordele trykket mer, og kan være faktoren som sikrer deg at skjermen ikke går i stykker.
Vis hele sitatet...
du er 3,5meter høy eller? Fordi de fleste har lommen ca en meter over bakken

Anyways, om den klarer en dag med musikk er mulig, hvis du bare lar den spille hele tiden og ikke rører den/ bytter sang selv.
Sist endret av Jazzin; 14. september 2009 kl. 22:31.
Regner ikke med å høre på musikk hele dag liksom, men ...
Jeg må ha meg noe å beskytte Iphonen med for riper og slike ting er sinsykt irriterende syntes jeg.
Er usikker på om jeg vil skaffe meg forsikring på den? Virker jo ganske greit.

Men vil jo ha noe uten på også da for det om
Er utrolig interesert i den metallic casen som jeg posta tidligere, men om den beskytter mye er en annen ting.
eh, turbolego, invisible shield er sånn spessiel film som brukes på helikopter bladene, den der rotoren om jeg ikke tar helt feil, så blir jo ikke akk det samme
www.ideal-case.com
Fant en del stilige "caser" her